To νέο σύστημα BoP προβλέπει αλλαγές για τον επόμενο αγώνα του WEC, με την Aston Martin να έχει τις περισσότερες.
Ο νέος αλγόριθμος για το Balance of Performance μπαίνει για τα καλά σε ισχύ από τις 6H του Nurburgring και θα δούμε σημαντικές αλλαγές στα αγωνιστικά της κατηγορίας. Οι αλλαγές αυτές, θα είναι σε σχέση με τις 6H του Spa, καθώς στο Le Mans υπάρχει μια διαφορετική προσέγγιση.
Η Aston Martin θα δει την Vantage να έχει μείωση στο κατώτατο βάρος κατά 20 κιλά, ενώ θα έχει και 0.1mm μεγαλύτερο περιοριστή αέρος στον κινητήρα.
Η Porsche 911 RSR θα μείνει ίδια σε σχέση με τον δεύτερο αγώνα του παγκοσμίου πρωταθλήματος, ενώ η Ford θα έχει αύξηση στο κατώτατο βάρος κατά 20 κιλά. Τόσο το Ford GT, αλλά και η Ferrari 488 GTE, δεν θα έχουν αλλαγές στο turbo boost σε σχέση με τον αγώνα στο Βέλγιο.
Στην GTE-Am, δεν θα υπάρχει ο ίδιος αλγόριθμος που βλέπουμε στην Pro, ωστόσο η Aston Martin Vantage θα έχει μικρότερο περιοριστή αέρος κατά 0.2mm.