O Max Verstappen έχασε τη νίκη μέσα από τα χέρια του στο GP Βραζιλίας και πρέπει να θεωρεί τον εαυτό του τον μεγαλύτερο υπεύθυνο.
Ο Ολλανδός πραγματοποιούσε μια εκπληκτική εμφάνιση κερδίζοντας στα ίσα τις Mercedes και Ferrari, κάνοντας εντυπωσιακά προσπεράσματα σε όλους. Όμως στον 44ο γύρο όλα άλλαξαν όταν ο Esteban Ocon μπήκε από την εξωτερική στη στροφή 1 και στη 2 είχαν επαφή που έριξε τον οδηγό της Red Bull στη 2η θέση, στην οποία και τερμάτισε.
Ο Γάλλος πήρε μια δίκαιη ποινή 10 δευτερολέπτων stop/go, καθώς χτύπησε τον πρωτοπόρο του αγώνα και τον έριξε στη 2η θέση, αλλά ο πραγματικός υπεύθυνος ήταν ο Verstappen για την επαφή αυτή. Όμως πρέπει να ξεκαθαρίσουμε κάποια πράγματα.
Αν είσαι γύρο πίσω, τότε έχεις κάθε δικαίωμα να περάσεις τον πρωτοπόρο και να μπεις και πάλι στον ίδιο γύρο. Όμως, ο Ocon το έκανε με τον χειρότερο τρόπο. Έχοντας βγει από τα pits μόλις με τη super-soft γόμα, ήταν κολλημένος στο διαχύτη της RB14 για δύο γύρους και όταν πήρε το «ok» από την ομάδα επιχείρησε προσπέρασμα. Στη στροφή 1 δεν τα κατάφερε και το λάθος του ήταν να συνεχίσει στη στροφή 2. Μπορούσε κάλλιστα να περιμένει για την επόμενη ζώνη DRS και να περάσει στα φρένα για τη στροφή 4.
Από τη μεριά του Verstappen, o νεαρός όπως ήταν λογικό στη στροφή 1 αμύνθηκε, αλλά στη 2 αμύνθηκε υπερβολικά. Το να κλείνεις τόσο πολύ τη γραμμή σου δεν αφήνει καθόλου χώρο στον άλλο οδηγό, για τον οποίο ξέρεις, είναι δεδομένο πως είναι δίπλα σου. Αντί λοιπόν να πάρει ανοικτά τη στροφή και να βγουν έστω δίπλα δίπλα προτίμησε να ρισκάρει κάτι το οποίο δεν ήταν απαραίτητο. Ο Lewis Hamilton πριν το βάθρο όταν συζητούσαν στην αίθουσα αναμονής για το συμβάν είπε το πιο σοφό πράγμα που θα μπορούσε να πει, δίνοντας ένα μάθημα πρωταθλητή στον οδηγό της Red Bull. H φράση «Ως πρωτοπόρος, έχεις περισσότερα να χάσεις από το να κερδίσεις» και έχει δίκιο και έτσι έγινε.
O Verstappen ήταν ξεκάθαρα ταχύτερος και άνοιγε τη διαφορά γύρο με τον γύρο από τον Hamilton. Με το να αφήσεις τον Ocon θα έχανε 1-2 δευτερόλεπτα το πολύ, πράγμα που δεν θα έφερνε τη θέση του σε κίνδυνο. Προτίμησε να ρισκάρει τη νίκη και η απόφαση του να κλείσει τη γραμμή του κόστισε και αντί να μιλάμε για μια φοβερή εμφάνιση, μόνο αρνητικό κλίμα βγήκε στην επιφάνεια, ειδικά με το συμβάν μετά τον αγώνα με τον Γάλλο.
Το συμβάν αυτό λοιπόν πρέπει να γίνει ένα μάθημα στον Verstappen, γιατί όταν οδηγείς τον αγώνα και είσαι ο ταχύτερος στη πίστα δεν πρέπει να προκαλείς τη τύχη σου και να ρισκάρεις, διότι μπορεί να γυρίσει εναντίον σου όπως κι έγινε. Είναι ένα μάθημα που αν θέλεις να γίνεις πρωταθλητής στο μέλλον πρέπει να το έχεις πάρει και σίγουρα ο Verstappen είναι μελλοντικός πρωταθλητής.