H Toyota θριάμβευσε στον εντός έδρας αγώνα της για ακόμα μια φορά στο WEC, κάνοντας ένα άνετο 1-2 στη θρυλική πίστα του Fuji.
Οι Kamui Kobayashi, Mike Conway & Jose Maria Lopez με το #7 πήραν τη νίκη στον τέταρτο αγώνα της Super Season και πρώτη τους φετινή, έπειτα από την αποτυχία του Silverstone. Το πλήρωμα ανέκαμψε από το κάζο του Σαββάτου, κάνοντας έναν τέλειο αγώνα και κερδίζοντας στα ίσα τους Kazuki Nakajima, Fernando Alonso και Sebastien Buemi που βρέθηκαν στη 2η θέση με το #8. Ως αποτέλεσμα, πήραν το 1-2 στη βαθμολογία των οδηγών και πάλι, με το πλήρωμα του #7 να μειώνει τη διαφορά στο πρωτάθλημα. Στην 3η θέση ολοκλήρωσε το #1 της Rebellion Racing, με τους Neel Jani, Bruno Senna και Andre Lotterer να μένουν 3 γύρους πίσω στη τελική κατάταξη, έχοντας έναν ήσυχο αγώνα στο δεύτερο μισό του.
Η SMP Racing είδε τους Jenson Button, Vitaly Petrov & Mikhail Aleshin να παίρνουν τη πρώτη καρό σημαία της σεζόν στη 4η θέση με το #11 BR1, παρά το γεγονός πως έχασαν μερικούς γύρους την 5η ώρα. Πίσω τους, έμεινε το #4 της ByKolles που είχε έναν απροβλημάτιστο αγώνα, όμως ήταν πολύ πιο αργό από τον ανταγωνισμό, χάνοντας και την 4η θέση στο τέλος του αγώνα.
Στην LMP2, η Jackie Chan DC Racing έκανε έναν φανταστικό αγώνα και πήρε το δεύτερο συνεχόμενο 1-2, με τους Jazeman Jaafar, Weiron Tan και Nabil Jeffri στο #37 πήραν τη νίκη με εντυπωσιακό τρόπο, έπειτα από μια εξαιρετική μάχη με τους teammate τους. Το #38 έκλεισε στην 2η θέση, ενώ το #36 της Signatech Alpine έκλεισε τα το βάθρο στη προσπάθεια να παραμείνει στη κορυφή της βαθμολογίας.
Στην GTE-Pro είδαμε έναν καταπληκτικό αγώνα με έντονες και πολλές ανατροπές στη κατηγορία, που χάρισε για ακόμα μια φορά θέαμα. Το BoP ήταν τέλειο για το Fuji, με τους 5 κατασκευαστές να ολοκληρώνουν έστω και έναν γύρο στη κορυφή της κατάταξης.
Οι Kevin Estre και Michael Christensen στην #92 911 RSR ξεκίνησαν με τον χειρότερο τρόπο τον αγώνα, όμως όταν στέγνωσε έδειξαν άλλο πρόσωπο και με τη βοήθεια της τύχης, πήραν μια φανταστική νίκη, σε έναν πάρα πολύ ανταγωνιστικό περιβάλλον. Η διαφορά μάλιστα από την 2η θέση ήταν στα Χ δευτερόλεπτα, με την #82 BMW των Tom Blonqvist και Antonio Felix da Costa να παίρνουν το καλύτερο φετινό τους αποτέλεσμα και πρώτο βάθρο στο WEC για την M8. Στην 3η θέση ολοκλήρωσε το #67 Ford GT, το οποίο ήταν το τρίτο διαφορετικό αγωνιστικό στη κατηγορία στις τρεις πρώτες θέσεις.
Ακολούθησε η #51 Ferrari, ενώ την 5η θέση έκλεισε η #91 Porsche, μπροστά από τo #66 Ford GT, το οποίο ήταν εκτός ρυθμού σήμερα. Στην 7η θέση ήταν η πρώτη από τις δύο Aston Martin. H Βρετανική ομάδα είχε το #95 με καλύτερο πλασάρισμα, αλλά στην αρχή του αγώνα δεν μπήκε για pit-stop στο πρώτο SC, βρέθηκε από νωρίς 1 λεπτό πίσω και δεν μπόρεσε να ανακάμψει ποτέ. Οι άτυχοι της ημέρας ήταν οι Davide Rigon και Sam Bird με την #71 Ferrari, οι οποίοι από τη 1η θέση στη κατάταξη, είχαν επαφή με το #31 και έπεσαν στη τελευταία θέση.
Στη GTE-Am, η Team Project 1 έπειτα από έναν φοβερό αγώνα πήρε τη πρώτη της νίκη στη κατηγορία, μπροστά από τη #88 Porsche της Dempsey-Proton, που κέρδισε τη 2η θέση στα τελευταία 10 λεπτά από την #98 Aston Martin.
Διαβάστε τι έγινε τις πρώτες τρεις ώρες του αγώνα εδώ.