Με μόνο στόχο το πρωτάθλημα το 2024, η Mercedes-AMG ετοιμάζει την W15 στην οποία αναμένεται ένας ακόμη πιο ισχυρός κινητήρας.
Στην τωρινή εποχή της Formula 1, η Mercedes-AMG έχει αποτύχει να δείξει το πρόσωπο που είχε τα προηγούμενα χρόνια. Ο πρωταθλητισμός, η μία νίκη μετά την άλλη και οι ένδοξες σεζόν έδωσαν τη θέση τους σε αποτελέσματα εντός της πρώτης 5άδας και σποραδικές παρουσίες στο βάθρο.
Έπειτα από το Grand Prix Ιαπωνίας, ο Lewis Hamilton κάλεσε την ομάδα του να κάνει το καλύτερο εξάμηνο στην ιστορία της όσον αφορά την εξέλιξη του μονοθεσίου του 2024. Αυτό ωστόσο δεν ισχύει μόνο για το εργοστάσιο του Μπράκλεϊ που εξελίσσει το μονοθέσιο, αλλά και για αυτό του Μπρίξγουορθ, στο οποίο κατασκευάζονται οι υβριδικές μηχανές.
Περισσότερη ελευθερία, μεγαλύτερη ισχύς
Το 2024 η Mercedes-AMG θα αλλάξει φιλοσοφία στο σχεδιασμό του μονοθεσίου της. Αυτό θα της επιτρέψει να αναζητήσει νέες οδούς στο κυνήγι περισσότερης απόδοσης από το αεροδυναμικό της πακέτο, βάσει των «θέλω» των Lewis Hamilton και George Russell. Σύμφωνα με το formulapassion.it, αυτό θα οδηγήσει σε μεγαλύτερη ελευθερία όσον αφορά τα μηχανικά μέρη.
Το τωρινό concept της W14 έχει βασιστεί στην αρχιτεκτονική των zero-pods που πρωτοπαρουσιάστηκε το 2022. Εκτός από την κακή αεροδυναμική απόδοση, αυτός ο σχεδιασμός φαίνεται πως περιόρισε τις δυνατότητες της κινητήριας μονάδας του μονοθεσίου. Γνωρίζουμε από πέρυσι πως το μονοθέσιο της Mercedes έχει αρκετά μεγάλη αντίσταση αέρα (drag), κάτι το οποίο έχει τεράστιο αντίκτυπο στην τελική ταχύτητα στις ευθείες.
Ακούστε/δείτε την εκπομπή Slipstream #125 για τη Formula 1 με την ανάλυση του Grand Prix Ιαπωνίας.
Σύμφωνα με το εν λόγω δημοσίευμα, οι μηχανικοί του Μπρίξγουορθ θα έχουν περισσότερη ελευθερία, ειδικά στον τομέα της ψύξης της μονάδας ισχύος, ώστε να ξεκλειδώσουν περισσότερη ισχύ από τον κινητήρα. Μάλιστα το ρεπορτάζ αυτό επικαλείται μηχανικό της ομάδας που δεν κατονομάζεται και που υποστηρίζει πως η τωρινή μονάδα ισχύος δεν έχει να ζηλέψει τίποτα από τον ανταγωνισμό και τα δεδομένα στο εργοστάσιο κάνουν τη Mercedes να αισιοδοξεί.
Με τον «σούπερ» κινητήρα, απελευθερωμένο από περιορισμούς του ξεπερασμένου (πλέον) zero-pod σχεδιασμού και τη νέα αεροδυναμική φιλοσοφία, η Mercedes ευελπιστεί να πρωταγωνιστήσει ξανά στη Formula 1.
-
Κάντε μας like στο facebook
-
Κάντε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
- Ακούστε τις εκπομπές μας στο Spotify
- Μπείτε στον server μας στο Discord