H Porsche ήταν εκείνη που επικράτησε στις 6H τουNurburgring κάνοντας το 1-2 και αύξησε κατά πολύ τη διαφορά στη βαθμολογία οδηγών και κατασκευαστών.
Οι Brendon Hartley, Earl Bamber και Timo Bernhard με την #2 Porsche πήραν μια μεγάλη νίκη στον τέταρτο αγώνα της χρονιάς και αύξησαν και τη διαφορά στη βαθμολογία. Στην 2η θέση βρέθηκαν οι Andre Lotterer, Nick Tandy και Neel Jani με την #1 Porsche 919 Hybrid, οι οποίοι παρά την απογοήτευση του Le Mans, επέστρεψαν στα καλά αποτελέσματα. . To πλήρωμα του #1, πήρε την πρωτοπορία από το #2, αύξησε τη διαφορά, όμως οι εντολές που έδωσε η ομάδα, έφεραν το #2 στη κορυφή. Αυτό ήταν το πρώτο 1-2 για την Porsche τη φετινή σεζόν.
Στην 3η θέση ολοκλήρωσε το Toyota #7 των Mike Conway, Kamui Kobayashi και Jose Maria Lopez, οι οποίοι παρά την pole position, δεν είχαν την ταχύτητα να παλέψουν για τη νίκη. Στην 4η θέση ολοκλήρωσε το #8 Toyota, το οποίο αντιμετώπισε πρόβλημα στον γύρο σχηματισμού και έχασε 5 γύρους.
Στην LMP2, η Jackie Chan DC πήρε μια τεράστια νίκη, με τους Ho-Pin Tung, Oliver Jarvis και Thomas Laurent με το #38 Oreca να παίρνουν μια επιβλητική νίκη και δεύτερη συνεχόμενη για την ομάδα μετά το Le Mans. H νίκη ήρθε πολύ πιο εύκολα, καθώς στις τελευταίες ώρες, η διαφορά άνοιξε πάρα πολύ. Στην 2η θέση ολοκλήρωσαν οι Bruno Senna, Julien Canal & Felipe Albuquerque με το #31 Oreca της Rebellion, ενώ το βάθρο συμπλήρωσαν οι Nicolas Lapierre, Mat Rao και Gustavo Menezes με το #36 της Signatech Alpine.
Στην GTE-Pro, η Ferrari πήρε μια φανταστική νίκη κόντρα σε όλα τα δεδομένα, με τους Alessandro Pier Guidi και James Calado στην #51 488 να κυριαρχούν μετά από μία φανταστική εμφάνιση. Στην 2η θέση ολοκλήρωσε η #91 Porsche των Fred Mackowiecki και Ricard Lietz, ενώ η έτερη Porsche #92 έκλεισε το βάθρο των νικητών, σε έναν πολύ ωραίο αγώνα.
Στην GTE-Am, η #77 Dempsey-Proton των Christian Reid, Matteo Cairoli και Marvin Deinst πανηγύρισε μια φανταστική νίκη στην κατηγορία και πρώτη μετά από πολύ καιρό για την Porsche στην κατηγορία. Στην 2η θέση βρέθηκε η #54 Ferrari της Clearwater Racing, ενώ το βάθρο ολοκλήρωσε η #98 Aston Martin.
Στον γύρο σχηματισμού, το #8 Toyota αντιμετώπισε πρόβλημα με την αντλία καυσίμου, με αποτέλεσμα να κινείται πολύ αργά. Έτσι, οι αγωνοδίκες αποφάσισαν να γίνει ένας επιπλέον γύρος σχηματισμού.
Στην κανονική εκκίνηση, ο Kobayashi με το #7 κρατήθηκε στην 1η θέση με τις δύο Porsche να ακολουθούν. Ο Bernhard με το #2 και ο Lotterer με το #1 ήταν κολλημένοι πίσω από τον Ιάπωνα, με τη μάχη να είναι μεγάλη. Τελικά, το #8 Toyota επέστρεψε στη πίστα, αλλά είχε χάσει 5 ολόκληρους γύρους.
