Το Σ/Κ που μας πέρασε μόλις δεν είχε δράμα μόνο στον κόσμο της F1, αλλά και στις υποστηρικτικές κατηγορίες που έγινε το αδιανόητο.
Λόγο της βλάβης στο kerb της στροφής 13 όπου ένας απαγωγέας νερού διαλύθηκε και έστειλε τον Romain Grosjean στον τοίχο στο τέλος του FP2, ο αγώνας της F4, μεταφέρθηκε για το Σάββατο το πρωί. Λόγω της αλλαγής αυτής και οι δύο αγώνες της κατηγορίας έγιναν back to back και αυτό προκάλεσε κομφούζιο.
Ο πρώτος κύλισε ομαλά, αλλά στον δεύτερο επικράτησε πραγματικά το χάος. Στον 6ο από τους 8 γύρους, ο Danial Frost έμεινε από καύσιμα ενώ ήταν στη 1η θέση, ενώ στον επόμενο γύρο άλλα τρία μονοθέσια έμειναν επίσης από άδεια ρεζερβουάρ.
Οι αγωνοδίκες αναγκάστηκαν να βγάλουν το αυτοκίνητο ασφαλείας, όμως πριν ολοκληρωθεί ο αγώνας, όλα τα μονοθέσια είχαν μείνει ακινητοποιημένα, επειδή δεν είχαν καύσιμα. Λόγω του ότι όλοι έμειναν από καύσιμα, στην τελική κατάταξη μέτρησαν τα αποτελέσματα μέχρι τον 5ο γύρο, με τον Frost να παίρνει τελικά την ίσως πιο επεισοδιακή νίκη που θα πάρει στη καριέρα του.
Το μεγάλο λάθος ήταν ο κακός υπολογισμός για το πόσα καύσιμα θα χρειαζόντουσαν οι οδηγοί για να ολοκληρώσουν και τους δύο αγώνες. Οι back to back αγώνες είναι ένα σπάνιο φαινόμενο, μιας και κανονικά διεξάγονται σε δύο ημέρες.
Σίγουρα, το τελευταίο τριήμερο της F1 στην Sepang θα μείνει στην ιστορία για όλων των ειδών ατυχίες και μάχες.