spot_img

Η Ferrari ετοιμάζει δομικές αλλαγές στην SF-25

H Scuderia Ferrari θέλει να ξεφύγει από τα προβλήματα που την ταλαιπωρούν από το ξεκίνημα της σεζόν και ετοιμάζει μία πολύ σημαντική αναβάθμιση για την SF-25.

Η Ferrari αντιμετωπίζει σοβαρές τεχνικές δυσκολίες στην πίσω ανάρτηση της SF-25 από το ξεκίνημα της φετινής. Τα προβλήματα αυτά έχουν επηρεάσει αρνητικά την απόδοση της ομάδας στα πρώτα Grand Prix του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Formula 1 του 2025 και αυτό αντικατοπτρίζεται στα αποτελέσματα

Παρότι η Ferrari έχει επενδύσει σημαντικά στη βελτίωση της αεροδυναμικής, οι μηχανικοί της ομάδας έχουν εντοπίσει δυσλειτουργίες στην πίσω ανάρτηση του μονοθεσίου. Σύμφωνα με πληροφορίες, η γεωμετρία και η κινηματική του πίσω μέρους δεν προσφέρουν τη σταθερότητα που απαιτείται, με αποτέλεσμα αστάθεια στις εξόδους των στροφών και απώλεια πρόσφυσης.

Αυτό οδηγεί σε μειωμένη αξιοπιστία στις γρήγορες στροφές, επιδρώντας αρνητικά τόσο στις κατατακτήριες δοκιμές όσο και στον ρυθμό αγώνα.

Loïc Serra: Ο άνθρωπος πίσω από τη λύση

Ο Loïc Serra, επικεφαλής απόδοσης της Ferrari και πρώην τεχνικό στέλεχος της Mercedes, έχει αναλάβει να εντοπίσει την αιτία του προβλήματος και να σχεδιάσει μια ολοκληρωμένη λύση. Συγκεκριμένα το Autoracer αναφέρει πως ο Γάλλος τεχνικός ετοιμάζει μια αναδιαμορφωμένη πίσω ανάρτηση η οποία θα παρουσιαστεί αργότερα μέσα στη φετινή σεζόν.

«Η συμπεριφορά της ανάρτησης δεν είναι προβλέψιμη. Πρέπει να καταλάβουμε ακριβώς τι την προκαλεί ώστε να μπορέσουμε να βρούμε τις σωστές ρυθμίσεις ή λύσεις στον σχεδιασμό», ανέφερε εσωτερική πηγή της ομάδας.

Ακούστε την εκπομπή μας για τη Formula 1 με την ανάλυση του Grand Prix Μαϊάμι, της νίκη του Oscar Piastri, τη μάχη με τον Max Verstappen και το μπάχαλο της Ferrari

Η δυσκολία έγκειται στο γεγονός ότι οποιαδήποτε τροποποίηση στην ανάρτηση επηρεάζει όχι μόνο τη μηχανική απόδοση αλλά και τη ροή του αέρα γύρω από το μονοθέσιο. Συνεπώς, απαιτείται μια ολιστική προσέγγιση που θα περιλαμβάνει και την αεροδυναμική ισορροπία.

Αγωνιστικές επιπτώσεις

Οι συνέπειες είναι εμφανείς: η Ferrari δεν μπορεί να ανταγωνιστεί με σταθερότητα τις McLaren και Red Bull. Η έλλειψη εμπιστοσύνης των οδηγών στο πίσω μέρος του μονοθεσίου δυσχεραίνει τις προσπάθειές τους, ιδίως στις μάχες σώμα με σώμα ή στα γρήγορα stint.

Η ομάδα προσπαθεί να περιορίσει τις απώλειες στους επόμενους αγώνες, μέχρι να υλοποιηθεί η λύση με αναβαθμίσεις που αναμένονται σε επερχόμενα Grand Prix.

Στροφή στο 2026

Η Scuderia έχει ήδη ξεκινήσει την ανάπτυξη του μονοθεσίου για το 2026, με βάση τους νέους κανονισμούς και μαθήματα που αντλήθηκαν από τις αδυναμίες της SF-25. Ο σχεδιασμός θα εστιάσει σε ενισχυμένη σταθερότητα ανάρτησης και βελτιωμένο packaging στο πίσω μέρος.

«Γνωρίζουμε πού πρέπει να εστιάσουμε. Δεν θα επαναλάβουμε τα ίδια λάθη», σημειώνει άνθρωπος της ομάδας.

Με δύο λόγια

  • Γεωμετρία ανάρτησης: Οι γωνίες toe και camber δεν προσφέρουν την απαιτούμενη ευστάθεια στις εξόδους.

  • Συμπίεση και επαναφορά: Οι ρυθμίσεις δεν «διαβάζουν» σωστά το οδόστρωμα σε συνδυασμό με την αεροδυναμική φόρτιση.

  • Αλληλεπίδραση με αεροδυναμικά στοιχεία: Επηρεάζεται η ροή αέρα προς τον διαχύτη, μειώνοντας την κάθετη δύναμη.

  • Κάντε μας like στο facebook
  • Κάντε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
  • Βρείτε μας στο TikTok
  • Ακούστε τις εκπομπές μας στο Spotify
  • Μπείτε στον server μας στο Discord

Related Articles

Stay Connected

5,762ΥποστηρικτέςΚάντε Like
52ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
- Advertisement -spot_img

Latest Articles