H Red Bull φαίνεται πως μπαίνει σε περιπέτειες αλλαγής κινητήριας μονάδας για το 2019, καθώς η Renault θα την αφήσει.
Η Αυστριακή ομάδα, έχει κατακτήσει 4 πρωταθλήματα κατασκευαστών στην F1, με τους κινητήρες της Γαλλικής εταιρίες από το 2010 μέχρι και το 2013. Όμως, στην εποχή των υβριδικών V6 η Renault δεν έχει παρουσιάσει ανταγωνιστικό κινητήριο σύνολο, με την Red Bull να έχει μόλις 6 νίκες.
Στο τέλος του 2015 μάλιστα, η σχέση των δύο εταιριών πέρασε τεράστια κρίση, με τους Ταύρους να είναι έτοιμοι να σπάσουν το συμβόλαιο. Όμως το διαζύγιο δεν ήρθε ποτέ, αλλά οι Red Bull δεν έπαψε να ψάχνει νέο προμηθευτή.
Η Renault ξεκινάει νέα συνεργασία ως προμηθευτής της McLaren από το 2018 και φαίνεται πως έχει δει στο πρόσωπο της ομάδας του Woking έναν πολύ δυνατό συνεργάτη. Σύμφωνα με τις τελευταίες πληροφορίες, οι Γάλλοι δεν χρειάζονται πλέον την Red Bull ως τεχνικό συνεργάτη και αποφάσισαν να μην ανανεώσουν το συμβόλαιο πέραν του 2018.
Αυτό σημαίνει πως η Red Bull μένει χωρίς προμηθευτή κινητήρα για εκείνη τη σεζόν και σε αυτό το σημείο έρχεται η Honda. Οι Ιάπωνες φεύγουν από την McLaren και πηγαίνουν στη Toro Rosso το 2018 και είναι η μόνη επιλογή για το 2019.
Αυτό έχει λογική, μιας και οι Ιάπωνες θα μπορούν να επενδύσουν περισσότερα και να συνεισφέρουν και οικονομικά στην Red Bull, πράγμα που θα την εξασφαλίσει στο grid για τα επόμενα χρόνια. Πολλές είναι οι φήμες που θέλουν τον Dietrich Mateschitz να ψάχνει αγοραστή για την ομάδα της F1.