Στην Aston Martin πιστεύουν πως το κύριο πρόβλημα που αντιμετωπίζει η ομάδα δεν είναι οι οδηγοί και η ταχύτητά τους αλλά το μονοθέσιο που έχουν στα χέρια τους.
To 2024 αποδείχθηκε μια πολύ δύσκολη σεζόν για την Aston Martin. Μπορεί το ξεκίνημα να ήταν ενθαρρυντικό, ωστόσο η συνέχεια ήταν κάτι παραπάνω από απογοητευτική. Καμία αναβάθμιση δεν έκανε ταχύτερη την AMR24 και τα αποτελέσματα μέχρι το τέλος της σεζόν ήταν απογοητευτικά.
Ενδεικτικό της κακής αγωνιστικής κατάστασης ήταν η συγκομιδή μόλις 23 βαθμών μετά το καλοκαιρινό διάλειμμα, ενώ την ίδια στιγμή η Alpine συγκέντρωσε 55 βαθμούς στο πρωτάθλημα κατασκευαστών της Formula 1.
Παρά την απογοητευτική – όπως εξελίχθηκε – χρονιά για την Aston Martin, ο επικεφαλής της, Mike Krack, πιστεύει πως η ταχύτητα που έδειξαν οι δύο οδηγοί του ήταν σε παραπλήσια επίπεδα:
«Το μονοθέσιο είναι πολύ δύσκολο στην οδήγηση. Θα σας πω ένα παράδειγμα. Εάν δεν είχε κολλήσει το κολωνάκι κάτω από το μονοθέσιο του Lewis Hamilton στις κατατακτήριες του Άμπου Ντάμπι, τότε θα είχε αποκλειστεί από το Q1 o Alonso. Μερικές φορές οι μικρές διαφορές παίζουν πολύ σημαντικό ρόλο. Με χρησιμοποιημένα ελαστικά ο Lance Stroll ήταν ταχύτερος από τον Alonso στον δεύτερο τομέα. Μερικές φορές βρισκόμαστε στο λάθος σημείο τη λάθος στιγμή. Σε γενικές γραμμές από πλευράς ταχύτητας οι δύο οδηγοί μας δεν έχουν μεγάλες διαφορές».
Ακούστε την εκπομπή Slipstream για την F1 με την ανάλυση της νίκης του Lando Norris στο GP Άμπου Ντάμπι, το πρωτάθλημα της McLaren και το «αντίο» του Lewis Hamilton στη Mercedes στο παρακάτω βίντεο.
Ο Krack αναγνωρίζει πως οι δύο οδηγοί είχαν πολύ διαφορετική σεζόν, όμως δεν θέλει να ρίξει ευθύνες επειδή η ομάδα του έκανε κακή δουλειά με την AMR24:
«Εάν το δούμε γενικά, ναι υπάρχουν διαφορές στα αποτελέσματα κατά τη διάρκεια της σεζόν. Προσπαθούμε να αναλύσουμε το τι συμβαίνει και να το λύσουμε. Όμως το μονοθέσιο είναι πολύ δύσκολο στην οδήγηση και πολλές φορές απρόβλεπτο. Δεν θέλουμε να κάνουμε ερωτήσεις για τους οδηγούς γιατί το μονοθέσιο που τους έχουμε δώσει είναι πολύ κακό».