Τα έσοδα από τους χορηγούς μειώθηκαν αισθητά το 2017, παρά το γεγονός πως η Liberty Media είχε δηλώσει όταν αγόρασε το σπορ, πως «υπάρχουν τεράστιες οικονομικές ευκαιρίες σε μιρκό χρονικό διάστημα».
Τα έσοδα της F1 για το 2017 ανήλθαν στο 1.8 δις δολάρια, από τα οποία το 69% διανέμεται στις ομάδες με βάση τη κατάταξη στη βαθμολογία, ενώ περιλαμβάνονται για ορισμένες ιδιαίτερα μπόνους. Τα έσοδα αυτά προέρχονται από τέσσερις ξεχωριστούς τομείς.
Τα έσοδα από τα τηλεοπτικά δικαιώματα, μόνο το 2017 ήταν στα 601.2 εκατομμύρια δολάρια, ενώ από τις πίστες και τους διοργανωτές των αγώναν έλαβε 608.3 εκατομμύρια δολάρια. Από τα κέντρα φιλοξενίας, τα εισιτήρια και διάφορες άλλες πηγές που σχετίζονται με τα GP, έλαβε 301.5 εκατ δολάρια, ενώ από τις χορηγίες το σπορ έλαβε 273 εκατ δολάρια. Το ποσό αυτό είναι το μικρότερο ποσό εσόδων που είχε F1 τα τελευταία 10 χρόνια, όπου επικεφαλής ήταν ο Bernie Ecclestone.
Η Liberty Media αγόρασε την F1 για 4.6 δις δολάρια και είχε τονίσει εξ’αρχής πως το τομέας που θα μεγαλώσει αμέσως ήταν τα έσοδα από τους χορηγούς. Ο γενικός διευθυντής της Liberty Media, Greg Maffei είχε δηλώσει τον Μάρτιο του 2017.
Έχουμε τρεις υπεύθυνους που ειδικεύονται στην διαφήμιση και στον τομέα των χορηγιών. Υπάρχουν τεράστιες ευκαιρίες στον συγκεκριμένο τομέα βραχυπρόθεσμα. Υπάρχουν στο εγγύς μέλλον ευκαιρίες όσον αναφορά τη διαφήμιση. Αν δούμε την αναλογία με το MLB, θα δούμε πως έχουν 80 άτομα που ασχολούνται με τον τομέα διαφημίσεων. Στην F1 έχουμε περιορισμένο αριθμό χορηγών, ενώ στο MLB έχουν 75. Οι ευκαιρίες λοιπόν είναι τεράστιες.
Στους 20 μήνες όπου η Liberty έχει τον έλεγχο της F1, έχει αποτύχει να φέρει έναν μεγάλο χορηγό στο σπορ, ενώ το ίδιο συνέβη και με νέα GP όπως αυτό στο Μαϊάμι και στο Βιετνάμ που θα έδιναν ώθηση στα έσοδα και φυσικά στη προβολή του σπορ.