Ο δύο-φορές παγκόσμιος πρωταθλητής Fernando Alonso δήλωσε πως πάντα επιθυμούσε μια επιστροφή στη Renault, ακόμα και πριν συμφωνήσει για το 2021.
Έχοντας κατακτήσει δύο συνεχόμενους τίτλους με την ομάδα του Enstone το 2005 και 2006, ο Ισπανός ενισχύθηκε τόσο από τις επιτυχίες του παρελθόντος όσο και από τις προσδοκίες της ομάδας για το μέλλον.
Αφήνοντας τη γαλλική φίρμα για μια καταστροφική σεζόν με την McLaren το 2007, ο Alonso επέστρεψε το 2008, με την Ferrari να τον υπογράφει το 2010. Το πέρασμά του από τη Scuderia είδε δύο χαμένες μάχες για έναν τρίτο παγκόσμιο τίτλο, το 2010 και 2012. Ο Ισπανός εν τέλει έλυσε τη συνεργασία του με την Ferrari το 2015 για ένα δεύτερο, εξίσου καταστροφικό, πέρασμα από την McLaren. Στο τέλος του 2018 αποχώρησε από την F1 αλλά όχι οριστικά.
Χωρίς να αποκλείσει το ενδεχόμενο επιστροφής του, ο Ισπανός υπέγραψε τον περασμένο Ιούλιο ένα διετές συμβόλαιο με την Renault, η οποία θα μετονομαστεί σε Alpine το 2021. Έκτοτε οδήγησε την R.S.20 για το filming day της ομάδας στη Βαρκελώνη, ενώ έκανε και ένα τεστ επανένταξης με μονοθέσιο του 2018, στην πίστα του Μπαχρέιν.
Διαβάστε επίσης: Σαν σήμερα, 4 Νοεμβρίου στην F1 και τον μηχανοκίνητο αθλητισμό
Με τη Renault να βρίσκεται στην τρίτη θέση των Κατασκευαστών και να αναρριχάται σταδιακά στις πρώτες θέσεις του grid, ο Alonso γνωρίζει ότι το βάρος πέφτει κυρίως σε εκείνον και τα αποτελέσματα χρειάζεται να έρθουν άμεσα.
Κλείνοντας τα 40 του χρόνια το 2021, θα είναι ο δεύτερος γηραιότερος οδηγός του grid, πίσω από τον Kimi Raikkonen. Ωστόσο, αυτό δεν φάνηκε να τον πτοεί σχετικά με την προσδοκώμενη παραμονή του στο σπορ.
Είχα συζητήσει με κάποιες ομάδες αλλά η Renault ήταν πρώτη μου επιλογή. Οι λόγοι είναι δύο. Αρχικά μου αρέσει το σχέδιο που έχει για το μέλλον, κι έπειτα, γνωρίζω σχεδόν τους πάντες στην ομάδα. Είναι η τρίτη φορά που έρχομαι εδώ και ήξερα πως θα είμαι σαν στο σπίτι μου.
Όταν αφήνεις την F1 για δύο σεζόν και μετά οδηγείς ξανά, τα πάντα σε ενθουσιάζουν όπως την πρώτη φορά. Ο προσομοιωτής είναι καλός μέχρι ενός σημείου, αλλά μετά απαιτείται και η σωστή φυσική προετοιμασία. Τώρα όμως χρειάζομαι οπωσδήποτε όσους περισσότερους γύρους δοκιμών γίνεται.
Πιστεύω πως θα φτάσω γρήγορα στον ρυθμό των υπολοίπων. Αντιλαμβάνομαι ωστόσο την σοβαρότητα της πρόκλησης που θα αντιμετωπίσω στους πρώτους αγώνες. Κι αυτό δεν αφορά μόνο την ταχύτητα αλλά και πιο σύνθετες διαδικασίες, όπως οι ρυθμίσεις στο τιμόνι.
Νομίζω πως στα μηχανοκίνητα σπορ, αυτό που σου δείχνει πότε πρέπει να σταματήσεις είναι το χρονόμετρο και όχι η ηλικία. Ελπίζω λοιπόν ότι το χρονόμετρο θα είναι με το μέρος μου στα επόμενα χρόνια.
Ακούστε την εκπομπή “Slipstream” για την F1, με την ανάλυση του GP Εμίλια-Ρομάνια και τον σχολιασμό των τελευταίων εξελίξεων.