Η F1 θέλει να προλάβει τις ομάδες από το να βρουν κενά στους κανονισμούς του 2021 και θα παρουσιάσει ορισμένα μέτρα για να τις αποτρέψει.
Το 2021 η F1 αναμένεται να αλλάξει εικόνα με τις μεγαλύτερες αλλαγές που έχουν γίνει στην ιστορία του σπορ, με τα μονοθέσια να αποκτούν νέα εμφάνιση. Οι κανονισμοί της αεροδυναμικής θα ακολουθήσουν μια εντελώς διαφορετική προσέγγιση, ενώ και οι αγωνιστικοί κανονισμοί θα υποστούν μετατροπές. Στόχος των κανονισμών αυτών είναι να φέρει τις ομάδες πιο κοντά μεταξύ τους στη πίστα, ώστε να υπάρξει μεγαλύτερος ανταγωνισμός.
Όμως οι νέοι κανονισμοί κρύβουν κινδύνους και οι ομάδες βάζουν σε ισχύ τα μεγαλύτερα μυαλά τους, ώστε να αντλήσουν και τη τελευταία λεπτομέρεια, με στόχο την καλύτερη απόδοση στη πίστα. Στο παρελθόν -με τρανό παράδειγμα το 2009 και τον διπλό διαχύτη- έχουμε δει και ορισμένα «παραθυράκια» στους κανονισμούς, τα οποία ομάδες τα εκμεταλλεύτηκαν και πήραν ένα πλεονέκτημα εντός πίστας, δίχως οι λύσεις τους να είναι παράνομες.
Η FiA σε συνεργασία με την F1 μέσω των τεχνικών επιτελείων τους θα μπορούν από το 2021 μέσω νέου κανονισμού να αποφασίσουν άμεσα αν μια λύση ως παράνομη εφόσον παραβιάζει το πνεύμα του κανονισμού και όχι τον ίδιο κανονισμό. Μέχρι φέτος, έπρεπε να υπάρχει ομόφωνη απόφαση των ομάδων, όμως με το νέο βιβλίο των κανονισμών θα χάσουν τη δύναμη αυτή.
Ο Ross Brawn μίλησε για τις αλλαγές που θέλει να εφαρμόσει το σπορ, ώστε να αποτρέψει ορισμένες ομάδες από το να έχουν ένα αθέμιτο πλεονέκτημα.
Πιέζουμε μέσω της θέσης μας ώστε να κάνουμε αλλαγές στους κανονισμούς νωρίτερα απ’ ό,τι μπορούμε τώρα. Αν εκμεταλλευτείς ένα «παραθυράκι» στους κανονισμούς, μπορούμε να σου απαγορέψουμε τη λύση σου από τον επόμενο αγώνα, κάτι το οποίο δεν μπορείς να κάνεις μέχρι τώρα. Αν μια ομάδα παρουσιάσει μια λύση η οποία δεν την έχει φανταστεί κανείς, δεν έχει σχεδιαστεί ποτέ στο εργοστάσιο και καταστρέφει το όλο πνεύμα του κανονισμού, θα μπορούμε μαζί με την υποστήριξη των ομάδων να απαγορέψουμε οποιαδήποτε τέτοια λύση.