Η μεγάλη μάχη ήταν στη GTE-Pro, με τον Mackowiecki με την #91 Porsche να είναι κολλημένος πίσω από τον Sorensen με την #95 Aston Martin που είχε πάρει τη πρωτοπορία. Η αναμέτρηση ήταν εντυπωσιακή, όμως ο οδηγός της Porsche δεν μπόρεσε να περάσει. Μάλιστα, είχε δημιουργηθεί ένα τρενάκι μέχρι την 5η θέση, με 4 διαφορετικά αγωνιστικά στις 5 πρώτες θέσεις.
Η μάχη στη κορυφή ήταν μεγάλη, με την κίνηση να παίζει μεγάλο ρόλο. Κάποιες φορές τα δύο Porsche έμεναν πίσω, άλλες το Toyota έχανε χρόνο και αυτό συνεχιζόταν και πιο μετά.
Τελικά, μετά από 50 λεπτά μάχης, ο Mackwiecki πέρασε τον Sorensen, ενώ στη 3η θέση ανέβηκε το #66 Ford και στην 4η η #51 Ferrari, με την #92 Porsche να πέφτει λίγο πίσω. Όλα αυτά, έγιναν σε μόλις 4 στροφές, ενώ η #71 Ferrari μπήκε στο γκαράζ με πρόβλημα στα ηλεκτρικά.
Τον χορό των pit-stop άνοιξε η #1 Porsche, ενώ 1 γύρο αργότερα ακολούθησαν τα #7 και το #2. Και τα τρία LMP1 άλλαξαν ελαστικά και οδηγούς, με τον Jani στο #1 να περνά στην 2η θέση. Στο #7 μπήκε ο Lopez, ενώ στο #2 ο Hartley.
H μάχη στην GTE-Pro ήταν εντυπωσιακή, με την #51 Ferrari να περνά στην 2η θέση μετά τα πρώτα pit-stop.
Μπροστά, ο Hartley άρχισε να πιέζει τον Lopez και τελικά κατάφερε να περάσει στην 1η θέση του αγώνα στην πρώτη στροφή με 1 ώρα και 15 λεπτά να έχουν συμπληρωθεί στον αγώνα. Η διαφορά δεν άνοιξε, όμως στο παιχνίδι μπήκε και η #1 Porsche, με τον Lopez να χάνει και την 2η θέση.
Έτσι, οι δύο Porsche έκαναν το 1-2, με το #7 Toyota στην 3η θέση, όμως η διαφορά ήταν πολύ μικρή αρχικά. Το #8 Toyota που είχε χάσει 5 γύρους, είχε αρχίζει να σκαρφαλώνει στη κατάταξη. Στην LMP2, τα δύο αγωνιστικά της Jackie Chan έκαναν έναν εντυπωσιακό αγώνα και έδιναν τη μάχη τους με τα δύο Rebellion.
Στην GTE-Pro, η Ferrari είχε μπει σφήνα ανάμεσα στις δύο Porsche, ενώ πιο πίσω Aston Martin και Ford άρχισαν να χάνουν έδαφος. Διαφορετική ήταν η εξέλιξη στην GTE-Am, όπου ανάλογα τον οδηγό που ήταν σε κάθε αυτοκίνητο, η κατάταξη άλλαζε.
Ξαφνικά μπροστά, τα δύο Porsche 919 άρχισαν να αυξάνουν τη διαφορά και μέχρι το τρίτο pit-stop, είχε ανοίξει πάνω από τα 30s, με την Toyota να αρχίζει να χάνει έδαφος. Πράγματι, όσο περνούσε η ώρα, το #7 άρχισε να πέφτει πολύ πίσω και ως αποτέλεσμα η διαφορά έφτασε το 1 λεπτό.
