Ο Kimi Raikkonen ήταν ο ταχύτερος της δεύτερης ημέρας στις δοκιμές Βαρκελώνης, θέτοντας τον ρυθμό και προκαλώντας μάλιστα την πρώτη κόκκινη σημαία του 2020.
Ο Φινλανδός έκανε ένα τεράστιο πρόγραμμα την Πέμπτη, συμπληρώνοντας συνολικά 134 γύρους πίσω από το τιμόνι της C39. Με τη C5 γόμα, η οποία είναι η super-soft, έγραψε το 1:17.091 και εκθρόνισε τον Sergio Perez με την Racing Point, ο οποίος με την RP20 ολοκλήρωσε στους 145 γύρους. Ο Raikkonen από την άλλη, με λιγότερο από 15 λεπτά να απομένουν στη διαδικασία, σταμάτησε στη πίστα και έβγαλε την πρώτη κόκκινη σημαία του 2020. Στην 3η θέση έμεινε ο Daniel Ricciardo, χάρη στο χρόνο που σημείωσε στο πρωινό σκέλος της ημέρας.
Ο Alexander Albon έκλεισε τη μέρα με 134 γύρους στην 4η θέση, με τον καλύτερο χρόνο του να έρχεται στη C2 γόμα, η οποία είναι η hard. O Pierre Gasly έμεινε πίσω του, γράφοντας 13 παραπάνω γύρους για την Alpha Tauri στην 5η θέση. Σημαντική ημέρα για την Honda που έβγαλε 281 γύρους δίχως πρόβλημα αξιοπιστίας.
Ο Sebastian Vettel μπήκε για πρώτη φορά στην SF1000 και συμπλήρωσε συνολικά στο απογευματινό κομμάτι 73 γύρους και χρόνο 1.063s πιο αργό από αυτόν του πρώην teammate του. Μαζί με τον Leclerc, η Scuderia έγραψε 122 γύρους. Ο George Russell με την Williams πήρε την 7η θέση, μπροστά από τον Μονεγάσκο της Ferrari, ενώ ο Lewis Hamilton με τον πρωινό του χρόνο στην C1 γόμα, τη πιο σκληρή από όλες πήρε την 9η θέση.
Ο Lando Norris είχε ένα εντυπωσιακό απόγευμα, γράφοντας 137 γύρους στο κοντέρ και βελτίωσε τον χρόνο του για να πάρει την 10η θέση στη μέρα, μπροστά από τον Romain Grosjean. O Γάλλος της Haas έκανε τα περισσότερα περάσματα στη μέρα με 158 γύρους, έχοντας μάλιστα και έξοδο τη τελευταία ώρα της ημέρας, δίχως μεγάλη ζημιά.
O Esteban Ocon έκανε 51 γύρους στο τιμόνι της Renault RS20, ενώ ο Valtteri Bottas έμεινε στη τελευταία θέση. Ο Φινλανδός μπορεί να εστίασε σε μεγάλα stint γράφοντας 77 γύρους, όμως τη τελευταία ώρα αντιμετώπισε πρόβλημα με το ERS και η μέρα της Mercedes ολοκληρώθηκε πρόωρα.
Η μεγάλη είδηση της ημέρας είναι φυσικά ο πυλώνας του τιμονιού της Mercedes. Οι Πρωταθλητές έφεραν ένα πρωτοποριακό σύστημα, το οποίο μηδενίζει τη γωνία του toe-out των τροχών και αυτό συμβάλλει στην βελτίωση της τελικής ταχύτητας και ταυτόχρονα μειώνει τη φθορά των ελαστικών. Προς το παρόν είναι άγνωστο για το αν είναι νόμιμο ή όχι, ούτε για τον τρόπο με τον οποίο λειτουργεί. Η Mercedes δεν συνηθίζει να έχει ως βασικό χαρακτηριστικό κάτι στο μονοθέσιο της ενώ είναι παράνομο. Για τις αντίπαλες ομάδες όμως είναι ευλογία που το εν λόγω σύστημα ανακαλύφθηκε τώρα και όχι για παράδειγμα στο δεύτερο τεστ ή στην Αυστραλία.