spot_img

Πολυφωνία στη Red Bull για τον τρόπο εξέλιξης της RB21

Στη Red Bull Racing έχουμε διαφορετικές απόψεις σχετικά με το πώς πρέπει να εξελίξουν την RB21 το μονοθέσιο με το οποίο ο Max Verstappen θα διεκδικήσει τον πέμπτο τίτλο της καριέρας του.

Ένας παράγοντας στον οποίο οδήγησε της Red Bull Racing να χάσει το πρωτάθλημα κατασκευαστών και την καλή της φόρμα ήταν το δύστροπο μονοθέσιό της. Η RB20 λειτουργούσε στο απόγειο των δυνατοτήτων της σε συγκεκριμένες συνθήκες, κάτι το οποίο δυσκόλεψε τον Max Verstappen και ακόμα περισσότερο τον Sergio Perez.

Ενόψει 2025 οι τεχνικοί των «ταύρων» πρέπει να βρουν τις κατάλληλες λύσεις ώστε το νέο μονοθέσιό τους να ανταποκρίνεται στις προσδοκίες τους. Η εύρεση ταχύτητας δεν είναι εύκολη υπόθεση και η σχεδιαστική κατεύθυνση στο εργοστάσιο του Μίλτον Κινς θα κρίνει την τύχη της αυστριακής ομάδας στη φετινή χρονιά.

Για να μπορέσει να μείνει ανταγωνιστική η Red Bull Racing και να διεκδικήσει πρωτάθλημα το 2024, ο επικεφαλής της, Christian Horner, ανέφερε που θέλει να βελτιωθεί η RB21 έναντι της RB20. Ο Βρετανός ζητάει πιο ιδανικές συνθήκες λειτουργίας του μονοθεσίου, όπως έχει ζητήσει στο παρελθόν και ο Max Verstappen.

«Οι μηχανικοί έχουν εστιάσει ιδιαίτερα στη διεύρυνση του παράθυρου λειτουργίας του νέου μονοθεσίου. Δεν προσθέτουν απαραίτητα επιπλέον ταχύτητα, απλά μεγαλώνουν το παράθυρο λειτουργίας ώστε να αντιμετωπίσουμε καλύτερα όλες τις προκλήσεις που έχουμε με ένα μεγαλύτερο εύρος επιλογών στο στήσιμο», είπε.

Ακούστε την εκπομπή Slipstream για την F1 με την ανασκόπηση της σεζόν του 2024 και τις προβλέψεις μας για το 2025 στο παρακάτω βίντεο.

Στο τεχνικό τμήμα διαφωνούν

Ο τεχνικός διευθυντής της Red Bull Racing, Pierre Wache μιλώντας στο motorsport.com, εξέφρασε την αντίθεσή του με τα όσα είπε ο Horner. Μάλιστα ανέφερε πως δεν θέλει να θυσιάσει απόλυτη ταχύτητα για να είναι πιο εύκολο στο στήσιμο το μονοθέσιο.

«Ως ομάδα φυσικά και θες να έχεις ένα μεγάλο εύρος λειτουργίας με το μονοθέσιο. Όμως οι δυνατότητες του μονοθεσίου μειώνονται εάν μεγαλώσεις το παράθυρο λειτουργίας του μονοθεσίου. Αυτό που θέλει η κάθε ομάδα είναι να δημιουργήσει το ταχύτερο μονοθέσιο. Ένα μονοθέσιο της F1 δεν είναι αργό επειδή έχει μικρό παράθυρο στο οποίο είναι γρήγορο. Αυτό που θέλεις είναι να είσαι στο σωστό εύρος λειτουργίας σε κάθε πίστα και να το περιμένεις. Εάν θέλεις να το πετύχεις αυτό, γιατί να αυξήσεις το παράθυρο ιδανικής λειτουργίας και να κάνεις συνολικά το μονοθέσιο πιο αργό; Θέλω να έχω το ταχύτερο μονοθέσιο συνολικά. Δεν θα μειώσω τις δυνατότητες του μονοθεσίου για να το κάνω πιο εύκολο στη λειτουργία του στην πίστα», ανέφερε ο Γάλλος.

Οι διαφορετικές απόψεις των δύο ισχυρών ανδρών της Red Bull δεν περνά απαρατήρητη και δημιουργεί ερωτήματα σχετικά με την οργάνωση στο εσωτερικό του εργοστασίου. Οι απαντήσεις βέβαια θα δοθούν στην πίστα στις 16 Μαρτίου στο Grand Prix Αυστραλίας.

@stathiskokko F1 2025 FIRST PREDICTIONS !!! #f1 #f1gr #F1greece #greekf1 #f1greek #f1tiktok #f1predictions #f12025 #f12025predictions #fyp #f1tiktok #f1fyp #F1fans #ferrarif1 #mclarenf1 #mercedesf1 #redbullracing #fy #formulaone #ελληνικοτικτοκ #φ1 #φορμουλα1 #formula1 #φ12025 #ελλαδα🇬🇷 ♬ original sound – Stathis Kokkorogiannis

  • Κάντε μας like στο facebook
  • Κάντε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
  • Βρείτε μας στο TikTok
  • Ακούστε τις εκπομπές μας στο Spotify
  • Μπείτε στον server μας στο Discord
  • Μπείτε στη λίγκα μας στο F1 Fantasy

Related Articles

Stay Connected

5,762ΥποστηρικτέςΚάντε Like
52ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
- Advertisement -spot_img

Latest Articles