Οι χειμερινές δοκιμές για το 2018 ολοκληρώθηκαν και πλέον οι ομάδες ετοιμάζονται για μια μαραθώνια χρονιά που ξεκινάει σε δύο εβδομάδες.
Η τελευταία ημέρα δοκιμών στη πίστα της Βαρκελώνης, μας χάρισε και πάλι άπλετα χιλιόμετρα στη πίστα, με τις ομάδες να εκμεταλλεύονται και πάλι στο έπακρο τις συνθήκες. Ο καιρός έκανε όλη την εβδομάδα τη χάρη στις ομάδες, σε αντίθεση με ό,τι βλέπαμε στο πρώτο τεστ. Ως αποτέλεσμα, είδαμε ρεκόρ γύρων να σπάνε και την Mercedes να ξεπερνά τους 1000 γύρους στις χειμερινές δοκιμές, αριθμός που δεν έχουμε ξαναδεί.
Τα απρόβλεπτα της ημέρας, ήρθαν στο πρωινό σκέλος και η κόκκινες σημαίες έκαναν την εμφάνισή τους. Ο Fernando Alonso είδε το turbo να αστοχεί και να σταματάει στη στροφή 7, με την McLaren να χάνει κάτι παραπάνω από 5 ώρες για να αλλάξει όλη τη κινητήρια μονάδα. Μετά τους 100+ γύρους της 7ης ημέρας, είχαμε ακόμα ένα στραβοπάτημα για την ομάδα του Woking. Από την άλλη, ο Charles Leclerc είχε έξοδο και τραυμάτισε την C37 όταν και χτύπησε στον τοίχο. Προβλήματα αντιμετώπισε και η Renault στο πρωινό σκέλος, με μόλις 4 γύρους έπειτα από προβλήματα στο κιβώτιο ταχυτήτων. Και οι τρεις ομάδες όμως, έκαναν αρκετούς γύρους το απόγευμα.
Την τελευταία ημέρα, οι ομάδες έπρεπε να πιέσουν για γρήγορους χρόνους, μιας και σε πραγματικές συνθήκες οι οδηγοί δεν θα έχουν την ευκαιρία ξανά πριν το FP1 της Αυστραλίας ώστε να δουν που είναι τα όρια του κάθε μονοθεσίου. Επίσης, πολλές ομάδες έκαναν και προσομοίωση αγώνα, με την Mercedes να ακολουθεί και με τους δύο οδηγούς της αυτή τη στρατηγική. Οι πρωταθλητές είναι η μόνοι μαζί με την Williams και ίσως την Force India που δεν έχουν δείξει τη πραγματική τους δυναμική, τουλάχιστον σε χρόνους με λίγα καύσιμα.
Οι δύο Ferrari ολοκλήρωσαν τις δοκιμές στη κορυφή των χρόνων με τον Sebastian Vettel να γράφει την 7η ημέρα το 1:17.182 και ο Kimi Raikkonen το 1:17.221 την 8η ημέρα. Στην 3η θέση βρέθηκε την τελευταία στιγμή ο Fernando Alonso με την McLaren, δείχνοντας θετικά δείγματα για την MCL-33 με χρόνο στο 1:17.784.
O Kimi Raikkonen ολοκλήρωσε στην 1η θέση τη τελευταία ημέρα των χειμερινών δοκιμών για το 2018. Ο Φινλανδός έγραψε το 1:17.221 αρκετά νωρίς στην ημέρα και έμεινε εκεί μέχρι το τέλος. Η Ferrari έγραψε συνολικά 157 γύρους, τους οποίους χρειάζεται ο Raikkonen καθώς έχασε αρκετούς ήδη. Στην 2η θέση ολοκλήρωσε η McLaren του Fernando Alonso. O Ισπανός, είδε το turbo να τον προδίδει το πρωί, όμως το απόγευμα έγραψε 93 γύρους και ταχύτερο πέρασμα στο 1:17.784 με την ultra-soft, χαρίζοντας χαμόγελα στην ομάδα. Στην 3η θέση βρέθηκε ο Carlos Sainz με την Renault, ο οποίος έγραψε το 1:18.092 με την ultra-soft γόμα και 45 γύρους.
Ο Daniel Ricciardo είχε ένα αρκετά πλούσιο πρόγραμμα σήμερα για την Red Bull, γράφοντας 92 γύρους. Ο ταχύτερος γύρος του έγινε με την super-soft γόμα στο 1:18.327. Πίσω του, ακολούθησε ο Romain Grosjean με την φιλόδοξη Haas, με τον Γάλλο να είναι στο 1:18.412 με την ultra-soft γόμα ελαστικών και τον εξαιρετικό αριθμό των 181 γύρων.
Η πρώτη Mercedes ήταν εκείνη του Valtteri Bottas. Ο Φινλανδός είχε ρόλο οδηγού το απόγευμα, βάζοντας 104 γύρους και καλύτερο χρόνο στο 1:18.825 με τη medium γόμα ελαστικών. Εντυπωσιακοί μπορεί να μην ήταν οι χρόνοι, αλλά μαζί με τον Lewis Hamilton, έγραψαν 201 γύρους, αριθμός ρεκόρ για μία ημέρα, ενώ σε συνολικά 8 ημέρες, ξεπέρασαν τους 1000, κάτι το οποίο βλέπουμε πρώτη φορά.
Στην 8η θέση έχουμε τον Esteban Ocon με την Force India στο 1:18.967 με την ultra-soft γόμα και 163 γύρους. Πίσω από τον Γάλλο είχαμε τον Charles Leclerc με την Sauber, 1:19.118 και 75 γύρους και στην 10η θέση τον Sergey Sirotkin με την Williams στο 1:19.189, όμως ο Ρώσος είχε την soft γόμα ελαστικών. Αυτές οι τρεις ομάδες παραμένουν τα μικρά ερωτηματικά για τη νέα σεζόν που ξεκινά σε μόλις δύο εβδομάδες. Ο Stroll έτρεξε το απόγευμα για την ομάδα του Grove, όντας στη 12η θέση πίσω και από τον Hamilton.
Αποτελέσματα D8