Το #38 της Jackie Chan DC, αύξησε τη διαφορά από τα δύο Rebellion, με τους νικητές στη κατηγορία στο Le Mans, να έχουν απόσταση ασφαλείας. Στην 2η θέση ήταν το #31, ενώ το #13 άρχισε να νιώθει τη πίεση από τον Nico Lapierre με το #36 της Alpine.
Στην GTE-Pro, είδαμε μια τρομερή μάχη ανάμεσα στη #97 Aston Martin και τα δύο Ford GT. O Serra με το #97, αντιστάθηκε στον Pla με το #66, με τον οδηγό της Aston να τον καθυστερεί. Ο οδηγός της Ford έβλεπε την Vantage να ξεφεύγει στις ευθείες και δεν μπορούσε να περάσει. Πίσω ήρθε ο Tincknell με το #67 και κατάφερε να τους περάσει και τους δύο. Τελικά το #66 κατάφερε κι αυτό να περάσει μετά.
Στην κορυφή, οι δύο Porsche άλλαξαν θέσεις, όταν το #24 της Manor έχασε τον έλεγχο ακριβώς μπροστά τους. Το #2 έπρεπε να αποφύγει το LMP2 κι έτσι έκοψε δρόμο με αποτέλεσμα να χάσει την 1η θέση. Από εκεί και πέρα, η #1 919 Hybrid άνοιξε τη διαφορά.
Στο προ-τελευταίο pit-stop, η Porsche άργησε αρκετά με το #1, χάνοντας συνολικά περίπου 8s, αλλά η πρωτοπορία δεν άλλαξε. Σε εκείνο το σημείο, οι αλλαγές οδηγών και ελαστικών είχαν ολοκληρωθεί, ωστόσο θα έμπαιναν για μία μικρή προσθήκη καυσίμου στα τελευταία 20 λεπτά του αγώνα. Με 1 ώρα και 6 λεπτά να απομένουν, οι δύο Porsche είχαν αποκτήσει διαφορά ενός ολόκληρου pit-stop από το #7 Toyota.
Στην αρχή της τελευταίας ώρας, ο Lotterer με το #1, παραπονέθηκε για έλλειψη κάθετης δύναμης στο αγωνιστικό του. Πράγματι είχε μικρή ζημιά στο πίσω μέρος και η διαφορά από τον Bernhard στο #2 είχε μειωθεί στα μόλις 5s. H Toyota είχε παρατήσει κάθε προσπάθεια σε μια πίστα που δεν τη βολεύει, με το 3-4 να είναι το καλύτερο που μπορεί.
Οι μάχες ήταν λιγοστές, καθώς οι διαφορές είχαν μεγαλώσει αρκετά και στις υπόλοιπες κατηγορίες. Η μεγαλύτερη ήταν στην GTE-Pro για την 5η θέση, με τη #97 Aston να προσπαθεί να κρατηθεί μπροστά από το #67 Ford. Τελικά, το αγωνιστικό με το μπλε οβάλ κατάφερε να περάσει, πράγμα που είναι κρίσιμο για την βαθμολογία.
H Porsche έδωσε εντολές στους οδηγούς της και το #2 πέρασε στην 1η θέση και πήγαν σε παράταξη μέχρι τέλους, μιας και το πρωτάθλημα οδηγών έχει μεγάλη σημασία. Έτσι, η Prosche πήρε μια μεγάλη νίκη κάνοντας το 1-2, με το σωστό LMP1 να παίρνει μια φανταστική νίκη. Η Τοyota πάλεψε αλλά δεν μπόρεσε να πάρει κάτι καλύτερο από το 3-4.
Μεγάλη νίκη της Ferrari στην GTE-Pro, παίρνοντας πολύτιμους βαθμούς, ενώ η Porsche με το 2-3 μείωσε τη διαφορά στη βαθμολογία των κατασκευαστών.