spot_img

GP Γαλλίας QP: 75η pole για τoν Hamilton

Ο Lewis Hamilton ήταν ο μεγάλος πρωταγωνιστής στις κατατακτήριες δοκιμές για το GP Γαλλίας και αύριο θα εκκινήσει από θέση ισχύος.

Ο Βρετανός ήταν ο απόλυτος κυρίαρχος έχοντας τρομερή ταχύτητα και την στιγμή που μετρούσε, πήρε την pole position με έναν τρομερό χρόνο. Στο τέλος, σταμάτησε τα χρονόμετρα στο 1:30.029 και πανηγύρισε την 75η pole της καριέρας του. Στην 2η θέση βρέθηκε ο Valtteri Bottas κάνοντας το 1-2 για την Mercedes αύριο, με τον Φινλανδό να έχει για λίγο την προσωρινή pole, όμως η προσπάθειά του δεν ήταν αρκετή. Ο Sebastian Vettel θα εκκινήσει αύριο από την 3η θέση, με τον πρωτοπόρο του πρωταθλήματος να μένει 0.3s πίσω από τον Hamilton, όμως αύριο θα εκκινήσει με διαφορετική γόμα από τους αντιπάλους του και σίγουρα θα είναι στο παιχνίδι της νίκης.

Ο Max Verstappen έκλεισε τη δεύτερη σειρά, με τον Ολλανδό να μην μπορεί να βρεθεί πιο ψηλά, ενώ στην 5η θέση έμεινε ο Daniel Ricciardo. Κάκιστο Q3 είχε ο Kimi Raikkonen, o oποίος ξανά έκανε λάθη σε κατατακτήριες δοκιμές και αύριο θα έχει μεγάλο μειονέκτημα έναντι των αντιπάλων του.

Ο Carlos Sainz ήταν ο Best of the Rest στην 7η θέση της κατάταξης, με τον Charles Leclerc να κάνει την έκπληξη στην 8η θέση μπροστά από τον Kevin Magnussen. Ο Romain Grosjean απογοήτευσε στην 10η θέση με ατύχημα που είχε.

Άκρως ενδιαφέρουσα θα είναι η στρατηγική, καθώς οι δύο Mercedes και ο Ricciardo θα εκκινήσουν με την super-soft γόμα, ενώ οι δύο Ferrari και ο Verstappen με την ultra-soft.

Η McLaren είχε τις χειρότερες κατατακτήριες δοκιμές φέτος, με τα δύο της μονοθέσια να αποκλείονται από το Q1.

Q1

Με την έναρξη της πρώτης περιόδου, όλοι βγήκαν στη πίστα για να γράψουν από νωρίς χρονομετρημένες προσπάθειες, καθώς τα σύννεφα ήταν ακόμα απειλητικά. Η πίστα είχε στεγνώσει σε σχέση με το FP3, όμως η αίσθηση ήταν σίγουρα διαφορετική.

Στα πρώτα λεπτά είχαμε τους δύο οδηγούς της Haas στη κορυφή των χρόνων, μέχρι να έρθει ο Verstappen και ανέβει στην 1η θέση, για να έρθει ο Bottas και να τον εκτοπίσει από εκεί. Ο Hamilton ήρθε για να ξεπεράσει τους παραπάνω δύο, όμως ο Raikkonen ήταν ο ταχύτερος με το 1:31.567, την ίδια ώρα που ο Vettel ήταν μόλις στην 5η θέση.

Στον δεύτερο γύρο τους, ο Hamilton ήταν ο ταχύτερος όλων με χρόνο στο 1:31.271, με τον Verstappen στην 2η θέση, 0.260s πιο πίσω. Μπαίνοντας στα τελευταία 5 λεπτά, έκπληξη αποτελούσε το γεγονός πως και οι δύο McLaren ήταν στην επικίνδυνη ζώνη.

Όμως στις τελευταίες του προσπάθειες, ο Alonso ανέβηκε 13ος μπροστά από τον Ericsson που είχε βελτιώσει κι εκείνος με τον Hartley να κινδυνεύει.

Οι δύο Force India βελτίωσαν δραματικά και άφησαν έξω τις δύο McLaren όπου για πρώτη φορά φέτος είχαν διπλό αποκλεισμό από το Q1.

Από το Q1 αποκλείστηκαν οι Alonso, Harltey, Vandoorne, Sirotkin & Stroll.

Q2

Οι πρώτες ψιχάλες είχαν κάνει την εμφάνισή τους πριν την ολοκλήρωση του Q1 και οι ομάδες έβγαλαν τα μονοθέσιά τους πολύ νωρίς ώστε να πάρουν τη καλύτερη δυνατή θέση στη πίστα όταν ξεκίνησε η διαδικασία. Οι οδηγοί που θα περάσουν στο Q3, θα εκκινήσουν τον αγώνα με τη γόμα που έκαναν τον ταχύτερο χρόνο τους  στο Q2.

