Μετά τα πρώτα δείγματα του νέου κινητήρα στο GP Ρωσίας, οι υπεύθυνοι της Ferrari, αλλά και ο Charles Leclerc, έμειναν ικανοποιημένοι από αυτά που διαπίστωσαν για την αναβάθμιση του υβριδικού συστήματος.
Τα τελευταία δύο χρόνια, η Ferrari προσπαθεί να φτάσει τα επίπεδα δύναμης που έπαιρνε από τον κινητήρα της μέχρι το 2019. Η ιταλική ομάδα θέλει να δημιουργήσει μία, όσο γίνεται, πιο αποδοτική μονάδα ισχύος στη νέα εποχή της Formula 1, καθώς από το 2022 και μετά θα υπάρχει πάγωμα στην εξέλιξη των κινητήριων μονάδων.
Διαβάστε επίσης: Σαν Σήμερα στη Formula 1 και το μηχανοκίνητο αθλητισμό
Στο GP Ρωσίας, η Ferrari έφερε μια εξέλιξη στο υβριδικό της σύστημα στη νέα μονάδα ισχύος του Charles Leclerc. Ο Μονεγάσκος στον αγώνα είχε αρκετά καλή εμφάνιση, πριν κάνει την εμφάνισή της η βροχή στους τελευταίους γύρους, όπου έμεινε υπερβολικά στην πίστα και κατέληξε στην 15η θέση.
Ο Leclerc μίλησε, εκτός των άλλων, για την αναβάθμιση στη μονάδα ισχύος την Παρασκευή του GP Ρωσίας έχοντας θετικές εντυπώσεις.
Νοιώθω πως είναι λίγο καλύτερη, κάτι που είναι πολύ θετικό και επιβεβαιώνεται από τα δεδομένα που συγκεντρώσαμε. Η αίσθηση που έχω είναι πολύ καλύτερη.
Ακούστε την εκπομπή “Slipstream” με την ανάλυση του GP Ρωσίας.
Ο αγωνιστικός διευθυντής της Ferrari, Laurent Mekies, μίλησε και αυτός για το νέο κινητήρα της ομάδας:
Είμαστε ικανοποιημένοι. Δεν υπάρχει τρομερά μεγάλη αλλαγή, όμως δουλεύει ομαλά και καλά (η μονάδα ισχύος).
Ο επικεφαλής της ομάδας, Mattia Binotto, ισχυρίζεται πως υπάρχει θετικό πρόσημο από τη νέα τεχνολογία που χρησιμοποιεί η Ferrari στο υβριδικό σύστημα του κινητήρα.
Υπάρχει κάποια πρόοδος στον τομέα της απόδοσης. Όπως είπαν, ήδη, ο Charles (Leclerc) και ο Laurent (Mekies), το σημαντικότερο για εμάς, αναμφίβολα, είναι πως μας δίνει τη δυνατότητα να εξελίξουμε όσο μπορούμε τη νέα αυτή τεχνολογία. Ασφαλώς και θα βοηθήσει τα πλάνα μας για το 2022 σε ότι αφορά τη γνώση που πρέπει ν’ αποκτήσουμε γι’ αυτή. Είμαι χαρούμενος που ο Charles την έχει πλέον (τη νέα μονάδα ισχύος) για το υπόλοιπο της φετινής σεζόν, κάτι που κατά κάποιον τρόπο είναι μία βελτίωση.
Ο Binotto δεν έδωσε, πάντως, απάντηση όταν ρωτήθηκε για το πόσο χρόνο κερδίζει το μονοθέσιο με το νέο κινητήρα που χρησιμοποιεί, λέγοντας πως αποτελεί «μέρος της μυστικότητας που έχει η ομάδα γι’ αυτό το θέμα».
Η Ferrari σκοπεύει να τοποθετήσει τη βελτιωμένη κινητήρια μονάδα και στον Carlos Sainz μέσα στο 2021, αν και κάτι τέτοιο θα τον οδηγήσει στο τέλος της σειράς εκκίνησης του αγώνα που θα συμβεί. Μπορεί η απόδοση για τη φετινή σεζόν να μην είναι ο βασικός σκοπός, είναι σχεδόν βέβαιο, όμως, πως θα δώσει επιπλέον βοήθεια στους οδηγούς της ιταλικής ομάδας στην προσπάθειά τους να καταλάβουν την 3η θέση στο πρωτάθλημα κατασκευαστών το 2021.
Αυτή τη στιγμή, η Ferrari είναι 4η στη βαθμολογία, πίσω από τη McLaren για 17,5 πόντους και έχει στη διάθεσή της 7 αγώνες για ν’ ανατρέψει την κατάσταση αυτή.
Δείτε το GP Μονακό για το Ελληνικό eSports Πρωτάθλημα Formula 1.