O George Russell ήταν ο πρωταγωνιστής στο GP Σιγκαπούρης για το 2025 σε έναν αγώνα που η McLaren Racing κατάφερε να εξασφαλίσει το δεύτερο συνεχόμενο πρωτάθλημα κατασκευαστών.
Το Grand Prix Σιγκαπούρης ήταν ο 18ος φετινός αγώνας για τη φετινή σεζόν της Formula 1 και το μέρος που κρίθηκε ένα από τα δύο παγκόσμια πρωταθλήματα. Κάτω από τους προβολείς στους δρόμους της ασιατικής πόλης, ο George Russell πανηγύρισε μια μεγάλη νίκη, ενώ ταυτόχρονα η ομάδα της McLaren γόρτασε το δεύτερο στη σειρά Πρωτάθλημα Κατασκευαστών, μια επιτυχία που εδραίωσε την κυριαρχία της στη Formula 1 τα τελευταία δύο χρόνια.
Επιστρέφοντας στο νικητή του αγώνα, όμως, ο George Russell με τη Mercedes έκανε ιδανική εμφάνιση για να εκμεταλλευτεί με τον καλύτερο τρόπο την pole position που κατέκτησε στις κατατακτήριες του Σαββάτου.
Μην χάσετε τη Δευτέρα 6/10 στις 21:00 την εκπομπή μας για τη Formula 1 με την ανάλυση του GP Σιγκαπούρης. Μπορείτε να ακούστε την εκπομπή πατώντας ΕΔΩ.
Ο Βρετανός οδηγός ξεκίνησε πρώτος, έστριψε πρώτος και βρισκόταν με άνεση σε αυτήν τη θέση στο πέσιμο της καρό σημαίας 62 γύρους αργότερα. Με αλάνθαστη οδήγηση και σωστά εκτελεσμένη στρατηγική από την ομάδα, ο Russell έφτασε στην 5η νίκη της καριέρας του στην F1.
Στη 2η θέση τερμάτισε ο Max Verstappen της Red Bull Racing. Ο Ολλανδός ξεκίνησε με τη μαλακή γόμα ελαστικών, μπήκε την κατάλληλη στιγμή για αλλαγή και παρέμεινε 2ος μέχρι το φινάλε. Ο Lando Norris ήταν 3ος έχοντας επαφή με τον Oscar Piastri στον πρώτο γύρο, με τον Βρετανό να είναι στο DRS του Φερστάπεν για ένα μεγάλο χρονικό διάστημα. Όμως δεν κατάφερε ποτέ να τον απειλήσει κι έτσι συμπλήρωσε το βάθρο.
Δείτε τη νέα μας εκπομπή για την F1 με την πλήρη ανάλυση όλων όσων έγιναν στο GP Αζερμπαϊτζάν με ένα κλικ στο παρακάτω βίντεο
Η πίστα της Σιγκαπούρης ποτέ δεν ήταν ευνοϊκή για τον Max Verstappen, αλλά ο Ολλανδός στο φετινό αγώνα πήρε το μέγιστο δυνατό. Ο οδηγός της Red Bull προσπάθησε για μία ακόμα φορά να «ανακατέψει την τράπουλα» με διαφορετική επιλογή ελαστικών, ξεκινώντας τον αγώνα με τη μαλακή γόμα. Το ρίσκο δεν τον βοήθησε να κερδίσει θέση στην εκκίνηση, αλλά δεν του κόστισε κιόλας, καθώς κατάφερε να τερματίσει στη 2η θέση και κυρίως μπροστά και από τις δύο McLaren – αν και στο τέλος απειλήθηκε σοβαρά από τον Νόρις και χρειάστηκε να εφαρμόσει όλη την τέχνη του για να κρατηθεί μπροστά του.
Όσο για τη McLaren, η πρώτη «μάχη» εμφυλίου φαίνεται να δόθηκε στη Σιγκαπούρη, καθώς στον πρώτο γύρο του αγώνα ο Norris και ο Piastri βρέθηκαν δίπλα-δίπλα, διεκδικώντας την 3η θέση και το ίδιο κομμάτι ασφάλτου. Ο Norris ήταν λίγο πιο επιθετικός και βρέθηκε μπροστά από τον ομόσταβλό του, για να πάρει την 3η θέση στο ξεκίνημα και να την κρατήσει μέχρι το τέλος του αγώνα. Ο Piastri δεν έκρυψε τη δυσαρέσκειά του για αυτήν την κίνηση, αλλά ένα αργό pit stop αργότερα τού κόστισε κάθε ευκαιρία να αντεπιτεθεί και έτσι αρκέστηκε στην 4η θέση.
Ο Antonelli με την άλλη Mercedes έχασε τη θέση του από τον Leclerc στην εκκίνηση αλλά στο τελευταίο κομμάτι του αγώνα κατάφερε να περάσει τον Μονεγάσκο και τερμάτισε στην 5η θέση. Η Ferrari δεν είχε το ρυθμό των τριών πρώτων ομάδων στη Σιγκαπούρη, αλλά ο Leclerc εκμεταλλεύτηκε την πολύ καλή του εκκίνηση και το undercut για να βρεθεί στην 5η θέση στο ξεκίνημα. Ο Antonelli όμως ήταν σαφώς ταχύτερος και τον πέρασε με ένα εντυπωσιακό προσπέρασμα. Ο Leclerc στο τέλος πήρε την 6η θέση, παρότι για λίγους γύρους την έχασε από τον Hamilton. Ο Βρετανός έκανε ένα pitstop παραπάνω και έβακε μαλακά ελαστικά για το τελευταίο κομμάτι του αγώνα και κατάφερε να περάσει, αλλά ένα πρόβλημα στα φρένα τον έριξε τελικά στην 7η θέση.
Ο Fernando Alonso έφερε την Aston Martin στην 8η θέση, μπροστά από τον Oliver Bearman με τη Haas, ενώ τη βαθμολογούμενη 10άδα έκλεισε ο Carlos Sainz με τη Williams, παρότι ξεκίνησε τελευταίος λόγω της ακύρωσης της ομάδας του από τις κατατακτήριες.
Το αποτέλεσμα του GP Σιγκαπούρης αφήνει ακόμα πιο ανοιχτό το Πρωτάθλημα Οδηγών, καθώς η διαφορά του πρωτοπόρου Piastr από τον Norris μειώθηκε στους 19 βαθμούς και ο Verstappen από την 3η θέση της βαθμολογία πλησίασε ακόμα περισσότερο.
Για τον επόμενο αγώνα η Formula 1 αλλάζει ήπειρο και ταξιδεύει στην Αμερική για το Grand Prix των ΗΠΑ. Το ραντεβού στην πίστα του Όστιν είναι σε δύο εβδομάδες, το 3ήμερο 17-19 Οκτωβρίου.