H Toyota ξεκίνησε με τον καλύτερο τρόπο την Super Season του WEC, κάνοντας το 1-2 και αύριο έχει τον πρώτο λόγο στον αγώνα.
Οι Mike Conway και Kamui Kobayashi στο #7 TS050 Hybrid πήραν την pole position με μέσο όρο χρόνου στο 1:54.583 και κατάφεραν να κερδίσουν τους teammate τους στο #8. Ρόλο οδηγού είχαν οι Kazuki Nakajima και Fernando Alonso, όμως έμειναν 0.393s πίσω τους και αύριο η μεταξύ τους μάχη προβλέπεται μεγάλη.
Στην 3η θέση ολοκλήρωσε το #1 της Rebellion Racing, με τους Bruno Senna και Neel Jani να είναι 1.8s πιο αργοί από τους αντιπάλους τους, ενώ το #3 R-13 βρέθηκε στην 4η θέση. Στην 5η θέση έχουμε το #11 BR1 της SMP Racing που προς στιγμήν φαίνεται εκτός ρυθμού, ενώ στην 6η είχαμε το #4 της ByKolles που ήταν άλλα 0.6s πιο πίσω.
Το #17 της SMP Racing δεν συμπλήρωσε χρόνο μετά από προβλήματα, το #10 της Dragonspeed είχε σοβαρό ατύχημα στα χέρια του Pietro Fittipaldi, ενώ τα δύο Ginetta της Manor δεν έγραψαν χρόνο.
Στην LMP2, η Signatech Alpine με το #36 Oreca στα χέρια των Nicolas Lapierre & Pierre Thiriet έγραψαν το 2:02.405 και πήρε την πρώτη pole position της Super Season. Στην 2η θέση ολοκλήρωσε το #36 της G-Drive Racing ενώ τη πρώτη τριάδα έκλεισε το #38 της Jackie Chan DC.
Στη διαδικασία είχαμε δύο κόκκινες σημαίες, με τη μία εκ των δύο να προκαλείται από ένα πολύ μεγάλο ατύχημα.
Ο Pietro Fittipaldi με το #10 BR1 της Dragonspeed, καθώς περνούσε την Eau Rouge, το αγωνιστικό του βρήκε στο έδαφος, έχασε τον έλεγχο με αποτέλεσμα να γίνει απλός επιβάτης και να χτυπήσει με σχεδόν 300 χλμ/ώρα στα προστατευτικά ελαστικά. O οδηγός μετά από αρκετή ώρα μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο και όταν καθαρίστηκε η πίστα, συνεχίστηκε η διαδικασία.
Η πρώτη όμως κόκκινη σημαία προκλήθηκε όταν το #17 BR1 της SMP Racing ακινητοποιήθηκε στην ευθεία Kemmel και έπρεπε να απομακρυνθεί.
GTE
Στην GTE-Pro, οι Harry Tincknel και Andy Priaulx με το #67 Ford GT πήραν την πρώτη pole position για την Super Season. Ο μέσος όρος χρόνου ήταν 2:12.947 και ήταν 0.083s ταχύτερος από το #66 Ford που έδωσε στους Αμερικάνους το 1-2 στις κατατακτήριες.
Η Porsche πάλεψε μέχρι τέλους, αλλά ο Gimi Bruni με το #91 έμεινε μόλις 0.087s μακριά από την pole position σε μια μεγάλη μάχη. Η #92 911 RSR έμεινε στην 4η θέση, 0.4s πιο μακριά.
Η BMW #82 ήταν το best of the rest αγωνιστικό 1 ολόκληρο δευτερόλεπτο πίσω από τη κορυφή, με τις Ferrari #51 και #71 να ακολουθούν στις θέσεις 6 και 7. Η Aston Martin ήταν απογοητευτική, με το #97 να είναι 2.1s μακριά από τη κορυφή στην 8η θέση, η #81 BMW έμεινε στην 9η και το #95 ολοκλήρωσε στη τελευταία θέση.
Στην GTE-Am, η Dempsey-Proton πήρε την pole position, με το #77 των Christian Reed και Matteo Cairoli να παίρνουν την 1η θέση με χρόνο στο 2:16.357. Η μάχη για την pole ήταν εντυπωσιακή, με την #98 Aston Martin να μένει στην 2η θέση για μόλις 0.002s, ενώ την πρώτη 3άδα έκλεισε η #56 Porsche της Team Project 1.
Αποτελέσματα: