spot_img

24H Le Mans Q1: Στη προσωρινή pole με τον Nakajima η Toyota

O Kazuki Nakajima έφερε το #8 Toyota TS050 Hybrid στη πρώτη θέση στα πλαίσια της πρώτης περιόδου κατατακτηρίων, και η Toyota είναι καθαρά μπροστά.

Ο Ιάπωνας είχε το πρώτο stint στη 2ωρη διαδικασία όπου οι ομάδες επιχείρησαν να κάνουν τα γρήγορα περάσματα ώστε να πάρουν την πρώτη γεύση από το πώς είναι να οδηγείς στο όριο στο απόλυτο σκοτάδι. Τελικά, σταμάτησε τα χρονόμετρα στο 3:17.702 που αποτελεί τον ταχύτερο γύρο του 2018, όμως αρκετά πιο πίσω από αυτόν που είδαμε το 2017. Ο Kamui Kobayashi έφερε το #7 Toyota στη 2η θέση και ήταν μόλις 0.107s πιο αργός από τον teammate του. Αυτό σημαίνει πως το αγωνιστικό του Fernando Alonso έχει μέχρι στιγμής τον πρώτο λόγο για να πάρει την pole position.

Οι διαφορές άνοιξαν σε σχέση με τις ιδιωτικές ομάδες, όμως η μάχη ήταν τεράστια μεταξύ των ομάδων. Η SMP Racing με το #17 ολοκλήρωσε στην 3η θέση, 2.1s πίσω από τα Toyota, με το #1 της Rebellion να είναι μόλις 0.179s πιο αργό. Ακολούθησε το #3 της Rebellion και το #10 της Dragonspeed με χρόνο στο 3:21.110. Στην 7η θέση είχαμε το #11 της SMP, ενώ το #4 της ByKolles είδε τον καλύτερο γύρο που ήταν στο 3:20 να διαγράφεται διότι χρησιμοποίησε περισσότερο καύσιμο απ’ότι επιτρέπεται.

Τα δύο αγωνιστικά της Ginetta έγραψαν χρόνους στο Q1, με το #5 να είναι στο 3:26.246, αλλά η εβδομάδα αυτή είναι σίγουρα για δοκιμές και όχι πραγματικό racing.

Στην LMP2, είδαμε το ρεκόρ χρόνου να σπάει από τον Paul Loup Chatin στο 3:24.956 με το #48 της IDEC Sport, έχοντας ελαστικά της Michelin. To #28 της TDS Racing έκλεισε στην 2η θέση, ενώ στην 3η έμεινε το #26 της G-Drive Racing.

To πρώτο Ligier ήταν της United Autosports #22 στην 6η θέση με χρόνο 3:26.772, ενώ το πρώτο Dallara ήταν το #47 της Cetillar Vilorba Corse στην 8η θέση.

Στην GTE-Pro, είδαμε φοβερά πράγματα και νέο ρεκόρ χρόνου, που κυριολεκτικά ξεπερνά κάθε προσδοκία. Ο Gimmi Bruni στην #91 Porsche 911 RSR έγραψε τον εκπληκτικό χρόνο στο 3:47.504 και ήταν 1.593s ταχύτερος από τη #92 Porsche που ολοκλήρωσε στην 2η θέση και έδειξε την ικανότητά του και τη τρομερή ταχύτητα του αγωνιστικού. Στην 3η θέση ήταν το #66 Ford GT στο 3:49.181 μπροστά από το #68, ενώ στην 5η θέση ήταν η πρώτη Ferrari 488 με χρόνο 3:49.854.

Η πρώτη BMW ήταν στην 9η θέση με χρόνο στο 3:50.579, η πρώτη Corvette στο 3:50.789 στην 13η θέση, ενώ η Aston Martin ήταν στις δύο τελευταίες θέσης με καλύτερο χρόνο στο 3:52.486.

Στην GTE-Am, η Prosche κυριάρχησε κι εκεί κάνοντας το 1-2-3. Το #88 της Dempsey-Proton ήταν στη κορυφή των χρόνων, με το #77 να ακολουθεί και το #86 στην 3η θέση.

Οι χρόνοι μπορεί να είναι και αυτοί που θα καθορίσουν τη σειρά εκκίνησης, καθώς προβλέπεται βροχή την Πέμπτη.

Αποτελέσματα: Q1

Related Articles

Stay Connected

5,762ΥποστηρικτέςΚάντε Like
52ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
- Advertisement -spot_img

Latest Articles