Ο Sebastian Vettel ήταν ο ταχύτερος οδηγός στο FP2 του GP Μεξικού και έδειξε πως η Ferrari έχει το πάνω χέρι, τουλάχιστον στην αρχή του τριημέρου.
Ο Γερμανός μπήκε αποφασισμένος στη δεύτερη περίοδο και έδειξε να είναι ένα επίπεδο πάνω από όλους τους αντιπάλους του, έχοντας το καλύτερο στήσιμο στο μονοθέσιό του. Ο Vettel έδειξε να έχει πλεονέκτημα και με τη medium αλλά και τη soft γόμα, με την SF71-H να είναι το ταχύτερο μονοθέσιο της ημέρας. Με τη soft γόμα έγραψε το 1:16.607 και ήταν 0.115s ταχύτερος του Max Verstappen που έφερε τη Red Bull στη 2η θέση, δείχνοντας πως θα παλέψει για ένα καλό αποτέλεσμα στον αγώνα. Ο Charles Leclerc έδειξε να υστερεί έναντι του αντιπάλου του αρχικά, όντας 0.465s μακριά του και σίγουρα έχει χρόνο να βρει για το Σάββατο.
Ο Valtteri Bottas ακολούθησε στη 4η θέση για τη Mercedes η οποία έδειξε να δυσκολεύεται ιδιαίτερα, έχοντας ένα δύστροπο μονοθέσιο. Στις αναπηδήσεις η W10 ήταν πολύ σκληρή, με τη Ferrari να «καβαλάει» με μεγάλη άνεση τα kerb και σε συνδυασμό με τη διαφορά στη τελική ταχύτητα, η διαφορά είναι τα 0.614s. O Lewis Hamilton είχε μια πολύ μέτρια 5η θέση, με τον Βρετανό στο γρήγορο γύρο του με τη soft γόμα είχε στα χέρια του ένα πολύ δύσκολο μονοθέσιο και σε καμία περίπτωση δεν μπόρεσε να γράψει έναν αντιπροσωπευτικό χρόνο. Ειδικά στις ευθείες, η Mercedes είναι και πάλι μισό δευτερόλεπτο πίσω από τη Ferrari, πράγμα που στις κατατακτήριες δίνει ένα τεράστιο πλεονέκτημα για τη pole position.
Οι δύο Toro Rosso ήταν μπροστά από τις McLaren ως Best of the Rest, με τον Nico Hulkenberg να φέρνει τη Renault στην 9η θέση ανάμεσα στους Carlos Sainz και Lando Norris. Οι δύο Racing Point ακολούθησαν στις θέσεις 11 και 12, ενώ εκτός ρυθμού βρίσκονται και πάλι οι δύο Alfa Romeo και οι δύο Haas.
Οι Williams ήταν και πάλι τα πιο αργά μονοθέσια, έχοντας τον Russell στην 18η θέση 3.3s από τη κορυφή, ενώ στη τελευταία θέση ήταν ο Alexander Albon. O Ταϊλανδός είχε έξοδο στη στροφή 8 έχοντας πατήσει στο kerb που αποσταθεροποίησε το πίσω μέρος, με την RB15 να διαλύεται στα προστατευτικά ελαστικά. Η κόκκινη σημαία όπως ήταν λογικό έκανε την εμφάνισή της για λίγα λεπτά.
H φθορά των ελαστικών ήταν πολύ μεγάλη στο FP2, τόσο στη medium αλλά και στη soft γόμα, με τις ενδείξεις να δείχνουν πως η στρατηγική των 2 pit-stop να είναι πολύ πιθανή. Ειδικά στη περίπτωση της soft γόμας, η φθορά είναι τέτοια που μέσα σε 15 με 20 γύρους έχει διαλυθεί, πράγμα που θα μας δώσει περισσότερο ενδιαφέρον. Επιπλέον, δεν αποκλείεται στο Q2 τις κορυφαίες ομάδες να προσπαθούν να περάσουν στο Q3 με τη medium γόμα ώστε να εκκινήσουν με αυτή τον αγώνα.
Όσον αναφορά το ρυθμό αγώνα, με τη medium γόμα, ο Hamilton είχε μέσο όρο χρόνου στο 1:21.8 σε ένα stint 15 γύρων και ήταν 0.1s ταχύτερος του Max Verstappen με την ίδια γόμα αλλά σε μικρότερο stint. H Ferrari ήταν λίγο πιο αργή με τον Vettel να είναι στο 1:22.1 όπως και ο Bottas, ενώ το stint του Leclerc ήταν πολύ κακό στο 1:24.1. Αυτό μας δείχνει πως η Mercedes σε ρυθμό αγώνα μπορεί να διεκδικήσει βάθρο και όλα τα δεδομένα για την εξέλιξη του μονοθεσίου και του set-up να είναι άκρως σημαντικά.
Οι ομάδες, αν θα επικεντρωθούν κάπου θα είναι στο να κάνουν τα ελαστικά να αντέξουν όσο το δυνατό περισσότερο γίνεται, δίχως να χάσουν σε απόδοση. Όμως, ο καιρός μπορεί να παίξει το ρόλο του τόσο το Σάββατο αλλά και τη Κυριακή, οπότε το ενδιαφέρον θα είναι τεράστιο.