O Lewis Hamilton ήταν ο μεγάλος νικητής του GP Γαλλίας για το 2018 και πέρασε και πάλι στη κορυφή της βαθμολογίας, μετά τον κακό αγώνα του Sebastian Vettel.
O Βρετανός οδήγησε τον αγώνα από τον πρώτο, μέχρι τον τελευταίο γύρο κάνοντας εξαιρετική εκκίνηση, είχε τον ρυθμό να ανοίξει τη διαφορά και δεν απειλήθηκε ποτέ και έφτασε με άνεση στην 65η νίκη της καριέρας του στην F1. Με το αποτέλεσμα αυτό, πέρασε και πάλι στη κορυφή της βαθμολογίας και πλέον έχει διαφορά 14 βαθμών από την 2η θέση. Ο Max Verstappen ολοκλήρωσε πίσω από τον Βρετανό στη 2η θέση του αγώνα, δίχως να απειλήσει, αλλά ούτε και να απειληθεί στους 53 γύρους. Ο Kimi Raikkonen ολοκλήρωσε το βάθρο των νικητών στην 3η θέση, με τον Φινλανδό να κάνει το σημαντικό προσπέρασμα έχοντας την super-soft γόμα στους τελευταίους γύρους, παίρνοντας σημαντικούς 15 βαθμούς.
Ο Sebastian Vettel ολοκλήρωσε τον αγώνα στην 5η θέση, σε ένα αποτέλεσμα που ήρθε μετά από το λάθος του στην εκκίνηση, όπου έπεσε πάνω στον Valtteri Bottas όταν έχασε τα φρένα. Από εκεί και πέρα έπρεπε να ανακάμψει, αλλά δεν κατάφερε ποτέ να πλησιάσει τους τρεις πρώτους.
Εξαιρετικό αγώνα από τον Kevin Magnussen, ο οποίος κατάφερε να πάρει μια φαντασική 6η θέση και 8 βαθμούς για τον ίδιο και την ομάδα του. Πίσω του τερμάτισε ο Valtteri Bottas με την δεύτερη W09, o oποίος είχε δύσκολο αγώνα, μιας και είχε απώλεια κάθετης δύναμης μετά από την επαφή του με τον Vettel. Ακολούθησαν οι δύο Renault με τον Carlos Sainz μπροστά από τον Nico Hulkenberg, ενώ ο Charles Leclerc πήρε ακόμα μια 10η θέση και ένα εξαιρετικό αποτέλεσμα.
Απογοητευτικό αγώνα για την McLaren, όπου έμεινε για τρίτο σερί αγώνα δίχως βαθμούς. Κακός αγώνας και για την Force India με διπλή εγκατάλειψη, ενώ και ακόμα έναν αγώνα, ο Romain Grosjean έμεινε δίχως βαθμούς.
O Αγώνας
Στην εκκίνηση, ο Hamilton πετάχτηκε πολύ καλά, με τον Vettel να κολλά πίσω του και πλησίαζαν τη πρώτη στροφή. Ο Hamilton έστριψε στην 1η θέση, με τον Bottas να φρενάρει 2ος και να στρίβει. Όμως ο Vettel μπόκαρε τα φρένα και έπεσε πάνω στον Φινλανδό και ακολούθησε χάος. Ο Verstappen βγήκε από τη πίστα μαζί με τον Magnussen για να αποφύγουντ την επαφή με τον Ολλανδό να είναι 2ος. Ο Sainz ανέβηκε στην 3η θέση και φτάσαμε στη στροφή 3. Ο Gasly έπεσε πάνω στον Ocon όταν έχασε τον έλεγχο του αυτοκινήτου του, με τους δύο να εγκαταλείπουν, αλλά η πίστα είχε γεμίσει θραύσματα.
Ο Charlie Whiting έβγαλε το Safety Car καθώς η πίστα είχε γεμίσει με θραύσματα και διαλυμένα μονοθέσια. Ο Bottas είχε κλατάρισμα εκεί που τον είχε χτυπήσει ο Vettel, ενώ ο Γερμανός είχε σπασμένη αεροτομή.
Στα pit μετά τον πρώτο γύρο είχαν μπει οι Sirotkin, Alonso, Vettel και Bottas. Στη κορυφή είχε μείνει ο Hamilton, με τον Verstappen στη 2η θέση, τον Sainz, τον Ricciardo και τον Magnussen να κλεινουν τη 5άδα, ενώ πίσω ήταν οι Leclerc, Raikkonen, Grosjean, Perez και Hulkenberg.
Το SC αποχώρησε στο τέλος του 5ου γύρου, με τον Hamilton να ανοίγει λίγο τη διαφορά και τους Sainz-Ricciardo να δίνουν μάχη. Ο Raikkonen πέρασε τον Leclerc. Πίσω στη στροφή 3, ο Vettel επιτέθηκε στον Alonso, o oποίος έχασε τον έλεγχο και έπεσε στη τελευταία θέση.
Στους επόμενους γύρους, ο Raikkonen ανέβηκε στην 5η θέση, ενώ ο Vettel περνούσε τον ένα οδηγό μετά τον άλλο, έχοντας ανέβει στην 12η θέση στον 8ο γύρο. Στον 9ο, ο Ricciardo κατάφερε να ανέβει στην 3η θέση περνώντας τον Sainz, ενώ τον ακολούθησε με τον ίδιο τρόπο στον επόμενο γύρο και ο Raikkonen.
