GP Αζερμπαϊτζάν FP3: O Bottas στη κορυφή – Προβλήματα για Vettel

O Valtteri Bottas βρέθηκε στην κορυφή των χρόνων στη τελευταία ελεύθερη περίοδο δοκιμών, δείχνοντας πως η Mercedes είναι εδώ.

Ο Φιλανδός έγραψε το 1:42.742 στα τελευταία λεπτά της διαδικασίας που τον έφεραν στη κορυφή, με την Mercedes να δείχνει πως έχει ξεπεράσει τα προβλήματα που είχε χθες. Στην 2η θέση βρέθηκε ο Kimi Raikkonen με την Ferrari, o οποίος δείχνει πως είναι σε καλή φόρμα και μπορεί η ομάδα του να ανταγωνιστεί τα ασημί βέλη. Στην 3η θέση ολοκλήρωσε ο Lewis Hamilton, ο οποίος δεν είχε την πιο καθαρή διαδικασία και δεν ολοκλήρωσε τον τελευταίο του γρήγορο γύρο.

Στις θέσεις 4 και 6 οι δύο Red Bull, με τον Esteban Ocon να τις χωρίζει, ενώ προβλήματα στο μονoθέσιο της Ferrari, ανάγκασαν τον Sebastian Vettel να χάσει το τελευταίο 20λεπτο και τις προσομοιώσεις κατατακτηρίων.

Η τελευταία περίοδος ελεύθερων δοκιμών ξεκίνησε με τους οδηγούς να βγαίνουν για τα αναγνωριστικά τους περάσματα. Κυρίως όμως, για να δουν την αλλαγή στο kerb στην στροφή 8.

Ο πρώτος που συμπλήρωσε χρόνο ήταν ο Jolyon Palmer με την μέση γόμα, όμως ο Βρετανός δεν είχε την τύχη που θα ήθελε. Πριν καν συμπληρωθούν 10 λεπτά στη διαδικασία, ο κινητήρας της Renault έπιασε φωτιά και ο Palmer σταμάτησε στην έξοδο διαφυγής της στροφή 2. Ευτυχώς, δεν είχαμε κόκκινη σημαία, αλλά τοπικές κίτρινες.

Οι οδηγοί χρησιμοποιούσαν όλες τις γόμες ελαστικών στα πρώτα λεπτά, ενώ λίγο μετά θα είχαμε τις πιο μαλακές. Στα πρώτα 15 λεπτά, ο Daniil Kvyat είχε τον ταχύτερο χρόνο με την super-soft, για να έρθει ο Valtteri Bottas και να βελτιώσει με την soft, ενώ λίγο πιο μετά οι δύο Toro Rosso ξαναπέρασαν στη κορυφή.

Οι δύο Mercedes απάντησαν με τον Bottas να προηγείται του Hamilton, με χρόνο στο 1:43.720, πριν έρθουν οι Kvyat, Perez και Ocon να τους χωρίσουν. Οι ανακατατάξεις ήταν πάρα πολλές, με την πίστα να έχει αλλάξει σημαντικά από χθες. Ο Raikkonen ανέβηκε στην 2η θέση με την super-soft γόμα ελαστικών, με τον teammate του να είναι στα pit. Λίγο πριν τη συμπλήρωση 30 λεπτών στην 60λεπτη διαδικασία, ο Lewis Hamilton βελτίωσε τον χρόνο του, όμως ήταν 0.6s πιο αργός από τον Bottas. Ο Βρετανός, έχασε πολύ στο μεσαίο κομμάτι.

Προς το παρόν, οι χρόνοι δεν είναι τελείως αντιπροσωπευτικοί, καθώς δεν γνωρίζουμε το φορτίο καυσίμου, ούτε το πρόγραμμα του κάθε οδηγού. Σιγά σιγά όμως, το παζλ θα λυθεί από μόνο του όσο περνάει η ώρα.

Όσο περνούσε η ώρα, οι οδηγοί θα έμπαιναν με την super-soft για προσομοίωση κατατακτηρίων. Αρχικά ο Vettel βγήκε στη πίστα, όμως το πρόβλημα που είχε νωρίτερα συνεχίστηκε και μπήκε στα pit. Ο Γερμανός βγήκε από το μονοθέσιο και η διαδικασία τελείωσε για τον ίδιο.

