spot_img

Alex Fontana: «H εμπειρία μου από τη Πράσινη Κόλαση»

Ο Ελληνοελβετός οδηγός μοιράζεται την εμπειρία του από το Nurburgring Nordchleife με το Automotonews.gr και δηλώνει ενθουσιασμένος.

Το 2018 θα είναι μια άκρως ενδιαφέρουσα χρονιά για τον Alex Fontana, καθώς το ταξίδι του στις πίστες συνεχίζεται με αμείωτο ρυθμό. Το συμβόλαιο με την Kia για το CCTC ισχύει και για φέτος, ενώ θα αγωνιστεί και στην Ευρώπη στο Blancpain GT με την ομάδα της Emil Frey Racing, με την οποία έχει έναν πολύ σημαντικό ρόλο.

Όμως ένας πραγματικός οδηγός θέλει να τρέχει σε όσους περισσότερους αγώνες μπορεί και στις καλύτερες πίστες του κόσμου. Μία από αυτές είναι το θρυλικό Nordchleife.

O Fontana αγωνίστηκε στον αγώνα του VLN με την ομάδα της Adrenalin Motorsport σε μια BMW 235 CUP. Στόχος από αυτόν τον αγώνα ήταν να αποκτήσει εμπειρία και το Permit Β και τώρα μας μιλάει για την εμπειρία του αυτή.

Είναι τρελό με τόσες κατηγορίες και τόσα αυτοκίνητα στο VLN. Στη τελική όμως είναι το motorsport στη φυσική του μορφή. Old school τύπου αγώνες με επαγγελματικές ομάδες και άλλες όπου φτιάχνουν τα αυτοκίνητά τους σε ένα μικρό γκαράζ. Έχουμε 27 διαφορετικές κατηγορίες και συνολικά 197 αγωνιστικά. Είναι ένα φοβερό τριήμερο με ελεύθερες δοκιμές, κατατακτήριες και αγώνα 4 ωρών. Είναι τρομερό.

Μπορεί να μην ήταν όμως η πρώτη του επίσκεψη στο Nordchleife, αλλά ήταν η πρώτη πραγματική οδηγική του εμπειρία από τη θρυλική πίστα.

Πρώτη φορά την επισκέφθηκα το 2012 όταν ήμουν στη Formula 2. Νοικιάσαμε ένα αυτοκίνητο και κάναμε έναν γύρο στη μεγάλη πίστα. Τώρα όμως αγωνιζόμουν εκεί, ήταν τρελό. Η κατηγορία μου ήταν μικρότερη, σαν Touring Cars. Οδηγούσα στη βροχή και ήταν πολύ τρομακτικό. Έχανα προς στιγμήν την ευστάθεια στα 220 χλμ/ώρα, το αυτοκίνητο ήταν σε μερικές στιγμές στον αέρα. Έκανα αρκετή  προπόνηση στον προσομοιωτή, διότι είναι μια πολύ πολύ δύσκολη πίστα με περισσότερες από 170 στροφές.

Όσο για τον αγώνα του, μιλάει με μεγάλο ενθουσιασμό, διότι ήταν κάτι που απόλαυσε, με την εμπειρία του να είναι ξεχωριστή.

Ήταν αρκετά τρελό. Οδήγησα δύο ώρες σερί δίχως να σταματήσω. Ο γύρος είναι τεράστιος και πρέπει να είσαι προσηλωμένος συνέχεια, είναι 25 χιλιόμετρα και κάνεις 9 λεπτά με το συγκεκριμένο αυτοκίνητο. Προσπερνάς συνεχώς πιο αργά αγωνιστικά και ταυτόχρονα σε προσπερνάνε άλλα ταχύτερα. Είναι φοβερό και ως εμπειρία είναι κάτι που κάθε οδηγός πρέπει να το κάνει σε κάποια στιγμή της καριέρας του.

Ο Fontana δεν αγωνίστηκε στη κορυφαία κατηγορία, μιας και οι κανονισμοί δεν το προβλέπουν εάν δεν έχεις τρέξει ξανά στο Nurburgring.

O λόγος που ήμουν εκεί πέραν του να τρέξω, ήταν διότι εκεί είναι όλοι οι μεγάλοι Γερμανοί κατασκευαστές και φυσικά για να πάρω την άδεια Permit Β την οποία αποκτάς κάνοντας διάφορες διαδικασίες, πέραν του να τρέξεις στον αγώνα. Για να τρέξεις με οποιοδήποτε αγωνιστικό όπως για παράδειγμα GT3, πρέπει να έχεις 18 γύρους στο Nordchleife, με δύο καλά αποτελέσματα σε δύο αγώνες του VLN.

O πρώτος αγώνας στο VLN πήγε εξαιρετικά για τον ίδιο και τώρα θέλει άλλο ένα καλό αποτέλεσμα και 6 γύρους το λιγότερο ώστε να πάρει το Permit A.

Στον πρώτο αγώνα ολοκλήρωσα 12 γύρους και βγήκαμε στη κατάταξη στη πρώτη 10άδα. Οπότε στον επόμενο χρειάζομαι 6 γύρους ακόμα και ένα καλό αποτέλεσμα για να πάρω την Permit A ώστε να μπορώ να αγωνιστώ με οποιοδήποτε αγωνιστικό. Το να έχω την Permit A στο βιογραφικό μου είναι ένα συν μιας και είναι πιο ελκυστικό για έναν οδηγό αγώνων.

Δείτε στο παρακάτω βίντεο τον Alex Fontana να μας πηγαίνει μια βόλτα στο θρυλικό Nururgring Nordchleife με την BMW 235 Cup.

Related Articles

Stay Connected

5,762ΥποστηρικτέςΚάντε Like
52ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
- Advertisement -spot_img

Latest Articles