Ο Sebastian Vettel ήταν ο ταχύτερος στο πρωινό σκέλος της πέμπτης ημέρας στις χειμερινές δοκιμές της Βαρκελώνης, με τη βροχή να εμφανίζεται.
Η Ferrari αποφάσισε να δείξει ένα μέρος της ταχύτητας της όπως μας είχε υποσχεθεί και μπήκε στο τελευταίο ημίωρο με τη C5 super-soft γόμα και έκανε τους πρώτους γύρους με λίγα καύσιμα και το κινητήριο σύνολο σε αρκετά υψηλά επίπεδα. Ο Vettel σταμάτησε τα χρονόμετρα στο 1:16.841 και έγραψε τον 3ο ταχύτερο γύρο συνολικά που έχουμε δει στις φετινές χειμερινές δοκιμές. Ο χρόνος αυτός είναι κατά πολύ πιο αργός από το 1:15.7 που έκανε ο Valtteri Bottas στο πρώτο τεστ, οπότε γνωρίζουμε πως η SF1000 μπορεί να πάει ταχύτερα, όμως το ίδιο ισχύει για τον χρόνο της Mercedes. Ο οδηγός της Ferrari έκανε 48 γύρους στο πρωινό σκέλος, τους περισσότερους από κάθε άλλο.
Στην 2η θέση της κατάταξης βρέθηκε ο Lance Stroll με τη Racing Point, με τον Καναδό να νιώθει και να ξέρει πως μπορούσε να πάει ταχύτερα. Επίσης με λίγα καύσιμα και τη C3 medium γόμα βρέθηκε 0.277s πίσω από τη Ferrari και αυτό μας δίνει μια εικόνα για τη δυναμική της RP20. Στην 3η θέση είδαμε την Williams του Nicholas Latifi, ο οποίος δίχως προβλήματα σήμερα και τη C4 soft γόμα σταμάτησε τα χρονόμετρα στο 1:17.313.
Η McLaren με τον Lando Norris στους 43 γύρους ακολούθησαν στη 4η θέση, με τον Βρετανό να σταματάει τα χρονόμετρα στο 1:17.573. Ο χρόνος του με τη C3 medium γόμα ήταν ελάχιστα χιλιοστά ταχύτερος από τον χρόνο του με τη C3 hard γόμα. Ακολούθησε ο Max Verstappen που ήταν 0.897s μακριά από τον Vettel, όμως σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο του με την C2 hard γόμα ελαστικών, με την Red Bull να μην κυνηγάει απόλυτους χρόνους ακόμα. Ο Valtteri Bottas με τη C3 γόμα και 47 γύρους ακολούθησε στην 6η θέση, μπροστά από την Renault του Esteban Ocon. O Γάλλος σημείωσε το 1:18.013 με τη C4 soft γόμα, κάνοντας 37 γύρους το πρωί.
Ο Kevin Magnussen με τη Haas βρέθηκε στην 8η θέση της κατάταξης με 31 γύρους στο τιμόνι της VF-20 και ταχύτερο γύρο στο 1:18.225. Ο Antonio Giovinazzi είχε ένα περίεργο πρωινό, έχοντας έξοδο και μόλις 16 γύρους στο τιμόνι της Alfa Romeo, ενώ ο Pierre Gasly με την Alpha Tauri στους 35 γύρους δεν πήγε για χρόνους και έμεινε στην 10η θέση.
H πέμπτη ημέρα ξεκίνησε με τη πίστα βρεγμένη έπειτα από τη βροχή που έπεσε τις νυκτερινές ώρες. Οι οδηγοί βγήκαν αρχικά στη πίστα με βρόχινα ελαστικά, παίρνοντας λίγα δεδομένα τα οποία πάντα είναι χρήσιμα. Έπρεπε να περάσουν σχεδόν δύο ώρες ώστε να δούμε τα χρονόμετρα να πέφτουν και τις ομάδες να ακολουθούν το πρόγραμμα της ημέρας. Στη τελευταία ώρα είδαμε σχεδόν όλες τις ομάδες να κάνουν τις πρώτες τους προσομοιώσεις κατατακτηρίων, με τα αποτελέσματα να είναι άκρως ενδιαφέροντα.
Στη διαδικασία είδαμε τρεις κόκκινες σημαίες, τις οποίες προκάλεσαν τρεις οδηγοί. Ο Antonio Giovinazzi έχασε τον έλεγχο στη στροφή 4 και χτύπησε στα προστατευτικά ελαστικά. Επιστρέφοντας στη πίστα τη γέμισε χαλίκια και θραύσματα. Ο Max Verstappen από τη μεριά του, έχασε τον έλεγχο στη στροφή 4 και κόλλησε στην αμμοπαγίδα, κάτι που δεν έκανε ο Sebastian Vettel στην έξοδό του στην ίδια στροφή. Επιστρέφοντας, έφερε πολλά χαλίκια στη πίστα, που έπρεπε να καθαριστεί.
Η Renault, η Red Bull και η Mercedes θα αλλάξουν τους οδηγούς τους για το απογευματινό σκέλος της ημέρας.