Η Mercedes-AMG έφερε επιτέλους την αναβάθμιση που διατυμπάνιζε από το ξεκίνημα της σεζόν και μεταμόρφωσε την W14.
Η γερμανική ομάδα είχε από πέρυσι ακολουθήσει διαφορετικό δρόμο σε σχέση με τον ανταγωνισμό, έχοντας στην W13 του 2022 αλλά και τη διάδοχό της, σχεδιασμό με τα ελάχιστα δυνατά ανοίγματα στα πλαϊνά του μονοθεσίου. Εδώ και ένα αρκετά μεγάλο χρονικό διάστημα γνωρίζαμε πως η Mercedes-AMG ετοιμάζει ένα πολύ σημαντικό πακέτο αναβαθμίσεων για την W14 E-Performance. H γερμανική ομάδα είχε αποκαλύψει πως θα προβεί σε σημαντικές αλλαγές και τα λεγόμενά της βγήκαν αληθινά.
Στo paddock του Μονακό για τον αγώνα της Formula 1, είχαν κυκλοφορήσει τα τελευταία 24ωρα φωτογραφίες με διάφορα νέα κομμάτια του μονοθεσίου. Ωστόσο δεν είχαμε δει ακόμα συναρμολογημένη ολόκληρη την W14.
Στο πλαίσιο προετοιμασίας για το τριήμερο η Mercedes έβγαλε από το γκαράζ την αγνώριστη πλέον W14. Αυτό που παρατηρεί κάποιος με μια πρώτη ματιά είναι τα ανανεωμένα sidepods στο πλαϊνό μέρος. Τα zeropods αποδείχθηκαν η λάθος λύση κι έτσι η γερμανική ομάδα ακολούθησε μια πιο συμβατική λύση.
Αλλαγές έχουν γίνει επίσης στην εμπρός ανάρτηση, η οποία διαφέρει σημαντικά από την προηγούμενη έκδοση. Μάλιστα, σύμφωνα με πληροφορίες, διαθέτει σύστημα anti-dive, ανάλογο των Red Bull Racing και Aston Martin. Επιπλέον, η Mercedes έχει και ένα νέο πάτωμα γι’ αυτόν τον αγώνα, το οποίο εξελίχθηκε σε συνδυασμό με τη νέα φιλοσοφία των sidepods.
Στο Μονακό η Mercedes δεν αναμένει να βγάλει ασφαλή συμπεράσματα για τη βελτίωση της W14. Ξεκάθαρη εικόνα θα έχει στον επόμενο αγώνα, το Grand Prix Ισπανίας, το τριήμερο 2-4 Ιουνίου.
Ακούστε την εκπομπή/podcast, Slipstream, με τις προβλέψεις μας για το Grand Prix Μονακό.
-
Κάντε μας like στο facebook
-
Κάντε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
- Ακούστε τις εκπομπές μας στο Spotify
- Μπείτε στον server μας στο Discord