Η Peugeot ανακοίνωσε πως θα επιστρέψει στα κορυφαία σαλόνια των αγώνων αντοχής, με ένα νέο αγωνιστικό πρωτότυπο στην κατηγορία Hypercar.
Στην 8η σεζόν του WEC, παρακολουθούμε τις τελευταίες παραστάσεις των LMP1 αγωνιστικών, μιας και από τη σεζόν 2020-2021 περνάμε σε μια νέα εποχή με τα Hypercars να μπαίνουν δυναμικά στο παιχνίδι.
Η Toyota ήταν ο πρώτος κατασκευαστής που επιβεβαίωσε τη παρουσία του στη νέα κατηγορία, ενώ στη συνέχεια ήρθε η Aston Martin με τη Valkyrie. Όμως μαζί τους θα είναι η Scuderia Cameron Glickenhaus με το δικό της Hypercar, ενώ η ByKolles έχει δηλώσει επίσης πως θα βρίσκεται στο grid.
Τώρα ήρθε στο καλύτερο δυνατό σημείο η Peugeot πως θα ετοιμάσει το δικό της αγωνιστικό για να επιστρέψει στις 24H του Le Mans, με το 2022 να είναι ο αρχικός της στόχος. Όμως δεν έχει επιβεβαιωθεί αν μιλάμε για τη σεζόν 2022-2023 ή τη σεζόν του 2021-2022. Επιπλέον, δεν αποκλείεται αν το επιτρέψει η FiA με την ACO να τη δούμε σε ορισμένους αγώνες μαζί με το Le Mans το 2022.
Όμως το παρασκήνιο είναι μεγάλο και οι πληροφορίες του automotonews.gr κάνουν λόγο για συνεργασία της Peugeot με τη Rebellion Racing και την Oreca για την έρευνα και την εξέλιξη. Η Αγγλοελβετική ομάδα ψάχνει συνεργάτη για την επόμενη χρονιά και η συνεργασία με έναν κατασκευαστή είναι το καλύτερο δυνατό σενάριο, συμμετέχοντας με το Rebellion R-13 που αγωνίζεται σήμερα στο WEC, όμως με ένα κινητήριο σύνολο κατασκευασμένο από τη γαλλική εταιρία.
Επίσης, η Oreca θα παίξει μεγάλο ρόλο στην εξέλιξη ενός αγωνιστικού προδιαγραφών της νέας κατηγορίας με βάση το R-13, πριν η Peugeot εισέλθει ως πλήρης αγωνιστική ομάδα. Επιπλέον δεν αποκλείεται να υπάρξει και μια πελατειακή σχέση μεταξύ των Γάλλων και της Rebellion, φέρνοντας περισσότερα αγωνιστικά στη κατηγορία.
Η είδηση αυτή είναι ένα εξαιρετικό νέο για το μέλλον του WEC και δεν αποκλείεται στο πολύ κοντινό μέλλον να μάθουμε νέα για ακόμα έναν ή δύο νέους κατασκευαστές.