Ο Lewis Hamilton ήταν ο ταχύτερος οδηγός στη δεύτερη περίοδο ελεύθερων δοκιμών για το GP Ισπανίας, με τα δεδομένα να αλλάζουν σε σχέση με το πρωί.
Ο Βρετανός με το 1:18.259 πλησίασε αλλά δεν ξεπέρασε τον χρόνο που σημείωσε ο teammate του στο πρωινό σκέλος, με τη κατάσταση της πίστας και τις συνθήκες να παίζουν ρόλο. Μάλιστα, ο χρόνος αυτός έγινε με την soft γόμα και ήταν ένας εκ των τριών που δεν έγραψαν χρόνο με την super-soft. O Daniel Ricciardo ολοκλήρωσε στην 2η θέση της κατάταξης και ήταν 0.1s πιο αργός από τον Hamilton με την ίδια γόμα, ενώ στην 3η θέση βρέθηκε η δεύτερη Red Bull του Max Verstappen, με τον Ολλανδό να είναι 0.274s πίσω από τον οδηγό της Mercedes με την super-soft γόμα.
Στην 4η θέση βλέπουμε την πρώτη Ferrari του Sebastian Vettel, με τον Γερμανό να είναι πολύ κοντά στη κορυφή με την ultra-soft γόμα ελαστικών. Ο Valtteri Bottas έμεινε στην 5η θέση κάνοντας έναν άτσαλο γύρο. Ο Kimi Raikkonen έμεινε στην 6η θέση, αλλά ο Φινλανδός αντιμετώπισε πρόβλημα με την κινητήρια μονάδα του και ολοκλήρωσε νωρίς τη διαδικασία.
Οι δύο Haas βρέθηκαν στις θέσεις 7 και 8 όντας Best of the Rest, ενώ ο Stoffel Vandoorne έφερε την αναβαθμισμένη McLaren στην 9η θέση και τον Sergio Perez να κλείνει τη πρώτη 10άδα.
Η κατάσταση της πίστα αποδείχθηκε απαιτητική για τους οδηγούς και τις ομάδες και η δουλειά που θα γίνει απόψε είναι άκρως σημαντική για την έκβαση του τριημέρου.
To FP2
Οι δύο οδηγοί της Haas ήταν τα πρώτα μονοθέσια που βγήκαν στη πίστα και μαζί τους ήταν οι Sirotkin και Hartley. Αυτός που έπρεπε να κάνει τους περισσότερους γύρους ήταν σίγουρα ο Ρώσος της Williams, o οποίος είχε δώσει το μονοθέσιό του στον Kubica για το FP1. Στα πρώτα λεπτά, είδαμε την medium γόμα να κυριαρχεί στη πίστα, με τον Magnussen να είναι ο ταχύτερος μετά από 5 λεπτά.
Όμως, πριν καλά καλά συμπληρωθούν 10 λεπτά στη διαδικασία, ο Grosjean έχασε τον έλεγχο του μονοθεσίου του στη στροφή 7 και κόλλησε στην αμμοπαγίδα. Ο Γάλλος βγήκε από το μονοθέσιο και το Virtual Safety Car έκανε την εμφάνισή του.
To VSC δεν έμεινε για πολύ και η πράσινη σημαία σήμαινε πως τα μονοθέσια επέστρεψαν στη πίστα, με τις κορυφαίες ομάδες να μπαίνουν για τα πρώτα γρήγορα περάσματά τους. Ο άνεμος είχε δυναμώσει κατά πολύ σε σχέση με το FP1 και έκανε το έργο των οδηγών ακόμα πιο δύσκολο. Και οι τρεις κορυφαίες είχαν την soft γόμα για το ξεκίνημα του FP2, με τον Bottas να είναι ο μόνος που είχε την medium, με την Mercedes να χωρίζει τη στρατηγική και πάλι.
Με τη συμπλήρωση των πρώτων 30 λεπτών, ο Hamilton είχε τον ταχύτερο χρόνο στη διαδικασία στο 1:18.259, με τις δύο Red Bull να είναι στις θέσεις 2 και 3. Ο Ricciardo ήταν 0.133s πίσω του και ο Verstappen 440s πιο αργός. Ο Raikkonen είχε τον 4ο χρόνο και ήταν μισό δευτερόλεπτο πίσω, με τον Bottas στην 5η θέση με την medium γόμα στα 0.6s πίσω από τον teammate του.
Best of the Rest σε εκείνο το σημείο ήταν ο Magnussen, o οποίος ήταν 1.6s πιο αργός από τον Hamilton, με τις δύο Force India να τον ακολουθούν και τον Alonso με την medium γόμα να κλείνει τη πρώτη 10άδα.
Ο Bottas μπήκε με την super-soft, αλλά με έναν άτσαλο χρόνο ανέβηκε στην 3η θέση της κατάταξης, κάνοντας την αρχή στις πρώτες προσομοιώσεις οδηγών και ομάδων για τις κατατακτήριες. Ο Hamilton από τη μεριά του, δεν ολοκλήρωσε τη πρώτη του προσπάθεια, με το μονοθέσιο να έχει τρομερή υπερστροφή στο μέσον της κάθε στροφής.
Προβλήματα αντιμετώπισαν και στην Red Bull, με τα ελαστικά να μην δείχνουν να είναι ικανά να δώσουν το 100% σε έναν γύρο, κυρίως στην super-soft γόμα. Αυτό αποδείχθηκε και στους χρόνους, με ερωτηματικά να δημιουργούνται.
Ο Verstappen με την super-soft έγραψε τον 3ο ταχύτερο γύρο και ήταν 0.2s πιο αργός από τον Hamilton με την soft, ενώ ο Vettel επίσης με την ίδια γόμα που είχε ο οδηγός της Red Bull, ήταν 0.326s πιο αργός. Ο Raikkonen έμεινε στην 6η θέση, καθώς δεν βελτίωσε.
Μάλιστα, ο Φινλανδός αντιμετώπισε ένα μηχανικό πρόβλημα με το μονοθέσιό του και επέστρεψε αργά-αργά στα pit. Ο Kimi βγήκε από το μονοθέσιό του, με τη διαδικασία να φαίνεται να έλαβε τέλος για τον ίδιο.
Στις θέσεις 7 και 8 είχαν ανέβει οι δύο Haas, με τον Grosjean να επιστρέφει στην πίστα μετά την έξοδό του πιο πριν και να είναι ταχύτερος του teammate του. Πίσω τους ήταν ο Vandoorne που ήταν και ο Perez έκλεισε την πρώτη 10άδα. Ο Alonso δεν έκανε χρόνο με την super-soft και ήταν με την medium 1.7s πιο αργός από τον Hamilton.
Μετά από τα γρήγορα αυτά περάσματά τους, οι οδηγοί μπήκαν και πάλι στη πίστα με βαρύ φορτίο καυσίμου, μιας και το πρόγραμμα προσομοίωσης αγώνα είχε ξεκινήσει.
Ο Perez έβγαλε το VSC στη πίστα, καθώς σταμάτησε μετά τη στροφή 10, με τον εμπρός αριστερά τροχό του να φαίνεται να μην είναι στη θέση του.
Η διαδικασία ολοκληρώθηκε και ο Hamilton έμεινε στην κορυφή και τις δύο Red Bull να τον ακολουθούν.
Αποτελέσματα FP2