H McLaren Racing οδεύει προς το Grand Prix του Λας Βέγκας, όμως δεν πιστεύει πως θα έχει τη δυναμική που έδειξε στους προηγούμενους αγώνες.
Η McLaren πηγαίνει στο Grand Prix Λας Βέγκας το τριήμερο 21-23 Νοεμβρίου, έπειτα από μια κυρίαρχη εμφάνιση από τον Lando Norris στη Βραζιλία, δίχως να γνωρίζει τι να περιμένει.
Το 2024 στο σιρκουί του Λας Βέγκας πραγματοποίησε μία από τις πιο αδύναμες εμφανίσεις της το 2024, καθώς δεν είχε το ρυθμό όχι να παλέψει για τη νίκη, αλλά για το βάθρο. Ο επικεφαλής της, Andrea Stella παραδέχεται ότι παραμένει άγνωστο αν τα μαθήματα της περασμένης χρονιάς αρκούν σε μια πίστα που παραδοσιακά δεν ταιριάζει καθόλου στη φιλοσοφία του βρετανικού μονοθεσίου.
Το περσινό Λας Βέγκας αποδείχθηκε πραγματικός «γολγοθάς» για την ομάδα του Ουόκινγκ. Οι Lando Norris και Oscar Piastri τερμάτισαν στις θέσεις 6 και 7 αντίστοιχα, με μεγάλες διαφορές από τον νικητή George Russell της Mercedes-AMG. Ο Βρετανός ήταν 43 δλ μακριά από την κορυφή και ο Αυστραλός 51 δλ.
Στις κατατακτήριες δοκιμές, η McLaren ήταν κοντά 7 δέκατα του δευτερολέπτου πιο αργή από τον ρυθμό της pole. Πρόκειται μια τεράστια διαφορά για την τωρινή εποχή της σύγχρονης F1.
Τα βασικά της προβλήματα το 2024 ήταν γύρω από τις θερμοκρασίες και τη λειτουργία των ελαστικών. Επιπλέον σε εκείνον τον αγώνα το μονοθέσιό της έφθειρε σημαντικά τις γόμες της Pirelli. Επιπλέον οι αεροδυναμικές απαιτήσεις της πίστας δεν ταίριαξαν στα χαρακτηριστικά του μονοθεσίου. Αυτό οδήγησε τους μηχανικούς σε ρυθμίσεις ώστε να καταφέρουν να καλύψουν τα κενά, δίχως όμως επιτυχία.
Δείτε τη νέα μας εκπομπή για την F1 με την πλήρη ανάλυση του GP Βραζιλκαι την ΄κυρίαρχη νίκη του Lando, όλα με ένα κλικ στο παρακάτω βίντεο
Μετά το περσινό GP, η ομάδα έκανε εκτενή ανάλυση και έλαβε συγκεκριμένα τεχνικά μέτρα. Σύμφωνα με τον επικεφαλής της McLaren, Andrea Stella η ομάδα του ξέρει πώς θα κινηθεί φέτος στο Βέγκας:
«Η περσινή ανασκόπηση μας έδωσε πολλές πληροφορίες. Ξέρουμε προς ποια κατεύθυνση πρέπει να αλλάξουμε σε θέματα ελαστικών, αεροδυναμικής απόδοσης και set-up. Αν θα είναι αρκετό; Θα το δούμε στο Βέγκας».
Η McLaren γνωρίζει ότι το Λας Βέγκας, με τις μεγάλες ευθείες και την έλλειψη γρήγορων καμπών, δεν αναδεικνύει τα δυνατά σημεία της MCL39, ενώ οι χαμηλές θερμοκρασίες μειώνουν το πλεονέκτημα του συστήματος ψύξης του μονοθεσίου.
Ο πρωτοπόρος του πρωταθλήματος Lando Norris εμφανίζεται προσγειωμένος:
«Ήταν ο χειρότερος αγώνας μας πέρσι. Η Mercedes ήταν εξαιρετικά δυνατή, το ίδιο και Red Bull και Ferrari. Ήμασταν τελευταίοι ανάμεσά τους».