O Hamilton μπροστά είχε ανοίξει την διαφορά στα 3s στον 12ο γύρο από τον Verstappen με τον Ricciardo να είναι άλλα 4.8s πίσω, ενώ είχε σε απόσταση ασφαλείας τον Raikkonen για την ώρα. Και οι τρεις πρώτοι ήταν με την super-soft γόμα ελαστικών.
Ο Vettel είχε ανέβει στην 9η θέση στον 14ο γύρο, όμως είχε δεχθεί 5s ποινής για το ατύχημα που προκάλεσε στην εκκίνηση του αγώνα. Μέχρι τον 21ο γύρο όμως, είχε ανέβει στην 5η θέση περνώντας τους Hulkenberg, Leclerc, Magnussen & Sainz πολύ εύκολα, καθώς το DRS ήταν κάτι παραπάνω από μία βοήθεια και το προσπέρασμα ήταν σαν να μην υπήρχε.
Ο Bottas από την άλλη, ήταν στην 10η θέση, όμως από την επαφή με τον Vettel είχε ζημιά στο πάτωμα της W09 και του κόστιζε σε χρόνο. Οι μάχες που είχαμε ήταν από τις θέσεις 6 έως 10, με τον Leclerc να κάνει λάθος στη στροφή 2 και να χάνει στα φρένα για την 8 την 8η θέση από τον Hulkenberg, ενώ ο Bottas πλησίαζε.
Ο Hamilton μπροστά έκανε τον έναν ταχύτερο γύρο μετά τον άλλο, με τη διαφορά να ανεβαίνει πάνω από τα 7s. Όμως, τα ραντάρ καιρού, έβλεπαν βροχή μέσα στα επόμενα 20 λεπτά, κάτι που θα άλλαζε σίγουρα τον αγώνα.
Ο Verstappen μπήκε στα pit στο τέλος του 25ου γύρου και βγήκε μπροστά ακριβώς από τον Vettel στην 4η θέση. Ο Ricciardo μπήκε στο τέλος του 28ου, αλλά βγήκε πίσω από τον Vettel, ενώ ο Perez έγινε η τρίτη εγκατάλειψη της ημέρας.
Καθώς έφτανε πίσω από πιο αργά μονοθέσια, η Mercedes έφερε τον Hamilton στα pit για να βάλει κι εκείνος την soft γόμα και βγήκε πίσω από τον Raikkonen στη 2η θέση, όμως άνετα μπροστά από τον Verstappen. To μόνο που έμενε να δούμε, είναι το αν θα χρησιμοποιούσε η Ferrari ξανά τον Φινλανδό για να καθυστερήσει τον οδηγό της Mercedes.
O Ricciardo έκανε μια εντπωσιακή κίνηση στον Vettel στη στροφή 11 από την εσωτερική και προσπέρασε τον Γερμανό για να ανακτήσει την 3η θέση, ενώ ο Raikkonen μπήκε τελικά για να βάλει την super-soft. O Φινλανδός βγήκε στην 5η θέση και έχοντας φρέσκια γόμα, ξεκίνησε το κυνήγι του teammate του.
Ο Verstappen ξεκίνησε ένα σερί ταχύτερων γύρων και μείωσε τη διαφορά στον 39ο γύρο στα 4.9s από τον Hamilton, ενώ ο Raikkonen προσπέρασε άνετα τον Vettel στη στροφή 8. Ο Bottas μπήκε για αλλαγή ελαστικών στην super-soft γόμα, όμως η ομάδα του έκανε ένα πάρα πολύ αργό pit-stop στα 8.7s και έχασε πάρα πολύ χρόνο. Αυτό έδωσε στην Ferrari την ευκαιρία να βάλουν τον Vettel αμέσως μετά για την ultra-soft γόμα, έχοντας εκτίσει και τα 5s ποινής.
Στους επόμενους γύρους, ο Raikkonen ξεκίνησε να μαζεύει πολύ χρόνο από τον Ricciardo και στον 47ο, με την βοήθεια και του DRS, κέρδισε πάρα πολύ έδαφος και στη στροφή 8 πέρασε στην 3η θέση του αγώνα και έτοιμος για ένα πολύ σημαντικό βάθρο.
Πίσω, στην 6η θέση ο Sainz είχε κάποιου είδους πρόβλημα και άφησε τους Magnussen και Bottan να τον περάσουν. Στον 51ο γύρο όμως, ο Stroll είδε το εμπρός αριστερά ελαστικό του που είχε πληγώσει με ένα έντονο μπλοκάρισμα νωρίτερα, να σκάει στη στροφή 10 και έβαλε τέλος στον αγώνα του.
Το Virtual Safety Car έκανε την εμφάνισή του, όμως έφυγε έπειτα από δύο γύρους, με την μάχη για την 6η θέση ανάμεσα σε Magnussen και Bottas να συνεχίζεται, αλλά ο Φινλανδός δεν κατάφερε να τον περάσει.
Ο Hamilton όμως ήταν ασταμάτητος και με μια αλάνθαστη και ταχύτατη οδήγηση πήρε την 65η του νίκη και 25 βαθμούς, μπροστά από τους Verstappen και Raikkonen.
Αποτελέσματα Αγώνα