spot_img

Το 2026 δυσκολεύει σημαντικά τις ομάδες της F1

To 2026 πλησιάζει μέρα με τη μέρα και οι προκλήσεις που έχουν να αντιμετωπίσουν οι ομάδες της F1 είναι μεγάλες και άκρως απαιτητικές.

Οι ομάδες της Formula 1 μετρούν αντίστροφα για την έναρξη της πιο ριζικής αλλαγής κανονισμών στη σύγχρονη ιστορία του σπορ, με το 2026 να φέρνει νέα μονοθέσια, νέες μονάδες ισχύος και τεράστιες τεχνικές προκλήσεις. Ο διευθυντής μηχανολογίας πίστας της Mercedes, Andrew Shovlin, εξήγησε γιατί η προσαρμογή μοιάζει πιο δύσκολη από ποτέ.

Τον Ιανουάριο του 2026, οι ομάδες θα βγάλουν στην πίστα για πρώτη φορά τα καινούργια μονοθέσια, σε ένα shakedown στη Βαρκελώνη. Όμως, τα κρίσιμα βήματα για την εξέλιξή τους πρέπει να γίνουν τώρα, μέσα από τις προσομοιώσεις.

«Το μονοθέσιο αλλάζει εβδομάδα με την εβδομάδα και μαζί αλλάζουν και τα αποτελέσματα από τις προσομοιώσεις στο εργοστάσιο. Είναι ένας κινούμενος στόχος η εξέλιξη. Πρέπει να βεβαιωθούμε ότι το σασί ταιριάζει απόλυτα με το νέο πακέτο κινητήρα».

Τι αλλάζει στους κανόνες το 2026

  • Οι κανονισμοί του 2026 δεν θυμίζουν τίποτα από το σήμερα. Οι νέες μονάδες ισχύος θα μοιράζουν σχεδόν ισομερώς την απόδοση ανάμεσα στην ηλεκτρική ενέργεια και στον κινητήρα εσωτερικής καύσης, ενώ τα μονοθέσια θα αποκτήσουν ενεργά αεροδυναμικά βοηθήματα.
  • Η Pirelli θα φέρει πιο στενά ελαστικά.
  • Το ελάχιστο βάρος θα πέσει στα 768 κιλά, παρά την αύξηση στο βάρος των μπαταριών.
  • Θα εισαχθούν βιώσιμα καύσιμα, με ακόμα ανοιχτό το ζήτημα για το πώς θα γίνεται η διαχείριση ισχύος ώστε να παραμείνει συναρπαστικό το θέαμα στην πίστα.

Δείτε τη νέα μας εκπομπή για την F1 με την πλήρη ανάλυση όλων όσων έγιναν στο GP Αζερμπαϊτζάν με ένα κλικ στο παρακάτω βίντεο

Ήδη υπάρχουν ενδείξεις για τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουν οι ομάδες. Ο Charles Leclerc είχε παραδεχθεί το καλοκαίρι ότι «δεν του άρεσε καθόλου» το μοντέλο της Ferrari για το 2026 στον προσομοιωτή, με τον επικεφαλής της Williams, James Vowles, να σχολιάζει ότι αυτό έδειχνε πόσο πρώιμο ήταν το project της Scuderia.

Παράλληλα, η Pirelli φαίνεται να δέχεται αντιφατικές πληροφορίες σύμφωνα με τον Shovlin:

«Η Pirelli λαμβάνει διαφορετικές εκτιμήσεις για τα φορτία στις ευθείες. Κανείς δεν ξέρει πού βρίσκεται ο ανταγωνισμός. Είναι λογικό ότι μόλις παρουσιαστούν τα μονοθέσια θα δούμε μεγάλες διαφορές. Άλλοι υποβαθμίζουν την πρόοδό τους, άλλοι δείχνουν πού πιστεύουν ότι θα φτάσουν».

Παρά τις ανησυχίες, θεωρεί ότι οι διαφορές δεν θα είναι τεράστιες στην αρχή:

«Δεν περιμένω μεγάλα χάσματα ανάμεσα στα μονοθέσια. Θα είναι όπως και σήμερα: αν τα βάψεις όλα με το ίδιο χρώμα, πάλι θα ξεχωρίζεις ποιο είναι ποιο. Στην αρχή θα μοιάζουν σε αρκετά σημεία, αλλά με τον καιρό οι ομάδες θα βρίσκουν τρόπους να εκμεταλλεύονται την κάθε λεπτομέρεια».

  • Κάντε μας like στο facebook
  • Κάντε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
  • Βρείτε μας στο TikTok
  • Ακούστε τις εκπομπές μας στο Spotify
  • Μπείτε στον server μας στο Discord

Related Articles

Stay Connected

5,762ΥποστηρικτέςΚάντε Like
52ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
- Advertisement -spot_img

Latest Articles