Ο Ross Brawn επιβεβαίωσε πως οι ομάδες θα έχουν ένα συγκεκριμένο χρονοδιάγραμμα ώστε να εργαστούν στα μονοθέσια της επόμενης γενιάς.
Η F1 αλλάζει σελίδα το 2021, όπου θα δούμε μια νέα και διαφορετική γενιά μονοθεσίων αλλά και κανονισμών που θα δώσουν μια νέα σύγχρονη πνοή. Οι συζητήσεις και συνεδρίες γύρω από τις αλλαγές είναι εδώ και αρκετό καιρό σε ισχύ και τώρα έχουν μπει στα τελικά στάδια όπου το βιβλίο των κανονισμών παίρνει ζωή.
Όπως είναι λογικό, δεν είναι καθόλου εύκολο να γράψεις από την αρχή κανονισμούς και οι ιθύνοντες προσπαθούν να βρουν λύσεις όπου θα κάνουν τη ζωή των ομάδων εύκολη και δύσκολη ταυτόχρονα, δίχως να δώσουν κάποιο πλεονέκτημα. Ένα μεγάλο στοίχημα όπως δηλώνει και ο Brawn είναι να υπάρξει ισότητα στην εξέλιξη τοποθετώντας ένα χρονοδιάγραμμα όπου όλοι οι κατασκευαστές θα ξεκινήσουν τις εργασίες για το 2021 στο ίδιο χρονικά σημείο.
Εμείς και η FiA ορίσαμε μια δομή για το πως θα είναι τα μονοθέσια με ορισμένα καθήκοντα για κάθε ομάδα ώστε να εξετάσει της πτυχές της. Δεν είναι αρκετό για τις ομάδες απλά να σχεδιάσουν ένα μονοθέσιο, επίτηδες προσπαθούμε να το καθυστερήσουμε. Δεν θέλουμε ομάδες με μεγάλο προϋπολογισμό να αποκτήσουν ένα πλεονέκτημα σε σχέση με αυτές που δεν έχουν. Αλλά είναι δύσκολο το να μπορέσεις να βρεις τη χρυσή τομή, διότι υπάρχει το επιχείρημα του ότι όσο πιο αργά κάνεις γνωστές αυτές τις πληροφορίες, τόσο πιο πολύ ταιριάζει σε ομάδες με τεράστια μπάτζετ. Οι ομάδες θα έχουν περίπου έναν χρόνο ώστε να μπορέσουν να σχεδιάσουν τα μονοθέσια τους, νομίζω πως είναι ένα σωστό χρονοδιάγραμμα. Όταν θα έχουν ολοκληρώσει το σχεδιασμό των μονοθεσίων του 2020 θα μπορέσουν να επικεντρωθούν σε αυτά του 2021.
Αυτή η κατάσταση αναμένεται να φέρει τις ομάδες σε δίλημμα για το κατά πόσο θα εξελίξουν τα μονοθέσια του 2020 ώστε να έχουν αρκετό χρόνο για αυτά του 2021. Επιπλέον δεν αποκλείεται να δούμε ομάδες που διεκδικούν το πρωτάθλημα το 2020 να είναι αρκετά πίσω το 2021, όπως έγινε με τις Ferrari και McLaren από τη σεζόν του 2008 στο 2009 που είδαμε επίσης μεγάλες αλλαγές.