spot_img

Αλλαγές στους κανονισμούς κινητήρων της Formula 1

Οι οδηγοί της F1 θα έχουν στη διάθεσή τους επιπλέον εξαρτήματα στη μονάδα ισχύος τους, δίχως να δεχθούν ποινή, όπως ενημερώθηκαν οι ομάδες.

Λίγα 24ωρα πριν ξεκινήσει η δράση του Grand Prix Αζερμπαϊτζάν, οι αγωνιστικοί κανονισμοί της Formula 1 ανανεώθηκαν και περιλαμβάνουν νέες ενότητες. Τη μία αλλαγή τη γνωρίζουμε. Πρόκειται για το νέο σχήμα στη δομή των αγωνιστικών τριημέρων που περιλαμβάνουν Αγώνες Σπριντ. Η άλλη μεγάλη αλλαγή είναι τεχνικής φύσεως.

Οι ομάδες στη συνεδρίαση της Κομισιόν της F1, ενέκριναν τη χρήση επιπλέον εξαρτημάτων στις μονάδες ισχύος τους. Πλέον, οι οδηγοί μπορούν να χρησιμοποιήσουν τέσσερις κινητήρες εσωτερικής καύσης (ICE), τούρμπο, MGU-K και MGU-H. Μέχρι πρότινος, ο αριθμός ήταν στα τρία κομμάτια ανά μονάδα ισχύος. H εφαρμογή τους, επισημοποιήθηκε μέσω ηλεκτρονικής ψήφου στο πλαίσιο συνεδρίασης του Παγκοσμίου Συμβουλίου Μηχανοκίνητου Αθλητισμού (ΠΣΜΑ).

Η αλλαγή φαίνεται πως είναι αναγκαία για τα σημερινά δεδομένα του σπορ. Ήδη αρκετοί οδηγοί έχουν προβεί σε αλλαγές σε εξαρτήματα της μονάδος ισχύος τους. Ο Charles Leclerc της Scuderia Ferrari, έχει ήδη δεχθεί ποινή στη θέση εκκίνησής του για το λόγο αυτό. Οι Lando Norris και Nyck de Vries, που οδηγούν μονοθέσια με κινητήρες Mercedes και RBPT Honda, έχουν ήδη κάνει πλήρη αλλαγή σε μονάδα ισχύος τους. Μετά την εγκατάλειψή του στην Αυστραλία, ο George Russell αναμένεται να αλλάξει όλα τα κομμάτια της υβριδικής του μηχανής.

Ακούστε την εκπομπή Slipstream #111 με την ανάλυση του Grand Prix Αυστραλίας.

Ακόμη ένας λόγος που οδήγησε τις ομάδες να πάρουν την απόφαση αυτή, είναι ο αυξανόμενος αριθμός αγώνων εντός της σεζόν. Στο 2023 θα πραγματοποιηθούν 22 Grand Prix και 6 Αγώνες Σπριντ. Αυτό ενδεχομένως να αποτρέψει τις πολλαπλές ποινές στα grid αγώνων στο δεύτερο μισό της σεζόν.

Μία ακόμη αλλαγή στους αγωνιστικούς κανονισμούς, ξεκαθαρίζει τη σημασία της «εργασίας στο μονοθέσιο», ένας κανονισμός που έφερε μεγάλη αναστάτωση στον κόσμο της Formula 1 στη Σαουδική Αραβία. Πρόκειται για τον κανονισμό για τον οποίο ο Fernando Alonso έμεινε εκτός βάθρου και αργότερα το ανέκτησε, έπειτα από αίτημα επανεξέτασης του συμβάντος από την Aston Martin.

Δείτε το GP Ιταλίας από τη θρυλική Monza για το ελληνικό πρωτάθλημα Formula G. 

  • Κάντε μας like στο facebook
  • Κάντε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
  • Ακούστε τις εκπομπές μας στο Spotify
  • Μπείτε στον server μας στο Discord
Πηγή: Gazzetta.gr

Related Articles

Stay Connected

5,762ΥποστηρικτέςΚάντε Like
52ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
- Advertisement -spot_img

Latest Articles