Ο Daniel Ricciardo ήταν ο ταχύτερος στη δεύτερη περίοδο ελεύθερων δοκιμών, φέρνοντας την Red Bull στη κορυφή των χρόνων.
Ο Αυστραλός, έκανε έναν πολύ γρήγορο γύρο με την ultra-soft γόμα ελαστικών και ολοκλήρωσε στη κορυφή. Ο Ricciardo σταμάτησε τα χρονόμετρα στο 1:17.801 και δείχνει πως η Red Bull μπορεί να διεκδικήσει τη νίκη. Στην 2η θέση βρέθηκε και πάλι ο Lewis Hamilton, ο οποίος είχε μια δύσκολη στιγμή που παραλίγο να του κοστίσει τη διαδικασία, όμως κατάφερε να είναι η ταχύτερη Mercedes. Στην 3η θέση ολοκλήρωσε o Max Verstappen, ο οποίος είχε προβλήματα στο τέλος της διαδικασίας, με τον κινητήρα του να έχει σοβαρά προβλήματα.
Οι δύο Ferrari ακολούθησαν στις θέσεις 4 και 5, με τον Sebastian Vettel μπροστά από τον Kimi Raikkonen. Ο Γερμανός ήταν μόλις 0.250s πιο αργός από τον ταχύτερο χρόνο με τις τρεις κορυφαίες ομάδες να έχουν πολύ μικρή διαφορά.
Best of the rest της ημέρας ήταν ο Fernando Alonso με την McLaren, ο οποίος ήταν 0.7s πιο αργός από την κορυφή, με τις Force India, Renault και Williams να ρίχνονται στη μάχη για το Q3.
Με την έναρξη της 90-λεπτης διαδικασίας, ο Vandoorne ήταν ο πρώτος που βγήκε στη πίστα για να κάνει κάποιον αναγνωριστικό χρόνο. Ο Βέλγος, αναγκάστηκε να αλλάξει την MGU-H στο FP1, παρά το γεγονός πως ήταν ήδη καινούργια. Ο Magnussen ήταν ο πρώτος οδηγός που σημείωσε χρονομετρημένη προσπάθεια στο 1:21.669, με τον Hartley στην 2η θέση και τον Gasly στην 3η.
Όμως, πριν καν συμπληρωθούν 10 λεπτά, είχαμε κόκκινη σημαία. Ο Grosjean έχασε τον έλεγχο του μονοθεσίου του στην έξοδο της τελευταίας στροφής. Ο Γάλλος κατάφερε να φέρει το μονοθέσιο στη σωστή κατεύθυνση, αλλά στην ευθεία το πίσω ελαστικό του έχασε πολλά κομμάτια από το πίσω μέρος και είχαν μείνει στη πίστα.
Η διαδικασία συνεχίστηκε, όμως τα προβλήματα δεν έλειψαν για την McLaren. O Vandoorne δεν μπόρεσε καν να βγει από το pit-lane αντιμετωπίζοντας ξανά πρόβλημα. Ο Alonso απ΄την άλλη, με την ultra-soft γόμα έγραψε τον ταχύτερο χρόνο της διαδικασίας στο 1:19.235, με τις δύο Renault να ακολουθούν πίσω του.
Ο Hamilton είχε μια πολύ άσχημη στιγμή, όταν έχασε το πίσω μέρος στη στροφή 11. Ευτυχώς για τον ίδιο, δεν ακούμπησε στον τοίχο, αλλά το σετ super-soft γόμας καταστράφηκε.
Ο Verstappen έγραψε τον ταχύτερο χρόνο στο 1:18.808 με την soft γόμα, ενώ ο Ricciardo ανέβηκε στην 3η θέση και ο Bottas στην 4η με την ίδια γόμα. Ο Raikkonen έγραψε τον 2ο χρόνο στη διαδικασία, με τον Vettel να είναι μόλις στην 6η θέση με την super-soft γόμα.
Ο Γερμανός αντιμετώπισε ένα πολύ περίεργο πρόβλημα με το μονοθέσιο, όταν αναπτύχθηκε υψηλή θερμοκρασία στο κάθισμά του. Όταν επέστρεψε στα pit και βγήκε από το μονοθέσιο, στο πίσω μέρος η φόρμα του είχε παραμορφωθεί και αλλάξει χρώμα.
Οι δύο Mercedes βγήκαν λίγο μετά την ολοκλήρωση 30 λεπτών με την ultra-soft γόμα ελαστικών για να κάνουν γρήγορους γύρους. Ο Hamilton ήταν ο ταχύτερος εκ των δύο μετά από δύο γρήγορα περάσματα και έγραψε το 1:17.932. Ο Bottas ήταν 0.367s πιο αργός και έμεινε στην 2η θέση. Ο Raikkonen ήταν κι εκείνος σε γρήγορο πέρασμα και κατάφερε να βρεθεί ανάμεσα στα δύο ασημί μονοθέσια στην 2η θέση. Και ήταν η σειρά των Red Bull.
Οι Ταύροι φαίνεται να έχουν βρει κάτι παραπάνω, με τον Ricciardo να γράφει το ταχύτερο πέρασμα στο 1:17.801, με τον Verstappen να κάνει μόλις τον 3ο ταχύτερο χρόνο. Ο Vettel έκανε λάθος στο πρώτο του πέρασμα, αλλά στον επόμενο γύρο δεν κατάφερε κάτι καλύτερο από την 3η θέση, 0.250s πίσω από τον οδηγό της Red Bull. Όμως δεν έμεινε για πολύ εκεί, καθώς ο Verstappen ανέβηκε και πάλι στην 3η θέση.
Πολλοί οδηγοί βγήκαν για τα γρήγορα περάσματά τους, με τον Perez να εντυπωσιάζει μπαίνοντας στο ίδιο δευτερόλεπτο με τον Ricciardo. Ακόμα πιο εντυπωσιακός ήταν ο Alonso, o oποίος ανέβηκε στην 7η θέση, 0.7s σε σχέση με την κορυφή. Ο Hartley έγραψε έναν πολύ καλό χρόνο και ανέβηκε στην 13η θέση. Οι Gasly και Grosjean είχαν συμπληρώσει ελάχιστους γύρους, καθώς αντιμετώπισαν προβλήματα.
Από εκείνο το σημείο και μετά, οι ομάδες φόρτωσαν με πολλά καύσιμα τα μονοθέσια, ώστε να κάνουν τα καθιερωμένα προγράμματα προσομοίωσης αγώνα. Ο ιδανικός ρυθμός με την ultra-soft ήταν στο χαμηλό 1:21, με τις Mercedes και Ferrari να κινούνται εκεί.
Μέχρι το τέλος της διαδικασίας, κανένας οδηγός δεν βελτίωσε τον χρόνο του, με τον Ricciardo να ολοκληρώνει τη πρώτη ημέρα του GP στην κορυφή της κατάταξης.
Aποτελέσματα FP2