Buemi και di Grassi θέλουν αλλαγές στην LMP1

O οδηγός της Toyota και ο πρώην οδηγός της Audi στην LMP1, πιστεύουν πως η κατηγορία πρέπει να καταργήσει τα υβριδικά συστήματα, ώστε να προσελκύσει κατασκευαστές.

Η Porsche ανακοίνωσε την αποχώρησή της από την LMP1 στο τέλος της φετινής σεζόν, με την Toyota να μένει ο μοναδικός κατασκευαστής στη κατηγορία από το 2018. Ο Γερμανός κατασκευαστής, ολοκλήρωσε την αποστολή του στο WEC και πλέον στρέφεται προς τη Formula E.

H εξέλιξη αυτή, έδωσε αφορμή στο νέο πρωταθλητή της Formula E, Lucas di Grassi, να εκφράσει την άποψή του για τις αλλαγές που πρέπει να γίνουν στη κατηγορία.

Η αυτοκινητοβιομηχανία πρέπει να αλλάξει. Έστω ένα μέρος της να γίνει ηλεκτρικό. Οι κατασκευαστές παίρνουν αρκετό χρόνο για να κατανοήσουν το project και την κατηγορία [Formula E]. Οι συνεργάτες μας είναι δυνατοί και η προσοχή των media μεγάλη. Βλέπουν καθαρά πως στο μέλλον πρέπει να αλλάξουν στην ηλεκτρική ενέργεια. Γι’αυτό η Formula E είναι τόσο πετυχημένη. Για εμένα το WEC έχει λαμπρό μέλλον. Ειδικά το Le Mans, αλλά πρέπει να προσαρμοστούν. Το Le Mans κατά τη γνώμη μου είναι η απόλυτη πρόκληση για ένα ηλεκτρικό αγωνιστικό, να κατακτήσει τις 24H χρησιμοποιώντας ηλεκτρική ενέργεια. Αλλά μπορούν να συνεχίσουν με διαφορετικούς τρόπους και πρέπει να προσαρμοστούν, πρέπει να μειώσουν το κόστος και την πολυπλοκότητα. Είμαι χαρούμενος που κατασκευαστές έρχονται στην Formula E, όμως πιστεύω πως υπάρχουν κατασκευαστές και πρωταθλήματα για όλους.

Ο Sebastien Buemi, κινήθηκε στο ίδιο μήκος κύματος δηλώσεων, καθώς θέλει κι εκείνος αλλαγές στο μέλλον της LMP1 κατηγορίας.

Στο WEC είναι όλα πολύπλοκα. Πρέπει να κατασκευάσεις το αγωνιστικό από την αρχή. Θα κοστίσει πάρα πολλά λεφτά και ο κατασκευαστής πάντα κοιτά το κοιτάει αυτό. Η επιτυχία της Formula E, οφείλεται στους κανονισμούς. Μπορείς να μπεις και να έχεις καλή προβολή, χωρίς να επενδύσεις πολλά χρήματα. Στο WEC χρειάζεσαι μια τεράστια ομάδα. Στην ομάδα μας στη Formula E είμαστε συνολικά 30 άτομα. Δεν υπάρχει ομάδα στην Formula E με λιγότερους από 300 υπαλλήλους. Είναι αδύνατον.

Να θυμίσουμε όμως στους di Grassi και Buemi, πως στην Formula E τα μονοθέσια είναι spec, δεν υπάρχει εξέλιξη, ούτε χρειάζεται μια τεράστια αεροδυναμική σήραγγα. Οι κατασκευαστές, μόνο τον ηλεκτροκινητήρα έχουν να εξελίξουν, ο οποίος είναι πολύ μικρού κόστους.

Related Articles

Η Mercedes στέλνει μήνυμα ενόψει 2023

Στη Mercedes-AMG επικρατεί αισιοδοξία πως το 2023 θα είναι σε θέση να παλέψουν για το πρωτάθλημα σε αντίθεση με το κακό 2022, τη χειρότερη...

H Red Bull «βλέπει» τη Mercedes ως βασικό της αντίπαλο το 2023

Στη Red Bull Racing πιστεύουν πως η Mercedes-AMG θα είναι η βασική τους αντίπαλος στο πρωτάθλημα της F1 το 2023 και όχι η Scuderia...

Ο Elkann δεν πίστεψε ποτέ στον Binotto

Σύμφωνα με τον ιταλικό Τύπο, η διοίκηση της Ferrari δεν εμπιστεύθηκε ποτέ τον επικεφαλής της Scuderia, Mattia Binotto, και τον απομάκρυνε με την πρώτη...

Stay Connected

5,762ΥποστηρικτέςΚάντε Like
52ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
- Advertisement -

Latest Articles

Η Mercedes στέλνει μήνυμα ενόψει 2023

Στη Mercedes-AMG επικρατεί αισιοδοξία πως το 2023 θα είναι σε θέση να παλέψουν για το πρωτάθλημα σε αντίθεση με το κακό 2022, τη χειρότερη...

H Red Bull «βλέπει» τη Mercedes ως βασικό της αντίπαλο το 2023

Στη Red Bull Racing πιστεύουν πως η Mercedes-AMG θα είναι η βασική τους αντίπαλος στο πρωτάθλημα της F1 το 2023 και όχι η Scuderia...

Ο Elkann δεν πίστεψε ποτέ στον Binotto

Σύμφωνα με τον ιταλικό Τύπο, η διοίκηση της Ferrari δεν εμπιστεύθηκε ποτέ τον επικεφαλής της Scuderia, Mattia Binotto, και τον απομάκρυνε με την πρώτη...

Δισεκατομμυριούχος από το Χονγκ Κονγκ έχει βάλει στόχο τη Formula 1

Ο δισεκατομμυριούχος από το Χονγκ Κονγκ, Calvin Lo, εξέφρασε τον ζήλο του να εισέλθει στη Formula 1 ως βασικός επενδυτής και πιθανός με μια...

Η προειδοποίηση του Norris προς τη McLaren

O Lando Norris παρά το γεγονός πως παραμένει ιδιαίτερα πιστός στη McLaren, θέλει να έχει σύντομα στα χέρια του ένα μονοθέσιο που θα του...