Η Sauber αλλάζει το 2018, καθώς η συνεργασία της με την Alfa Romeo της δίνει την ευκαιρία να ανέβει επίπεδο και μάλιστα με ένα καινοτόμο μονοθέσιο.
Το 2018 είναι κομβικό για την ομάδα από την Ελβετία, καθώς οικονομικά έχει βρει ισχυρούς συμπαίκτες και με το νέο της όπλο θέλει να ξεκολλήσει από τον πάτο της βαθμολογίας.
Η νέα C37, αποτελεί δημιούργημα του Jorg Zander, ο οποίος εργαζόταν μέχρι πρόσφατα στην Audi και το τμήμα LMP1 του WEC. Ας δούμε όμως με προσοχή τις λεπτομέριες που έχει το μονοθέσιο.
Με τον κινητήρα του 2018, η C37 διαθέτει σχετικά συμβατικό μεταξόνιο, μικρή γωνία rake, ενώ οι αναρτήσεις, είναι push rod στο εμπρός και pull rod στο πίσω μέρος.
Ξεκινώντας από το ρύγχος, βλέπουμε πως η μύτη είναι διαφορετική με το 2017, με την Force India να φαίνεται πως ήταν η πηγή έμπνευσης ώστε να κινηθεί η ομάδα του Hinwil τη φετινή χρονιά. Οι δύο οπές, συμβάλλουν στη καλύτερη εκμετάλλευση της ροής αέρα.
Φυσικά, η ροή αέρα περνά στο κάτω μέρος και βγαίνει από το S-Duct το οποίο έχει τοποθετηθεί ακριβώς στη βάση της μύτης.
Η ανάρτηση στο εμπρός μέρος έχει σχεδιαστεί έτσι, ώστε ο αέρας να περνά κατευθείαν στα ψυγεία, και λέμε στα, διότι η Sauber τα έχει διαχωρίσει στη μέση για βελτιστοποίηση της απόδοσης. Το σχέδιο, είναι αν μη τι άλλο, ξεχωριστό.
Όμως, η ιδέα δεν ήρθε από τον χώρο της F1. Ο σχεδιασμός, έχει παρθεί από την Porsche 919 Hybrid LMP1, συνδυάζοντας φυσικά το concept που έφερε η Ferrari στο σπορ το 2017.
Οι εισαγωγές αέρα πάνω από το κεφάλι του οδηγού, παραμένουν αρκετές στον αριθμό όπως και το 2017, αλλά με περισσότερη και καλύτερη εξέλιξη. Όμως αυτό, μαρτυρά το γεγονός πως το κινητήριο σύνολο της Ferrari χρειάζεται αρκετή ψύξη.
Ο σχεδιασμός του Halo είναι επίσης πολύ ενδιαφέρον. Οι περισσότερες ομάδες έχουν βάλει μόλις ένα αεροδυναμικό βοήθημα, όμως η Sauber έχει βάλει δύο στρώσεις.
Στην εμπρός ανάρτηση βλέπουμε πως η ελβετική ομάδα έχει αντιγράψει το concept που είχαν πέρυσι Mercedes και Toro Rosso στο πάνω ψαλίδι, ενώ του έχει προσθέσει και ένα έξτρα αεροδυναμικό στοιχείο.
Στο πίσω μέρος, δεν υπάρχει κάτι το ιδιαίτερο που να είναι άξιο αναφοράς, όμως πέραν του διαχύτη, βλέπουμε μια επέκταση του μονοκόκ στο φανάρι.
Σε γενικές γραμμές, η νέα C37 μοιάζει αρκετά στην Ferrari SF71-H, όμως έχει μερικά δικά της χαρακτηριστικά, τα οποία την κάνουν ξεχωριστή, μιας και φέρνει εμπειρία από το WEC. Επιπλέον, με αυτή τη πιο κοντινή ματιά, φαίνεται ένα γρήγορο μονοθέσιο, το οποίο περιμένουμε με αγωνία να δούμε να αγωνίζεται στην Αυστραλία