Ο επικεφαλής της Scuderia Ferrari, Fred Vasseur, μίλησε για τις αναβαθμίσεις που έφερε η ιταλική ομάδα στο Grand Prix Ισπανίας και τους στόχους τους για την συνέχεια της σεζόν.
Το περασμένο αγωνιστικό τριήμερ0ο στην Ισπανία η Scuderia Ferrari έφερε αναβαθμίσεις στο αγωνιστικό πακέτο της SF-23 με στόχο να βελτιώσει την απόδοσή της στο φετινό Πρωτάθλημα της Formula 1. Το πακέτο αναβαθμίσεων περιλάμβανε νέα sidepods, τα οποία διαφέρουν σημαντικά από την προηγούμενη έκδοση με την ομάδα να αλλάζει τη σχεδιαστική της φιλοσοφία. Στις κατατακτήριες δοκιμές του Σαββάτου τα πράγματα εξελίχθηκαν πολύ διαφορετικά για τους δυο οδηγούς της ομάδας. Ο Charles Leclerc αντιμετώπισε προβλήματα με το μονοθέσιο με αποτέλεσμα να μείνει εκτός Q2. Αντίθετα, ο teammate του Carlos Sainz είχε πολύ καλό ρυθμό και σημείωσε τον δεύτερο ταχύτερο χρόνο η καλύτερη του επίδοση σε κατατακτήριες στην σεζόν.
Ο επικεφαλής της Scuderia Ferrari, Fred Vasseur, αναγνώρισε πως η ομάδα παρουσιάζει βελτίωση.
«Κάναμε ένα βήμα μπροστά στην Ισπανία αναφορικά με το ρυθμό μας στις κατατακτήριες και ο Carlos ήταν στην πρώτη σειρά της εκκίνηση. Είναι η καλύτερη επίδοσή του μέχρι τώρα στη σεζόν. Παρ’ όλα αυτά, ήτα ξεκάθαρο ότι οι Red Bull και Mercedes είχαν πολύ ταχύτερο ρυθμό από εμάς. Βελτιωθήκαμε κάπως με τις αναβαθμίσεις σε σύγκριση με το αγωνιστικό τριήμερο στο Μαϊάμι δεν είναι όμως αρκετό».
Ακούστε την εκπoμπή Slipstream #116 με την ανάλυση του Grand Prix Ισπανίας.
Το μονοθέσιο της Ferrari ενώ έχει ανταγωνιστικό ρυθμό στην μάχη της pole, υστερεί όμως αρκετά στον αγώνα όπου έχει περισσότερα καύσιμα και καταπονεί ιδιαίτερα τα ελαστικά. Παρά τις αλλαγές στο στήσιμο της SF-23 παραμένει αρκετά απρόβλεπτη εντός πίστας. Σύμφωνα με τον Vasseur γνωρίζουν ακριβώς που πρέπει να επικεντρωθούν για να λύσουν τα προβλήματα του μονοθεσίου.
«Το βασικό μας πρόβλημα δεν είναι απόλυτα η απόδοσή μας, αλλά η έλλειψη συστηματικότητας. Η αρχή του αγώνα για τον Leclerc με τα σκληρά ελαστικά ήταν εφιαλτική. Στο τέλος του αγώνα όμως με την ίδια γόμα ήταν πολύ ικανοποιημένος με την ισορροπία του μονοθεσίου. Αυτό είναι το πρόβλημα στο οποίο έχουμε επικεντρωθεί πριν τον αγώνα στον Καναδά. Εννοείται να συνεχίσουμε να αναβαθμίζουμε το μονοθέσιο, αλλά θα κερδίσουμε οριακά μερικά δέκατα του δευτερολέπτου ενώ στον αγώνα κυνηγάμε ολόκληρα δευτερόλεπτα. Πρέπει να ξεκλειδώσουμε τις δυνατότητες του μονοθεσίου για να προχωρήσουμε μπροστά».