spot_img

GP Ισπανίας FP1: O Hamilton έθεσε τον ρυθμό

Ο Lewis Hamilton ήταν ταχύτερος στις πρώτες ελεύθερες δοκιμές του GP Ισπανίας, με τον Valtteri Bottas να τον ακολουθεί από κοντά.

Ο Βρετανός οδηγός της Mercedes σημείωσε ταχύτερο χρόνο στο 1:21.521 για να τον φέρει στη κορυφή της κατάταξης. Ο χρόνος αυτός είναι σχεδόν μισό δευτερόλεπτο ταχύτερος από αυτόν της περσινής pole. O teammate του ακολούθησε στη 2η θέση, όμως η μεταξύ τους διαφορά είναι μικρότερη από 0.1s.

Οι δύο Ferrari ακολούθησαν στις θέσεις 3 και 4, με τον Vettel να αντιμετωπίζει και πρόβλημα στο κιβώτιο ταχυτήτων του. Οι δύο Red Bull έκαναν το 5-6.

Τα προβλήματα δεν έλειψαν για την McLaren Honda, καθώς ο Alonso είχε διαρροή λαδιού που έβαλε πρόωρο τέλος στη διαδικασία.

Με την έναρξη του FP1, οι οδηγοί βγήκαν για τα καθιερωμένα installation laps. Όλοι έκαναν την εμφάνιση τους με την σκληρή γόμα ελαστικών, ενώ άλλοι είχαν αισθητήρες στα πλαϊνά των μονοθεσίων. Ο λόγος ήταν για να μπορέσουν να δουν τη ροή αέρα στα νέα πακέτα αναβαθμίσεων.

Όταν συμπληρώθηκαν τα 10 πρώτα λεπτά σημειώθηκαν και οι πρώτοι χρόνοι. Felipe Massa, Lewis Hamilton και Lance Stroll ήταν εκείνοι που έκαναν την αρχή με τη σκληρή γόμα.

Με το καλημέρα, ο Alonso είδε τον κινητήρα της Honda να σπάει στην έξοδο της στροφής 2, και να καταλήγει εκτός πίστας. Το GP της πατρίδας του ξεκίνησε με τον χειρότερο τρόπο για τον Ισπανό, καθώς αναμένεται να προβεί σε αλλαγή κινητήρα. Μέχρι να απομακρυνθεί το μονοθέσιο είχαμε Virtual Safety Car, με τα μονοθέσια να επιστρέφουν στα pit.

Όταν αποχώρησε το VSC, οι ομάδες ξεκίνησαν σιγά σιγά το πρόγραμμά τους.

Ο Vettel ήταν ο δεύτερος οδηγός που αντιμετώπισε πρόβλημα στη διαδικασία. Ο Γερμανός, αντιμετώπισε πρόβλημα με το κιβώτιο ταχυτήτων όταν ξεκίνησε τον γρήγoρο γύρο του. Τελικά σταμάτησε στην έξοδο του pit-lane, με τους μηχανικούς του να τον τραβούν στα pit.

Μετά τους πρώτους γύρους, οι δύο Mercedes εναλλάσσονταν στη κορυφή, με τον Hamilton να έχει χρόνο στο 1:23.531 και ο Bottas να τον ακολουθεί 0.083s πιο αργός. Στην 3η θέση ήταν η πρώτη Ferrari του Kimi Raikkonen, ο οποίος έκανε 0.8s πιο αργό χρόνο από τις Mercedes.

Στο μέσον της διαδικασίας, οι δύο Williams έκαναν την εμφάνιση τους με τη μέση γόμα, με τον Massa να κάνει 4ο χρόνο. Ο Verstappen ανέβηκε στην 1η θέση, επίσης με τη μέση γόμα, με χρόνο 1:22.706. Οι δύο Haas, επίσης με τη μέση γόμα σκαρφάλωσαν στις θέσεις 4 και 5.

Ο Vettel τελικά, κατάφερε να βγει στη πίστα με τη μέση γόμα. Φαίνεται πως οι μηχανικοί του κατάφεραν να λύσουν το πρόβλημα στο κιβώτιο. Ο Γερμανός ανέβηκε στη πρώτη θέση, αλλά για λίγο καθώς οι δύο Mercedes κατάφεραν να βελτιώσουν κατά 1s από τον οδηγό της Ferrari, με τον Hamilton να γράφει το 1:21.521. Ο Raikkonen δεν κατάφερε να κάνει χρόνο στη πρώτη του προσπάθεια, όμως λίγο αργότερα ανέβηκε στην 3η θέση 0.9s μακριά από τον Hamilton. Οι δύο Red Bull και πάλι στις θέσεις 5 και 6, πάνω από 1s μακριά από τις Mercedes.

Στα τελευταία λεπτά της διαδικασίας, δεν είχαμε ιδιαίτερη δράση. Οι ομάδες δεν είχαν φρέσκα ελαστικά για να μπορούν να κάνουν καλύτερους χρόνους. Οπότε επικεντρώθηκαν σε μεγάλα stint. Τα προβλήματα δεν έλειψαν όμως, με τον Magnussen να βγαίνει εκτός πίστας στη στροφή 4 και να βγάζει έξω το VSC και πάλι.

Μέχρι το τέλος δεν άλλαξε κάτι, με τον Lewis Hamilton να ολοκληρώνει στη 1η θέση, τον Valtteri Bottas να ακολουθεί από κοντά και τον Kimi Raikkonen στη 3η θέση.

Ακολούθησαν οι Vettel, Verstappen, Ricciardo, Magnussen, Grosjean, Hulkenberg και Sainz.

Αποτελέσματα FP1

Related Articles

Stay Connected

5,762ΥποστηρικτέςΚάντε Like
52ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
- Advertisement -spot_img

Latest Articles