Οι δύο Red Bull ήταν τα πρώτα μονοθέσια με την super-soft γόμα και ο Vettel ακριβώς πίσω τους. Στην Ferrari επέλεξαν και στα δύο της μονοθέσια την ultra-soft, σε αντίθεση με τις Red Bull και Mercedes.

O Verstappen έγραψε το 1:32.307 για να ανέβει 1ος, με τον Ricciardo να είναι πιο αργός, όπως και ο Vettel. Αλλά πιο πίσω είχαμε εκπλήξεις. Οι Grosjean και Sainz πέρασαν μπροστά τους, ενώ ο Raikkonen έγραψε τον ταχύτερο χρόνο. Όμως, οι δύο Mercedes ήταν ταχύτατες και με τον Hamilton είδαμε έναν απίστευτο γύρο στο 1:30.645 και ήταν 0.582s ταχύτερος από τον teammate του που ήταν στη 2η θέση.

Στον δεύτερο γύρο του, ο Vettel βελτίωσε για να ανέβει στην 2η θέση, 0.3s πίσω από τον Hamilton με ταχύτερη γόμα, ενώ ο Raikkonen μπήκε στην 3η θέση.

Στα τελευταία λεπτά, όλοι βγήκαν και πάλι στη πίστα με την ultra-soft γόμα, με τις Red Bull και Mercedes να μην χρειάζεται να βελτιώσουν τα περάσματά τους. Οι ψιχάλες είχαν σταματήσει και πλέον όλοι είχαν καθαρή πίστα.

Οι δύο Ferrari βελτίωσαν τους χρόνους τους, όμως έμειναν στις θέσεις 2 και 3. Από τις Red Bull, μόνο ο Verstappen βελτίωσε, ενώ οι δύο Mercedes εγκατέλειψαν τον γύρο τους στο τέλος.

Φοβερή μάχη είχαμε για την είσοδο στο Q3, με τους Perez, Hulkenberg, Ocon να εναλλάσσονται για την 10η θέση, όμως ο Leclerc ήταν αυτός που πήρε την πρόκριση με έναν εντυπωσιακό χρόνο.

Από το Q2 αποκλείστηκαν οι Ocon, Hulkenberg, Perez, Gasly & Ericsson.

Q3

Το τελευταίο μέρος των κατατακτηρίων ξεκίνησε με τις δύο Ferrari μπροστά από τις δύο Mercedes, Με την μάχη να ανάβει για τα καλά.

O Vettel ολοκλήρωσε πρώτος τη προσπάθειά του στο 1:30.400 , με τον Raikkonen να είναι πιο αργός. Ο Bottas τους προσπέρασε με το 1:30.317, όμως ο Hamilton ήταν ταχύτερος όλων και με το 1:30.222 ανέβηκε στην 1η θέση. Οι δύο Red Bull ολοκλήρωσαν αλλά λίγο πιο πίσω, με τον Verstappen στην 4η  θέση 0.483s μακριά από την κορυφή, ενώ ο Ricciardo ήταν 0.673s μακριά. Πολύ κακός ο χρόνος του  Raikkonen, 0.835s πίσω από τον Hamilton.

Σε εκείνο το σημείο, ο Grosjean έχασε τον έλεγχο της Haas στην στροφή 3 πατώντας υπερβολικά στο kerb και έπεσε με φόρα στον τοίχο και έσπασε την εμπρός δεξιά ανάρτησή του. Έτσι έβαλε τέλος στη προσπάθειά του πριν συμπληρώσει χρόνο και αύριο θα εκκινήσει τουλάχιστον 10ος.

Η διαδικασία συνεχίστηκε και είχαμε 7 λεπτά για την ολοκλήρωση του Q3, με τον Raikkonen να είναι αυτός που βγήκε αμέσως στη πίστα. Όμως, στον πρώτο του γύρο, έκανε λάθος στη στροφή 4 και παράτησε αυτή τη προσπάθεια, ενώ και οι υπόλοιποι έβγαιναν σιγά σιγά.

Ο Bottas πέρασε πρώτος τη γραμμή τερματισμού και πήρε την 1η θέση για λίγα δευτερόλεπτα μέχρι να έρθει ο Hamilton και με το 1:30.029 πήρε την 75η του pole position. Ο Vettel είχε έναν πολύ άσχημο χρόνο και δεν μπόρεσε να βελτιώσει, ενώ ο Raikkonen έκανε ξανά λάθος στη στροφή 8 και έμεινε 6ος.

Πολύ καλή δουλειά από τον Sainz για να βρεθεί στην 7η θέση μπροστά από τον Leclerc που πήρε μια εξαιρετική 8η θέση μπροστά από τις δύο Haas.

Αποτελέσματα QP

Related Articles

Stay Connected

5,762ΥποστηρικτέςΚάντε Like
52ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
- Advertisement -spot_img

Latest Articles