spot_img

Το λάθος της Ferrari που κόστισε βάθρο στον Hamilton

H Scuderia Ferrari παραδέχθηκε πως μπορούσε να είχε δει τον Lewis Hamilton στο βάθρο με τα κόκκινα αν είχε εκτελέσει την τέλεια στρατηγική.

Η Ferrari αποκάλυψε πως η απώλεια των δεδομένων GPS καθ’ όλη τη διάρκεια του GP Μεγάλης Βρετανίας 2025 ήταν καθοριστικός παράγοντας για το ότι ο Lewis Hamilton δεν ανέβηκε στο βάθρο στην πρώτη του εμφάνιση στο Σίλβερστον ως οδηγός της Scuderia.

Ο επτάκις παγκόσμιος πρωταθλητής τερμάτισε 4ος, βάζοντας τέλος στο εντυπωσιακό σερί 12 διαδοχικών παρουσιών στο βάθρο στο Grand Prix Μ. Βρετανίας. Παρότι τερμάτισε μπροστά από τους Max Verstappen και George Russell, ο Hamilton έχασε την 3η θέση από τον Nico Hulkenberg της Sauber, ο οποίος πανηγύρισε το πρώτο του βάθρο στη Formula 1.

Καθώς η πίστα στέγνωνε μετά τη βροχή του 12ου γύρου, ο Hamilton βρισκόταν κοντά στον Hulkenberg και πίεζε για την τρίτη θέση. Στον 41ο γύρο, η Ferrari δοκίμασε undercut καλώντας τον για αλλαγή σε σλικ ελαστικά. Όμως η πίστα παρέμενε υγρή σε κάποια σημεία και ο Hamilton βγήκε φαρδιά στις Στροφές 3-4 (Village) στον πρώτο του γύρο με τα σλικ, χάνοντας πολύτιμα δευτερόλεπτα. Ο Hulkenberg μπήκε στον επόμενο γύρο, βγήκε μπροστά με πλεονέκτημα και το διατήρησε μέχρι την καρό σημαία. O επικεφαλής της Ferrari, Fred Vasseur δήλωσε:

«Φέραμε στα pits τον Hamilton ίσως ένα γύρο νωρίτερα. Χάσαμε τα δεδομένα από GPS, ήμασταν στα τυφλά. Νομίζω πως μπορεί κανείς να πει τώρα ότι μπήκαμε ίσως έναν γύρο πολύ νωρίς, ειδικά αφού ο Hamilton βγήκε εκτός στις στροφές 3-4 και έχασε 4-5 δευτερόλεπτα εκεί. Νομίζω ότι ήταν ο Fernando Alonso που μπήκε πρώτος και ήταν ήδη ταχύτερος σε κάποια σημεία από τους οδηγούς με ενδιάμεσα ελαστικά».

Δείτε τη νέα μας εκπομπή για την F1 με την εκτενή ανάλυση του GP M. Βρετανίας, έναν εκ των καλύτερων αγώνων στο 2025. Πατήστε στο παρακάτω βίντεο

Ο Γάλλος επικεφαλής της Ferrari εξήγησε πως τέτοιες αποφάσεις στις μεταβαλλόμενες καιρικές συνθήκες είναι πάντα οριακές, καθώς βασίζονται στη λογική του ρίσκου και της πρόβλεψης.

«Αν περιμένεις να κάνουν οι άλλοι την κίνηση πρώτοι, τότε είναι ήδη πολύ αργά. Είναι εύκολο να πεις μετά τον αγώνα ότι το πρώτο πιτ στοπ έπρεπε να γίνει ένα γύρο νωρίτερα, και το δεύτερο ένα γύρο αργότερα. Όμως ειλικρινά, όταν βρίσκεσαι στο pit-wall, πρέπει να παίρνεις αποφάσεις με βάση την πρόβλεψη, και αυτό είναι εξαιρετικά δύσκολο».

  • Κάντε μας like στο facebook
  • Κάντε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
  • Βρείτε μας στο TikTok
  • Ακούστε τις εκπομπές μας στο Spotify
  • Μπείτε στον server μας στο Discord

Related Articles

Stay Connected

5,762ΥποστηρικτέςΚάντε Like
52ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
- Advertisement -spot_img

Latest Articles