Χαρούμενος με το βάθρο ο Mir αλλά…

Ο Joan Mir ήταν πολύ χαρούμενος για το γεγονός πως ανέβηκε στο βάθρο στην Πορτογαλία, αλλά δεν πήρε το αποτέλεσμα που ήθελε.

Ο Ισπανός ήταν πολύ ανταγωνιστικός στο Portimao, κάνοντας αρχικά μια φοβερή εκκίνηση στον αγώνα. Για πολλούς γύρους πάλευε για την νίκη με τους Quartararo και Rins. Όμως στα τελευταία στάδια ο ρυθμός του έπεσε, χάνοντας μερικές θέσεις.

Διαβάστε επίσης: Σαν σήμερα, 20 Απριλίου στην F1 και τον μηχανοκίνητο αθλητισμό

Ήταν αρκετά ικανός όμως να εκμεταλλευτεί τα λάθη των αντιπάλων του, με τις πτώσεις να τον φέρνουν σε θέση βάθρου. Η σταθερότητα ήταν αυτή που του έφερε το Πρωτάθλημα το 2020 και εκεί στοχεύει και στο 2021.

Ακούστε την εκπομπή “Racing Line” με την ανάλυση του αγώνα του MotoGP στην Πορτογαλία.

Τώρα, ο Mir μιλάει για τον αγώνα που είχε στο Portimao και το γεγονός πως δυσκολεύτηκε με το εμπρός ελαστικό. Βέβαια σε αυτόν τον αγώνα δεν είχε μαζί του τον αρχιμηχανικό του, Frankie Carchedi.

Είμαι χαρούμενος για το βάθρο. Είχα κάποια προβλήματα με το μπροστινό αλλά κατάφερα να επιβιώσω από αυτά. Στο τέλος ήθελα να περάσω τον Bagnaia που έχανε λίγο στους τελευταίους γύρους, αλλά υπερασπίστηκε σωστά τη θέση του και μου έκλεισε όλες τις πόρτες. Είναι περίεργο γιατί στο ζέσταμα όλα πήγαν μια χαρά. Πάντως είχα και πέρυσι ένα παρόμοιο πρόβλημα στην Aragon. Φέτος ήταν η πρώτη φορά. Πρέπει να το δούμε γιατί αν εμφανιστεί και πάλι, ίσως τα πράγματα να μην πάνε τόσο καλά. Το πρωί με τις χαμηλότερες θερμοκρασίες δεν είχαμε πάντως τέτοιο θέμα. Ήταν δύσκολα χωρίς τον Frankie, αλλά ο Tom O’Kane ήταν πραγματικά πολύ καλός κι αυτό το βάθρο είναι μια ωραία επιβράβευση για εμάς. Το ξεκίνημα της σεζόν δεν είναι τόσο ευνοϊκό για τη μοτοσυκλέτα μας. Το Κατάρ, το Portimao, η Jerez τώρα αλλά και το Le Mans είναι δύσκολες πίστες. Χάνουμε σε ταχύτητα. Η Yamaha τα πηγαίνει περίφημα και η Ducati έχει κάνει πρόοδο, αλλά εμείς κερδίζουμε σε άλλους τομείς.

  • Κάντε μας like στο facebook
  • Κάντε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube

Θα μπορέσει ο Mir να διεκδικήσει τη νίκη στο GP Ισπανίας σε δύο εβδομάδες;

Related Articles

PEUGEOT 9×8 Hybrid Hypercar: Ο απόλυτος σχεδιασμός

Όντας κάτι περισσότερο από ένα αγωνιστικό, το PEUGEOT 9x8 είναι εμβληματικό, μια αισθητική & τεχνική επανάσταση, μια σχεδιαστική περιπέτεια.

Απαρατήρητες ομάδες της Formula 1 – 1990s

Ας ταξιδέψουμε πίσω στον χρόνο της Formula 1, συγκεκριμένα στα 1990s, ώστε να ρίξουμε μια ματιά σε ομάδες που περιορίστηκαν στην αφάνεια.

Red Bull: Η πορεία εξέλιξης της RB18 και τα επόμενα βήματα

Ο επικεφαλής της Red Bull Racing, Christian Horner, έδωσε νέες πληροφορίες σχετικά με την πορεία εξέλιξης της RB18, του νέου μονοθεσίου της αυστριακής ομάδας. Η...

Stay Connected

5,762ΥποστηρικτέςΚάντε Like
52ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
- Advertisement -

Latest Articles

PEUGEOT 9×8 Hybrid Hypercar: Ο απόλυτος σχεδιασμός

Όντας κάτι περισσότερο από ένα αγωνιστικό, το PEUGEOT 9x8 είναι εμβληματικό, μια αισθητική & τεχνική επανάσταση, μια σχεδιαστική περιπέτεια.

Απαρατήρητες ομάδες της Formula 1 – 1990s

Ας ταξιδέψουμε πίσω στον χρόνο της Formula 1, συγκεκριμένα στα 1990s, ώστε να ρίξουμε μια ματιά σε ομάδες που περιορίστηκαν στην αφάνεια.

Red Bull: Η πορεία εξέλιξης της RB18 και τα επόμενα βήματα

Ο επικεφαλής της Red Bull Racing, Christian Horner, έδωσε νέες πληροφορίες σχετικά με την πορεία εξέλιξης της RB18, του νέου μονοθεσίου της αυστριακής ομάδας. Η...

Formula 1: Αλλαγές στη διαδικασία των αγωνιστικών τριημέρων

Η Formula 1 ανάμεσα στις πολλές αλλαγές των τεχνικών κανονισμών, το 2022 έχει ορισμένες τροποποιήσεις και στους κανονισμούς που αφορούν τα αγωνιστικά τριήμερα και...

Πλησιάζει η ώρα της νέας McLaren

H McLaren ανακοίνωσε την ημερομηνία όπου θα παρουσιάσει για πρώτη φορά το μονοθέσιο του 2022, την MCL36, σε μια μεγάλη εκδήλωση στο Woking. Οι ομάδες...