spot_img

Alonso: «Προτεραιότητά μου μόνο το τρίτο πρωτάθλημα»

Ο Fernando Alonso αποκάλυψε τα πλάνα του για το προσεχές μέλλον και ο κύριος στόχος του δεν είναι άλλος από ένα ακόμη πρωτάθλημα.

Ο Fernando Alonsoέχει μία μακροχρόνια καριέρα στο μηχανοκίνητο αθλητισμό και στη Formula 1. O Ισπανός έκανε ντεμπούτο στο κορυφαίο πρωτάθλημα σε τέσσερις τροχούς το 2001 με την ομάδα της Minardi. Σήμερα, 23 χρόνια μετά, αγωνίζεται ακόμη στην F1 και είναι πλέον οδηγός της Aston Martin.

Μπορεί να βρίσκεται στο 43ο έτος της ηλικίας του, ωστόσο ο Alonso δεν σκέφτεται να σταματήσει σύντομα την καριέρα του. Μάλιστα έχει τεράστιες βλέψεις για το μέλλον, μιας και η κατάκτηση ενός ακόμη τίτλου είναι στα σχέδιά του και θέλει να κάνει για τα πάντα για να πετύχει το στόχο του.

Μιλώντας σε εκδήλωση του βασικού χορηγού της Aston Martin, Cognizant στην Ινδία, ο Alonso απάντησε σε ερώτηση σχετικά με το αν θα προσπαθήσει να κερδίσει το Triple Crown του μηχανοκίνητου αθλητισμού.

«Ξεκάθαρα το “Triple Crown” είναι ένας πολύ ελκυστικός στόχος. Αυτό θα το κάνω όταν θα έχω κερδίσει το GP Μονακό στην F1, τις 24 Ώρες Λε Μαν και τα 500 Μίλια της Ινδιανάπολης. Το Indy 500 έχω προσπαθήσει να το κερδίσω τρεις φορές αλλά δεν τα κατάφερα. Αυτή τη στιγμή δεν είναι στα πλάνα μου να το ξαναπροσπαθήσω».

Ακούστε την εκπομπή Slipstream για την F1 με την ανάλυση της νίκης του Lando Norris στο GP Σιγκαπούρης στο παρακάτω βίντεο.


Το όνειρο του Alonso για τα επόμενα χρόνια είναι άλλο και περιλαμβάνει αγώνες στην έρημο:

«Είμαι πάρα πολύ αφοσιωμένος στη Formula 1. Τα επόμενα δύο με τρία χρόνια θέλω να κερδίσω το τρίτο παγκόσμιο πρωτάθλημά μου. Είναι η πρώτη και μοναδική προτεραιότητά μου. Έπειτα από αυτό το χρονικό διάσημα θα είμαι 45 ή 46 ετών και θα δούμε το πώς θα είμαι. Έχω και άλλους στόχους και η επόμενη πρόκλησή μου θα είναι το Ράλλυ Ντακάρ. Εάν μπορέσω να το κερδίσω θα είμαι απίστευτα ευχαριστημένος. Ως οδηγός θα σήμαινε πολλά εάν κέρδιζα πρωτάθλημα στους αγώνες αντοχής, τις 24 Ώρες Λε Μαν και τις 24 Ώρες της Ντεϊτόνα, πρωτάθλημα στην F1 και στο Ντακάρ».

Τι πραγματικά ισχύει όμως με την περίφημη low-drag spec πίσω αεροτομή της McLaren; Η ομάδα του AMN κάνει τη δική της ανάλυση και εξηγεί εάν είναι ή όχι εντός κανονισμών και τι θα ακολουθήσει. Το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να πατήσετε κλικ στο παρακάτω βίντεο.

  • Κάντε μας like στο facebook
  • Κάντε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
  • Ακούστε τις εκπομπές μας στο Spotify
  • Μπείτε στον server μας στο Discord
  • Μπείτε στη λίγκα μας στο F1 Fantasy

Related Articles

Stay Connected

5,762ΥποστηρικτέςΚάντε Like
52ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
- Advertisement -spot_img

Latest Articles