Ο Max Verstappen εκμεταλλεύτηκε στο έπακρο την άψογη στρατηγική της Red Bull και ήταν ο μεγάλος νικητής στο GP 70ης Επετείου.
Ο Ολλανδός έκανε μια καλή εκκίνηση με τη σκληρή γόμα και πέρασε τον Nico Hulkenberg σχεδόν αμέσως, βάζοντας στο στόχαστρό του πλέον τα «μαύρα βέλη» της Mercedes. Αξιοποιώντας την μεγαλύτερη διάρκεια ζωής και καλύτερη λειτουργία των ελαστικών του ξεπέρασε τους Lewis Hamilton και Valtteri Bottas, χωρίς να θέσει ενδεχόμενο αμφισβήτησης για την στρατηγική της Red Bull.
Η νίκη που σημείωσε τον ανέβασε στη δεύτερη θέση στη βαθμολογία οδηγών και, παράλληλα, σήμανε το τέλος των διαδοχικών νικών της γερμανικής ομάδας από το ξεκίνημα της φετινής σεζόν. Στην 4η θέση τερμάτισε ο Charles Leclerc, ο οποίος έκανε μια πολύ αξιέπαινη προσπάθεια και ανέβασε τη Ferrari στην τρίτη θέση της βαθμολογίας κατασκευαστών.
Στην 5η θέση ολοκλήρωσε τον αγώνα ο Alex Albon προσφέροντας ένα ρεσιτάλ όμορφων προσπεράσεων, με κύρια περιοχή επίθεσής του την στροφή Copse. Τις επόμενες δύο θέσεις κατέλαβαν οι Racing Point των Lance Stroll και Nico Hulkenberg, ενώ τη βαθμολογούμενη δεκάδα έκλεισαν οι Esteban Ocon, Lando Norris και Daniil Kvyat.
Ο Αγώνας του GP 70ης Επετείου
Πέραν του Verstappen, τόσο ο Vettel όσο και οι, Sainz, Kvyat και Raikkonen ξεκίνησαν με τη σκληρή γόμα ελαστικών. Ο Bottas έκανε καλή εκκίνηση και αντιστάθηκε στην επίθεση του Hamilton στις πρώτες στροφές, ενώ ο Verstappen πέρασε τον Hulkenberg χωρίς πρόβλημα. Στις πρώτες στροφές του αγώνα βγήκε η κίτρινα σημαία για πολύ λίγο, καθώς ο Vettel πάτησε άγαρμπα το κράσπεδο στην εσωτερική της πρώτης στροφής, με αποτέλεσμα να χάσει τον έλεγχο και να πέσει στην τελευταία θέση.
Δεν άλλαξαν πολλά στους πρώτους γύρους του αγώνα, καθώς οι περισσότεροι οδηγοί φάνηκε να κάνουν διαχείριση των ελαστικών τους μέχρι το πρώτο τους pit stop και, ως εκ τούτου, οι διαφορές είχαν σταθεροποιηθεί.
Ο χορός των pit stop άνοιξε στον 7ο γύρο όταν η Red Bull έβαλε τη σκληρή γόμα στον Albon, με τους Pierre Gasly, Antonio Giovinazzi και George Russell να ακολουθούν λίγο αργότερα. Από τον 10ο γύρο κι έπειτα, άνοιξε το παράθυρο που έθετε η Pirelli για αλλαγή ελαστικών, για όσους εκκίνησαν με τη medium γόμα. Έχοντας ελαφριά υπεροχή στο ρυθμό λόγω των ελαστικών του, ο Verstappen πλησίασε αρκετά τις δυο Mercedes, των οποίων η medium γόμα άρχισε ήδη να παρουσιάζει έντονα σημάδια φθοράς.
