Η FiA αποφάσισε να προβεί σε αλλαγές στην πίσω αεροτομή των μονοθεσίων της F1, ώστε να βελτιωθεί η ορατότητα των οδηγών, ειδικά σε δύσκολες γωνίες.
H αλλαγή στον αεροδυναμικό σχεδιασμό των μονοθεσίων το 2017 και ένταξη του Halo στα μονοθέσια, δημιούργησαν ένα αναπάντεχο πρόβλημα για τους οδηγούς και τους σχεδιαστές. Η ορατότητα περιορίστηκε και έπειτα από μια σειρά από συμβάντα τη φετινή χρονιά, θα δούμε αλλαγές τις οποίες ενέκρινε η FiA.
H θέση λοιπόν της πίσω αεροτομής θα αλλάξει από την επόμενη χρονιά ώστε να μπορούν οι οδηγοί να έχουν καλύτερη ορατότητα. Το πρόβλημα έγινε αρχικά ορατό στην Αυστρία όταν παραλίγο να έχουμε επαφή στις κατατακτήριες ανάμεσα στους Sebastian Vettel και Carlos Sainz. Στο Βέλγιο και τη πίστα του Spa από την άλλη, είχαμε το συμβάν ανάμεσα στους Valtteri Bottas & Stoffel Vandoorne στις ελεύθερες δοκιμές, με τον Φινλανδό να υποστηρίζει πως δεν είδε ποτέ το πορτοκαλί μονοθέσιο πίσω του.
Ως αποτέλεσμα, η FiA άσκησε την πίεσή της προς τις ομάδες και από το 2019 οι πίσω αεροτομές θα υψωθούν κατά 50mm. Επιπλέον, θα υπάρξουν και περιορισμοί στην τοποθεσία των καθρεφτών, ώστε να διασφαλιστεί η πλήρης ορατότητα από το αεροδυναμικό όφελος.
Επιπλέον, υπήρξε συμφωνία ώστε να τοποθετηθούν κατακόρυφα φώτα βροχής LED στα δύο άκρα της πίσω αεροτομής, ώστε σε περίπτωση βροχής να υπάρχει καλύτερη ορατότητα από τα μονοθέσια που ακολουθούν το ένα το άλλο.
Η λύση αυτή δοκιμάστηκε στο in-season τεστ της Βαρκελώνης από την Mercedes και τον Lewis Hamilton. Αρχικά, η εφαρμογή είχε προγραμματιστεί να εφαρμοστεί στο GP Σιγκαπούρης, όμως κάτι τέτοιο πρέπει να πάρει έγκριση από το ΠΣΜΑ. Οπότε η αλλαγή αυτή θα εφαρμοστεί το 2019.