spot_img

Webber: «Λάθος του Alonso να τρέχει σε διαφορετικά πρωταθλήματα»

Ο πρώην οδηγός της F1 και πρωταθλητής του WEC, πιστεύει πως δεν είναι σωστό για έναν οδηγό να τρέχει σε πολλές διαφορετικές κατηγορίες.

Ο Αυστραλός είναι ένας οδηγός ο οποίος ξεκίνησε τη καριέρα του σε κορυφαίο επίπεδο στα sportscars πριν μετακομίσει στην F1 το 2002. Μετά όμως από 12 χρόνια στους αγώνες μονοθεσίων, ο Webber επέστρεψε στους αγώνες αντοχής και την LMP1 ως οδηγός της Porsche και έγινε παγκόσμιος πρωταθλητής το 2015.

Τώρα, ο καλός του φίλος Fernando Alonso θα αγωνιστεί στο τέλος του μήνα στις 24H της Daytona κάνοντας ντεμπούτο στους αγώνες αντοχής. Μιλώντας για την προσπάθεια του Ισπανού να συνδυάσει την F1 με τα sportscar, o Webber ήταν αρνητικός.

Είναι ένα λάθος. Είναι δύο εντελώς διαφορετικά πράγματα που απορροφούν ένα τεράστιο ποσοστό ψυχικής ενέργειας. Εάν τρέχεις στην F1, δεν υπάρχει χώρος για αντιπερισπασμούς και το λέω αφού ξόδεψα μια σεζόν και έτρεξα και στο Le Mans. Πρέπει να επιλέξεις να τρέξεις στο Le Mans με τον σωστό τρόπο και να επικεντρωθείς εκεί. Το να δουλεύεις για τρεις εβδομάδες με τρομερή συγκέντρωση δεν θα δουλέψει και στην F1 δεν υπάρχει χώρος για συμβιβασμούς.

Ένα άλλο θέμα που έχει να ελέγξει ο Alonso είναι η προσαρμογή σε πρωτότυπα αγωνιστικά, όμως ο Webber διαφωνεί σε αυτό, μιας και δεν θα αποτελέσει πρόβλημα. Σε αυτό που στέκεται όμως, είναι ένας τομέας που δεν υπάρχει σε πρωταθλήματα όπως η F1.

To να οδηγείς ένα πρωτότυπο, ακόμα κι αν είναι πιο βαρύ από μονοθέσιο F1, δεν είναι πρόβλημα. Αυτό μπορεί να λυθεί εύκολα και γρήγορα αν καταλάβεις τις αντιδράσεις του αγωνιστικού και να προσπαθήσεις να βρεις το όριο. Αλλά στους αγώνες αντοχής το όριο δεν είναι ο μεγαλύτερος στόχος. Υπάρχουν άλλα στοιχεία και προκλήσεις που πρέπει να αντιμετωπίσει. Για παράδειγμα, ένας οδηγός F1 δεν έχει συνηθίσει να μοιράζεται το μονοθέσιο του με άλλους. Στο cockpit ενός μονοθεσίου, όλα έχουν στηθεί για εσένα, από τα διάφορα κουμπιά, μέχρι και η διάμετρος του τιμονιού. Στα sportscar, πρέπει να μοιράζεσαι το αυτοκίνητο με άλλους, να συνηθίσεις στα στάνταρ μέρη του αυτοκινήτου που πρέπει να βολεύουν όλους. Πρέπει να προσαρμοστείς και είναι δύσκολο. Το ίδιο ισχύει και για την θέση στο κάθισμα, καθώς θα γίνει αλλαγή οδηγού, οπότε να τοποθετηθείς σωστά και να μην χάσεις χρόνο.

Related Articles

Stay Connected

5,762ΥποστηρικτέςΚάντε Like
52ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
- Advertisement -spot_img

Latest Articles