Ο Bottas μπήκε τελικά στα pit στο τέλος του 13ου γύρου, ενώ ακολούθησε ένα γύρο μετά ο Hamilton. Ο Φινλανδός διατηρήθηκε μπροστά και άρχισε να κάνει ταχύτερα περάσματα, με τον Verstappen να τίθεται πλέον ο νέος επικεφαλής του αγώνα διατηρώντας τα ελαστικά του σε καλή κατάσταση. Την ίδια ώρα ξεκίνησε το ρεσιτάλ όμορφων προσπεράσεων του Albon με μια φανταστική κίνηση στον Raikkonen από την εξωτερική στην Copse, ενώ ο Vettel κατάφερε να σκαρφαλώσει μέχρι τη βαθμολογούμενη δεκάδα. Ωστόσο, η στρατηγική της Ferrari δεν του επέτρεψε να διεκδικήσει βαθμούς με αξιώσεις, καθώς ο Γερμανός βρέθηκε πίσω από πολλά μονοθέσια και δεν είχε το ρυθμό για να τα προσπεράσει.
Στις πιο πίσω θέσεις, ο Nicholas Latifi επιχείρησε να περάσει τον Kevin Magnussen στη στροφή 15. Ο Δανός, βγαίνοντας από τη στροφή ανοίχτηκε αρκετά κι επέστρεψε απότομα στην πίστα, προκαλώντας μια μικροεπαφή με τη Williams του Καναδού. Το συμβάν εξετάστηκε από τους αγωνοδίκες και ο Magnussen τιμωρήθηκε με ποινή 5 δευτερόλεπτων.
Ακριβώς στα μισά του αγώνα, ο Verstappen μπήκε στα pits για να του βάλουν τη medium γόμα και βγήκε οριακά πίσω από τον Bottas, τον οποίο και πέρασε γρήγορα στην κορυφή της στροφής Club για να ανέβει 2ος. Συνεχίζοντας το ρεσιτάλ προσπερασμάτων, ο Albon πέρασε στον 30ό γύρο τον Norris από την εξωτερική για την 7η θέση, πάλι στην Copse.
Ένα γύρο μετά, ο Ταϊλανδός μπήκε στα pits όπως και ο Hulkenberg για τη σκληρή γόμα ελαστικών. Την ίδια τακτική ακολούθησαν και οι Verstappen/Bottas στον 33ο γύρο. Δεν άργησαν και οι υπόλοιποι οδηγοί να αλλάξουν σε στρατηγική δυο pit stop, με τον Charles Leclerc και τον Esteban Ocon να είναι οι μόνοι από τους πρώτους 10 που επέμειναν στο ένα pit stop, αλλάζοντας από medium σε hard.
Ο Hamilton παρέμεινε στην πίστα, σε μια απόπειρα της ομάδας να τον κρατήσει σε αυτή τη στρατηγική, με την σκληρή γόμα ωστόσο να παρουσιάζει έντονα σημάδια blistering, ειδικά στα πίσω ελαστικά. Εν τέλει μπήκε στα pit στον 41ο γύρο για αλλαγή, πέφτοντας 4ος πίσω και από τον Leclerc, περνώντας τον 4 γύρους αργότερα χωρίς ιδιαίτερη προσπάθεια.
Στον 46ο γύρο είδαμε τη μοναδική εγκατάλειψη του αγώνα, με τον Kevin Magnussen να μπαίνει στο γκαράζ της Haas.
Με μόλις 5 γύρους να απομένουν, ο Hamilton άρχισε να πλησιάζει ταχύτατα τον teammate του με τα πιο καινούρια ελαστικά του και τελικά ανέβηκε στη 2η θέση στον 50ο γύρο. Πλέον όμως ο Verstappen είχε χτίσει μια ασφαλή διαφορά 9 δευτερόλεπτων και όδευε ολοταχώς για την πρώτη του νίκη μέσα στο 2020, την οποία και κατέκτησε με εμφατικό τρόπο χάρις στην έξυπνη επιλογή της Red Bull.
Αποτελέσματα Αγώνα για το GP 70ης Επετείου