spot_img

GP Άμπου Ντάμπι FP1: Άνετο προβάδισμα για Bottas

Ο Valtteri Bottas ήταν ο ταχύτερος οδηγός στο FP1 του GP Άμπου Ντάμπι, αφήνοντας πάνω από μισό δευτερόλεπτο πίσω τους ανταγωνιστές του.

Ο Φινλανδός, έχοντας τον Spec 4 κινητήρα στη πλάτη του και με τη medium γόμα στο δεύτερο μισό του 90λεπτου, έγραψε το 1:36.957 και ξεκίνησε με το καλύτερο δυνατό τρόπο τον τελευταίο αγώνα της χρονιάς. Ο χρόνος του ήταν πολύ δυνατός και όπως επιβεβαίωσε η FiA, η νέα κινητήρια μονάδα που φόρεσε θα του επιφέρει ποινή και θα ξεκινήσει τελευταίος τον αγώνα.

Στη 2η θέση έμεινε ο Max Verstappen με την RB15, ο οποίος με τη soft γόμα ήταν 0.535s πίσω από τον οδηγό της Mercedes, όμως φαίνεται πως ήταν σε διαφορετικό πρόγραμμα έχοντας τον κινητήρα των ελεύθερων δοκιμών. Πίσω του για 0.099s ήταν ο Lewis Hamilton, ο οποίος παραπονέθηκε για έλλειψη δύναμης, ενώ με τη μέση γόμα δεν βελτίωσε σε σχέση με τον teammate του, παρά το γεγονός πως στο πρώτο 40λεπτο είχε τον ταχύτερο χρόνο. Για το FP1, ο Πρωταθλητής μετά από άδεια της FiA είχε το #1 στο μονοθέσιό του.

  • Κάντε μας like στο facebook
  • Κάντε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube

Στη 4η θέση έμεινε ο Alex Albon με τη δεύτερη Red Bull, 1.1s μακριά από τη κορυφή, όμως ήταν αρκετό για να αφήσει τον Sebastian Vettel με τη Ferrari στη 5η θέση. Ο Γερμανός έκανε τον ταχύτερο γύρο με τη medium γόμα και ήταν 1.9s πιο αργός από τον ταχύτερο χρόνο. Επιπλέον με 2 λεπτά να απομένουν, έχασε τον έλεγχο στη στροφή 18 μετά από πάτημα στο kerb και χτύπησε το πίσω αριστερό ελαστικό, βγάζοντας κόκκινη σημαία. Πίσω του ήταν ο Romain Grosjean και Ο Charles LEclerc έμεινε στην 7η θέση της κατάταξης. Η Ferrari δοκίμασε νέο σύστημα στην εξάτμιση με το wastegate, σε μια διαδικασία πειραματισμού για το 2020. Στην 8η θέση έμεινε ο Kevin Magnussen με τη δεύτερη Haas, ενώ τη 10άδα έκλεισαν οι Antonio Giovinazzi και ο Nico Hulkenberg.

Η πίστα ήταν αρκετά βρώμικη στην αρχή της διαδικασίας, με τους γύρους να μην είναι αντιπροσωπευτικούς για τους οδηγούς και σίγουρα το FP2 θα μας δώσει περισσότερα συμπεράσματα. Οι ομάδες δοκίμασαν αεροδυναμικές λύσεις σε μια προσπάθεια να συλλέξουν όσα περισσότερα δεδομένα μπορούν για την επόμενη σεζόν. Σίγουρα στο FP2 θα έχουμε μια πιο καθαρή εικόνα τόσο για τον ένα γύρο αλλά και τον ρυθμό αγώνα των οδηγών.

Ο Daniel Ricciardo είχε αστοχία κινητήρα κατά τη διάρκεια του FP1, ο οποίος έβγαλε τη πρώτη κόκκινη σημαία. Η ομάδα του θα αλλάξει κινητήρα για τη συνέχεια του τριημέρου και δεν θα δεχθεί ποινή όπως επιβεβαίωσε.

Αποτελέσματα GP Άμπου Ντάμπι – FP1

Related Articles

Stay Connected

5,762ΥποστηρικτέςΚάντε Like
52ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
- Advertisement -spot_img

Latest Articles