Ο επικεφαλής της Ferrari, Mattia Binotto, μίλησε για το 2020 και την αργή ανάκαμψη που θα κάνει η ομάδα του στο 2021.
H φετινή χρονιά αποτέλεσε εφιάλτης για την Scuderia Ferrari, η οποία τερμάτισε στην 6η θέση στο Πρωτάθλημα Κατασκευαστών. Οι Charles Leclerc και Sebastian Vettel δεν είχαν ποτέ ένα μονοθέσιο να παλέψουν για νίκες. Αντιθέτως, είχαν την χειρότερη σεζόν τους τα τελευταία 40 χρόνια, με μόλις τρεις παρουσίες στο βάθρο.
Διαβάστε επίσης: Τα μεγάλα αρνητικά ρεκόρ της Ferrari στο 2020
Την επόμενη σεζόν, η Ferrari θέλει να αφήσει πίσω της το 2020. Οι αλλαγές στους κανονισμούς όμως είναι ελάχιστες και οι προβλέψεις δεν είναι ιδιαίτερα αισιόδοξες. Τα μεγαλύτερα κέρδη θα έρθουν από τη μεριά της κινητήριας μονάδας, μιας και η εξέλιξη στο μονοθέσιο θα είναι περιορισμένη.
Ακούστε την εκπομπή “Slipstream” με την ανάλυση του τελευταίου αγώνα της σεζόν.
Ο Binotto κοιτά τώρα την επόμενη σεζόν, αλλά αναγνωρίζει το πόσο δύσκολο ήταν το 2020 για την Ferrari. Στέκεται επίσης στην ευθύνη που είχε η ομάδα προς το σπορ, αποφασίζοντας για τους κανονισμούς του 2022. Αυτό βέβαια ήταν ενάντια στην ίδια την Ferrari.
Για την Ferrari, το 2020 ήταν πολύ δύσκολο. Ήταν δύσκολο για όλους μας και για εμένα επίσης. Ήταν πιο δύσκολη σεζόν από αυτή που θα περιμέναμε. Γνωρίζαμε από τον χειμώνα πως δεν θα είμαστε όσο γρήγοροι θέλαμε. Κατανοήσαμε εγκαίρως στις χειμερινές δοκιμές πως δεν θα είμαστε ανταγωνιστικοί. Κατά τη διάρκεια του lockdown, η Ferrari ενέργησε πολύ υπεύθυνα για το καλό του motorsport και της F1. Αποδεχθήκαμε την παράταση των τεχνικών κανονισμών για το 2022. Αποδεχθήκαμε να “παγώσουμε” ένα μονοθέσιο που ξέραμε πως δεν θα είναι γρήγορο, για να βοηθήσουμε τις μικρότερες ομάδες με την οικονομική τους κατάσταση. Πιστέψτε με, όταν συζητούσαμε το πάγωμα, ήταν πολύ δύσκολη απόφαση για εμάς. Πιστεύουμε πως ήταν μια κίνηση υπευθυνότητας προς την F1.
H Ferrari μπορούσε να ασκήσει το βέτο της στο πάγωμα της εξέλιξης, όμως επέλεξε να μην το κάνει σύμφωνα με τον Binotto. Παράλληλα, η ομάδα αλλάζει σελίδα, καθώς ο Sebastian Vettel αποτελεί πλέον παρελθόν.
Διαβάστε επίσης: Γιατί η Ferrari θα διεκδικήσει Πρωτάθλημα το 2022
Τη θέση του θα καλύψει ο Carlos Sainz, που έρχεται από την McLaren και μια πολύ δυνατή σεζόν. Ο Ισπανός βρέθηκε στο Maranello για το πρώτο του seat fit. Η ομάδα αναμένεται να πραγματοποιήσει τουλάχιστον μία ημέρα δοκιμών με το μονοθέσιο του 2018 για τον Sainz. Στόχος είναι να εγκλιματιστεί όσο το δυνατόν γρηγορότερα, μιας και οι χειμερινές δοκιμές είναι πιο μικρές από ποτέ.
Δείτε τον μεγάλο τελικό του eSports Πρωταθλήματος, F1 Greek Mini Series.