Η Toyota έκανε ακόμα ένα 1-2 στον εντός έδρας αγώνα της, τις 6H του Fuji, με την Aston Martin να παίρνει τη νίκη στη GTE-Pro.
Οι Sebastien Buemi, Kazuki Nakajima και Brendon Hartley μετουσίωσαν την pole position σε νίκη, επιβεβαιώνοντας τον τίτλο του φαβορί και έκαναν το δύο στα δύο για τη σεζόν 2019-2020, έχοντας πολύ καλό και σταθερό ρυθμό. Με τους κανονισμούς να δίνουν μειονέκτημα στους νικητές, πλέον ισοφάρισαν στη βαθμολογία το πλήρωμα του #7 και θα έχουν την ίδια απόδοση στον επόμενο αγώνα στη Shanghai. Παρά τη ποινή διέλευσης, κατάφεραν να έχουν μια άνετη διαφορά και το #8 Toyota που πήρε το πρωτάθλημα στη Super Season επέστρεψε στη κορυφή. Το #7 TS050 Hybrid των Kamui Kobayashi, Jose Maria Lopez και Mike Conway κατάφερε να δώσει μάχη όσο μπορούσε έχοντας και την ιδανική στρατηγική όταν είχε ξεκινήσει να βρέχει στο μέσο του αγώνα, αλλά η απόδοση που έχασαν από το Silverstone τους καταδίκασε στη 2η θέση και πλέον ισοβαθμούν με τους teammate τους.
Η Rebellion Racing δεν κατάφερε κάτι καλύτερο από τη 3η θέση με τον Bruno Senna να κάνει ένα ονειρεμένο πρώτο stint, καθώς μάχονταν με το #7 για ένα μεγάλο διάστημα, αλλά η κίνηση, η διαχείριση ελαστικών και ρυθμού έδωσαν το πλεονέκτημα στους Ιάπωνες. Η Ginetta αντιμετώπισε πολλά προβλήματα στον αγώνα σήμερα, με το #6 να ξεκινά από το pit-lane 2 γύρους πίσω, στον αγώνα είχε κλατάρισμα που έριξε το αγωνιστικό εκτός 10άδας και ένα stop/go 6 λεπτών στο τελευταίο ημίωρο έφερε το αγωνιστικό στην 10η θέση γενικής κατάταξης. Από την άλλη, το #5 Ginetta ήταν σε μια πολύ καλή 4η θέση, όμως είχε αστοχία φρένου στο δεύτερο μισό και το περιόρισε στην 12η θέση γενικής κατάταξης. Όμως η ομάδα μπορεί να χαμογελά, καθώς σημείωσε τον 2ο ταχύτερο χρόνο στον αγώνα, πίσω μόνο από το #8 TS050 Hybrid.
LMP2
Η Racing Team Netherlands των Vrits Van Eerd, Giedo Van der Garde και Nick de Vries στο #29 Oreca πήραν τη νίκη έπειτα από μια εκπληκτική εμφάνιση, ειδικά από τους δύο τελευταίους που έλαμψαν στην ιαπωνική πίστα. Η Jota Sport πανηγύρισε διπλό βάθρο με το #38 στη 2η θέση και το #37 Jackie Chan DC έκλεισε το βάθρο, με δύο αγωνιστικά της Goodyear να το αποτελούν.
Η United Autosports έμεινε στη 2η θέση με προβλήματα στα ηλεκτρονικά να τη περιορίζουν στο τελικό αποτέλεσμα, με τη νικήτρια του Silverstone, Cool Racing να παίρνει τη 6η θέση στη κατηγορία.
GTE-Pro
Η Aston Martin ήταν η μεγάλη νικήτρια χάρη στους Marco Sorensen και Nicki Thiim στο #95, κάνοντας έναν αλάνθαστο αγώνα από την αρχή, δίνοντας μεγάλη μάχη με τις Porsche και Ferrari. H #92 911 RSR έμεινε στη 2η θέση σχεδόν μισό λεπτό πίσω, με τους Γερμανούς να κάνουν λάθη διαχείρισης, ενώ με το #91 δέχθηκαν και ποινές διέλευσης. Το βάθρο έκλεισε η #97 Aston Martin όπου με διαφορετική στρατηγική έφερε στους Βρετανούς ένα εξαιρετικό αποτέλεσμα και κράτησε πίσω τις δύο Ferrari στις θέσεις 4 και 5, με το #91 στη τελευταία της κατηγορίας.
GTE-Am
Η TF-Sport πανηγύρισε τη πρώτη της νίκη στη κατηγορία, με τους Salih Yuloc, Charlie Eastwood και Jonathan Adam στο #90 να οδηγούν τον αγώνα με άνεση από τον πρώτο έως τον τελευταίο γύρο. Στη 2η θέση ολοκλήρωσε η #83 Ferrari της AF Corse και το βάθρο έκλεισε η #57 Porsche της Team Project 1 που είδε να μηδενίζεται ο χρόνος της στις κατατακτήριες.