Οι δύο Mercedes βγήκαν για την γρήγορη προσπάθειά τους, με τον Bottas αρχικά να μην βελτιώνει, όμως ο Hamilton ήρθε πίσω του και έγραψε το 1:43.348. Ο teammate του απάντησε, όμως δεν τον ξεπέρασε για 0.082s. Η κατάσταση για την Mercedes άλλαξε τελείως σε σχέση με χθες και μάλλον προς το καλύτερο.

Οι δύο Red Bull και ο Raikkonen μπήκαν στη πίστα με τη σειρά τους, με τον Verstappen να ανεβαίνει στη 3η θέση, o οδηγός της Ferrari στην 4 και ο Ricciardo στην 5η.

Οι Mercedes επέστρεψαν, με τον Bottas να γράφει το 1:43.057, με τον Hamilton να χάνει χρόνο στο τελευταίο κομμάτι και να μένει 2ος. Όμως, ο Raikkonen κατέβηκε το 1:43 για να περάσει εκείνος στη κορυφή, αλλά ο συμπατριώτης του ήρθε και έγραψε το 1:42.742.

Την ίδια στιγμή, ο Max Verstappen σταμάτησε το μονοθέσιό του ανάμεσα στο 2ο και 3ο κομμάτι και έβαλε τέλος στη προσπάθειά του με πρόβλημα στην RB13 του. Επιπλέον πολλοί οδηγοί χάλασαν τον χρόνο τους.

Μέχρι το τέλος λίγα άλλαξαν, με τον Ricciardo να ανεβαίνει στην 4η θέση και ο Esteban Ocon να τον χωρίζει από τον teammate του, όντας 5ος.

Αποτελέσματα FP3

Related Articles

Τέλος ο Binotto από τη Ferrari

H Scuderia Ferrari ανακοίνωσε πως ο Mattia Binotto δεν θα συνεχίσει στο ρόλο του επικεφαλής στην ομάδα το 2023, έπειτα από τέσσερα χρόνια στο...

Η νέα ηγεσία της Ferrari θέλει νούμερο ένα οδηγό

Όπως αναφέρουν ιταλικά δημοσιεύματα, η πιθανή έλευση  του Fred Vasseur στη Scuderia Ferrari θα αλλάξει σημαντικά τις ισορροπίες στην ιεραρχία των οδηγών. Η νέα εβδομάδα...

Ο Horner μιλά για τον πόλεμο που δέχθηκε η Red Bull στο 2022

Ο επικεφαλής της Red Bull Racing μίλησε για τον πόλεμο που δέχτηκε η ομάδα του κατά τη διάρκεια της φετινής σεζόν της F1 και...

Stay Connected

5,762ΥποστηρικτέςΚάντε Like
52ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
- Advertisement -

Latest Articles

Τέλος ο Binotto από τη Ferrari

H Scuderia Ferrari ανακοίνωσε πως ο Mattia Binotto δεν θα συνεχίσει στο ρόλο του επικεφαλής στην ομάδα το 2023, έπειτα από τέσσερα χρόνια στο...

Η νέα ηγεσία της Ferrari θέλει νούμερο ένα οδηγό

Όπως αναφέρουν ιταλικά δημοσιεύματα, η πιθανή έλευση  του Fred Vasseur στη Scuderia Ferrari θα αλλάξει σημαντικά τις ισορροπίες στην ιεραρχία των οδηγών. Η νέα εβδομάδα...

Ο Horner μιλά για τον πόλεμο που δέχθηκε η Red Bull στο 2022

Ο επικεφαλής της Red Bull Racing μίλησε για τον πόλεμο που δέχτηκε η ομάδα του κατά τη διάρκεια της φετινής σεζόν της F1 και...

Ο Alonso θέλει πρωτάθλημα με την Aston Martin

O Fernando Alonso ευελπιστεί πως στο νέο του ταξίδι στη Formula 1 με την Aston Martin θα είναι επιτυχημένο, με το μυαλό του να...

Wolff: «Η ποινή του budget cap θα κοστίσει στη μάχη του τίτλου για τη Red Bull»

Στη Mercedes-AMG πιστεύουν πως ο μειωμένος χρόνος που θα έχει στην διάθεσή της Red Bull Racing στην αεροδυναμική σήραγγα λόγω ποινή της FIA, που...