spot_img

H πραγματική υβριδική F1 ξεκινάει το 2026

Το 2026 πολλά θα αλλάξουν στην F1 και αυτό θα πδηγήσει σε μια φυσική εξέλιξη των πραγμάτων, με τον Toto Wolff να τονίζει πως όλα θα είναι διαφορετικά.

Το 2026 η Formula 1 μπαίνει σε μία νέα εποχή. Τα μονοθέσια θα αλλάξουν μορφή, ενώ θα θεσπιστούν νέοι υβριδικοί κινητήρες, με το συντελεστή δύναμης να είναι 50-50 μεταξύ του θερμικού κινητήρα και του ηλεκτροκινητήρα.

Η επόμενη σεζόν θα είναι ταξίδι στο άγνωστο για ομάδες και οδηγούς και οι προσομοιώσεις που γίνονται καθημερινά στα εργοστάσια δεν μπορούν να… καθρεφτίσουν απόλυτα αυτό που θα γίνει στις πίστες.

Μην χάσετε ΑΠΟΨΕ Παρασκετή 19/12 στις 21:00 την εκπομπή μας για τη Formula 1 με την Ανασκόπηση του 2025 για την F1. Μπορείτε να ακούστε την εκπομπή πατώντας ΕΔΩ.

Ο επικεφαλής και CEO της Mercedes-AMG, Toto Wolff, μίλησε για τη νέα γενιά της Formula 1. Ο Αυστριακός πιστεύει πως η επόμενη σεζόν θα είναι καθοριστική για την επιστροφή της ομάδας στη διεκδίκηση τίτλων. Η νέα υβριδική εποχή, με κινητήρες 50% ηλεκτρικής ισχύος και βιώσιμα καύσιμα, αλλάζει ριζικά τα δεδομένα στo πρωτάθλημα, απαιτώντας από τους οδηγούς και τους μηχανικούς εντατική προετοιμασία και αδιάκοπη εξέλιξη.

«Τώρα ξεκινάει η πραγματική υβριδική εποχή στην F1. Οι κινητήρες θα είναι εν μέρει ηλεκτρικοί, με βιώσιμα καύσιμα, και η διαχείριση ενέργειας θα παίζει κρίσιμο ρόλο. Η οδήγηση θα ανέβει σε νέο επίπεδο και η στρατηγική κάθε τριήμερο θα καθορίσει τη διαφορά».

Δείτε τη νέα μας εκπομπή για την F1 με την πλήρη ανάλυση του GP Άμπου Ντάμπι και την ανάδειξη του Lando Norris ως πρωταθλητή με ένα κλικ στο παρακάτω βίντεο


Ο Wolff εμφανίστηκε συγκρατημένος, παρά τον τίτλο του φαβορί που έχουν δώσει στη Mercedes-AMG: «Η πραγματική εικόνα θα φανεί στις χειμερινές δοκιμές και στους πρώτους αγώνες. Το κλειδί για εμάς θα είναι η συνεχής εξέλιξη καθ’ όλη τη διάρκεια της σεζόν».

Με το 2025 να κλείνει, η Mercedes ολοκλήρωσε τη σεζόν στη δεύτερη θέση του Πρωταθλήματος Κατασκευαστών, πίσω από την McLaren. Ο Wolff χαρακτήρισε τη χρονιά «γεμάτη ανάμεικτα συναισθήματα», σημειώνοντας ότι η ομάδα του δεν κατάφερε να διεκδικήσει τίτλους. Επιπλέον η W16 εμφάνισε περιορισμένο παράθυρο απόδοσης και τεχνικά προβλήματα, όπως η πίσω ανάρτηση που αποσύρθηκε πριν τη θερινή διακοπή.

Οι οδηγοί αποτέλεσαν το θετικό στοιχείο: ο George Russell είχε την καλύτερη σεζόν της καριέρας του, με δύο νίκες, εννέα βάθρα και δύο pole positions, ενώ ο Kimi Antonelli, παρά τις δυσκολίες στο ευρωπαϊκό σκέλος, έκλεισε τη χρονιά με σταθερότητα και ταχύτητα, θέτοντας «μια βάση για το 2026», όπως τόνισε ο Βολφ. Θετική ήταν και η συμβολή του Φρεντ Βέστι, που στήριξε την ομάδα στον προσομοιωτή και στις δοκιμές εξέλιξης.

Στόχος για τον Wolff και τη Mercedes δεν είναι άλλος από την επιστροφή στην κορυφή της Formula 1 το 2026.

  • Κάντε μας like στο facebook
  • Κάντε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
  • Βρείτε μας στο TikTok
  • Ακούστε τις εκπομπές μας στο Spotify
  • Μπείτε στον server μας στο Discord

Related Articles

Stay Connected

5,762ΥποστηρικτέςΚάντε Like
52ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
- Advertisement -spot_img

Latest Articles