Η Toyota πήρε την pole position για τον αγώνα της Κίνας, όμως αυτό το τριήμερο ο ανταγωνισμός είναι κάτι παραπάνω από έντονος.
Οι Kamui Kobayashi και Mike Conway με το #7 TS050 Hybrid έγραψαν μέσο όρο χρόνου στο 1:42.931 και πήραν την pole position για τον μεγάλο αγώνα, με τις διαφορές να είναι άκρως μικρές. Για πρώτη φορά στη Super Season η κυριαρχία των Ιαπώνων ήταν σε κίνδυνο, αλλά οι Fernando Alonso και Kazuki Nakajima με το #8 πήραν την 2η θέση, όμως ήταν 0.228s μακριά τους. Στο ίδιο δέκατο και στη 3η θέση ολοκλήρωσε το #1 της Rebellion που ήταν 0.059s πίσω από το #8, η μικρότερη διαφορά που έχουμε δει μέχρι στιγμής.
Η SMP Racing πήρε την 4η θέση με το #17 λιγότερο από 1s μακριά από τη κορυφή και την πρώτη 5άδα έκλεισε το #3 της Rebellion. H Dragonspeed δείχνει αρκετά ανταγωνιστική στη Shangai στην 6η θέση με το #10, ενώ την 8άδα της κατηγορίας έκλεισαν το #11 και το #4.
Στην LMP2 η κυριαρχία της Jackie Chan DC συνεχίστηκε, με την ομάδα να κάνει το 1-2 και το #38 στην pole position μπροστά από το #37. Στην 3η θέση ήταν το #31 της Dragonspeed μπροστά από το #36 της Signatech Alpine.
Στην GTE-Pro, η μάχη για την pole position ήταν έντονη, με τους Stefan Muecke και Olivier Pla στο #68 Ford GT να βγαίνουν νικητές με χρόνο στο 1:58.627. Ακολούθησε η #81 BMW στη 2η θέση κάνοντας την έκπληξη, ενώ στη δεύτερη σειρά ήταν η #97 Aston Martin και η #92 Porsche.
Στην GTE-Am, η Aston Martin είχε πάλι τη τιμητική της με το #98 να είναι στη κορυφή των χρόνων, μπροστά από τη #77 Porsche και τη #54 Ferrari.
Αποτελέσματα: QP