spot_img

Επικριτικά σχόλια των οδηγών για τα όρια πίστας στην Αυστρία

Οι οδηγοί της Formula 1 απογοητεύτηκαν ιδιαίτερα με τον τρόπο που οι αγωνοδίκες επιτηρούσανε τα όρια πίστας το τριήμερο του GP Αυστρίας, επικρίνοντας ιδιαίτερα τη διαδικασία.

Το 2021 υπήρξαν αρκετά περιστατικά τα οποία συζητήθηκαν σε αγώνες της Formula 1 και αφορούσαν τα όρια της πίστας. Τη φετινή σεζόν, οι Διευθυντές Αγώνων, Niels Wittich και Eduardo Freitas, αποφάσισαν να ακολουθήσουν μία πιο αυστηρή προσέγγιση, θέτοντας ως όριο πίστας την άσπρη γραμμή, και να τιμωρούν τις παραβιάσεις, σύμφωνα με τους αγωνιστικούς κανονισμούς. Αυτό δημιούργησε, όμως, ιδιαίτερο πρόβλημα στο GP Αυστρίας, καθώς οι οδηγοί πατούσαν συχνά εκτός ορίων, κάτι που προκάλεσε αρκετές τιμωρίες τους.

Μην χάσετε απόψε στις 21:00 την εκπομπή Slipstream με την ανάλυση του GP Αυστρίας. Βρείτε το link εδώ.

Στον αγώνα της Κυριακής στο Red Bull Ring, οι αγωνοδίκες διέγραψαν το χρόνο κάποιου οδηγού σε 43 συνολικά περιπτώσεις παραβίασης ορίων της πίστας. Αναφορικά με τις ποινές, με πέντε δευτερόλεπτα σε χρόνο τιμωρήθηκαν τέσσερις οδηγοί, όταν ξεπέρασαν τις 3 παραβιάσεις ορίων πίστας. Πρόκειται για τους Sebastian Vettel, Pierre Gasly, Lando Norris και Guanyu Zhou. Γενικότερα, ωστόσο, αρκετοί οδηγοί εξέφρασαν τη δυσαρέσκειά τους για τον τρόπο με τον οποίο ελέγχονταν τα όρια πίστας στο GP Αυστρίας.

Ανάμεσα σε αυτούς ήταν και ο Παγκόσμιος Πρωταθλητής του 2021, Max Verstappen.

«Οι διαφωνίες περί ορίων πίστας αυτό το τριήμερο ήταν λίγο αστείες, όχι μόνο στη Formula 1, αλλά και στη Formula 2 και τη Formula 3. Απλά πρέπει να μείνεις μέσα στις άσπρες γραμμές, δεν είναι όμως τόσο εύκολο, καθώς όταν κινείσαι με τέτοια ταχύτητα στις στροφές, ενώ κάποιες από αυτές είναι λίγο τυφλές, έχεις λίγο περισσότερη υποστροφή, τα ελαστικά φθείρονται και είναι εύκολο να κινηθείς εκτός της άσπρης γραμμής. Δεν είναι σίγουρο, όμως, πως κερδίζεις χρόνο. Δεν νομίζω πως θα έπρεπε να μας έλεγαν «ήσουν ένα χιλιοστό εκτός της γραμμής, αυτό είναι ποινή», θα μπορούσαν απλά να βάλουν κάποιον τοίχο ή να υπάρχει αμμοπαγίδα σε εκείνο το σημείο».

Ακούστε την εκπομπή Slipstream με την ανάλυση του GP Μ. Βρετανίας.

Ο οδηγός της McLaren, Lando Norris, αναφέρθηκε στην ποινή που δέχτηκε στο GP Αυστρίας για την παραβίαση των ορίων πίστας.

«Βγήκα εκτός μία φορά στη στροφή 1, όταν μπλόκαρα τον εμπρός μου τροχό και πάτησα το υπερυψωμένο kerb. Εκεί έχασα σχεδόν ένα δευτερόλεπτο ανεβαίνοντας στο λόφο, έπειτα δέχθηκα παρατήρηση για παραβίαση ορίων πίστας. Είχα ήδη τιμωρηθεί αρκετά, κάποιες από αυτές (τις παραβιάσεις) είναι λίγο ανόητες. Γνωρίζω πως είναι το ίδιο για όλους και πώς επιθυμούμε να υπάρχει σταθερότητα. Εμείς οι οδηγοί είχαμε πει πως θέλαμε να γίνουν πιο αυστηρά τα πράγματα σε σύγκριση με πέρυσι, αλλά πάντα θέλουμε κάτι διαφορετικό. Ήταν μία δύσκολη πίστα για να κριθούν τα όρια της».

Ένας ακόμα οδηγός που αναγνώρισε το πρόβλημα με τα όρια πίστας στο GP Αυστρίας ήταν και ο Mick Schumacher, όποιος το πιστεύει πως θα συμβεί κάτι παρόμοιο και στον ερχόμενο αγώνα, το GP Γαλλίας. Από την πλευρά της, η FIA υπενθύμισε πως τα όρια πίστας το 2022 στη Formula 1 καθορίστηκαν μετά από παρότρυνση των οδηγών.

Επίσης, ξεκαθάρισε πώς οι ποινές που δόθηκαν ήρθαν σε αναλογία με τον αριθμό παραβάσεων των ορίων πίστας, όπως ορίζουν οι αγωνιστικοί κανονισμοί.

Δείτε το GP M. Βρετανίας για το ελληνικό πρωτάθλημα Formula G. 

Related Articles

Stay Connected

5,762ΥποστηρικτέςΚάντε Like
52ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
- Advertisement -spot_img

Latest Articles