spot_img

GP Μονακό FP2: Έσπασε το ρεκόρ πίστας ο Ricciardo

Ο Daniel Ricciardo ήταν ο ταχύτερος οδηγός και στη δεύτερη περίοδο ελεύθερων δοκιμών στο Μονακό, με την Red Bull να κυριαρχεί και πάλι.

Ο Αυστραλός ήταν αποφασισμένος να βρει το κατάλληλο πέρασμα, να κάνει τον τέλειο χρόνο και μέχρι στιγμής δείχνει το φαβορί για τον αγώνα. Ο Honey Badger, με την hyper-soft γόμα φυσικά έγραψε το νέο απόλυτο ρεκόρ πίστας στο 1:11.841 και δείχνει να έχει βρει το κάτι παραπάνω για τη συνέχεια του τετραημέρου. Ο Max Verstappen ολοκλήρωσε και πάλι στην 2η θέση, με την Red Bull να κάνει το 1-2 και το απόγευμα στο Πριγκιπάτο, με τη δια φορά από τους αντιπάλους τους να είναι μεγάλη. Ο Sebastian Vettel βρέθηκε στην 3η θέση με την Ferrari SF71-H, όμως ήταν 0.572s μακριά από τον χρόνο του Ricciardo, αλλά τίποτα δεν έχει κριθεί για την Scuderia. O ρυθμός είναι εκεί και σίγουρα ο Γερμανός θα είναι στο παιχνίδι της pole position.

O Lewis Hamilton ήταν στη 4η θέση της κατάταξης, με τον Βρετανό να έχει λάθος στον γρήγορο γύρο του και ίσως η 3η θέση να είναι αυτή που θα έπρεπε να έχει. Η Mercedes είναι δυνατή σε αυτή τη πίστα σε αντίθεση με το 2017 και στις κατατακτήριες θα δούμε μάχη. Ακολούθησαν οι Kimi Raikkonen και Valtteri Bottas από τις τρεις κορυφαίες ομάδες.

Best of the Rest ήταν ο Nico Hulkenberg με την Renault στην 7η θέση, με τον Γερμανό να είναι 1.2s μακριά από την κορυφή. Ακολούθησαν οι δύο McLaren,με τον Carlos Sainz να κλείνει τη 10άδα. Toro Rosso και Force India ακολούθησαν, ενώ ο Sirotkin ήταν μπροστά και από τις δύο Haas  και Sauber. Όμως, οι 7 ομάδες ήταν πολύ κοντά μεταξύ τους.

Ο Hulkenberg ήταν 0.5s ταχύτερος ακριβώς από τον Ρώσο της Williams, με τις διαφορές να είναι απειροελάχιστες και το Q1 του Σαββάτου να είναι όχι μόνο απρόβλεπτο, αλλά και πολύ ανατρεπτικό.

To FP2

H δράση ξεκίνησε αμέσως στη δεύτερη περίοδο ελεύθερων δοκιμών, με τους οδηγούς να κάνουν χρονομετρημένες προσπάθειες από νωρίς, με τις συνθήκες αέρα και πίστας να είναι αυτές που θα συναντήσουν τόσο στις κατατακτήριες, αλλά και στον αγώνα. Στη περίοδο αυτή, θα δούμε τις πρώτες προσομοιώσεις κατατακτηρίων και stint με μεγάλα φορτία καυσίμου.

Στα πρώτα 5 λεπτά, ο Grosjean είχε την 1η θέση με χρόνο στο 1:14.971 για να έρθει λίγο αργότερα ο Vettel με την ultra-soft γόμα να γράψει το 1:14.413. Όμως οι χρόνοι έπεφταν με κάθε πέρασμα, με τον Hartley να ανεβαίνει στη κορυφή με χρόνο στο 1:13.709, με τον Vettel να είναι 0.1s πίσω του. Όμως ο Γερμανός βελτίωσε κατά πολύ και με το 1:13.180 βρέθηκε και πάλι στη κορυφή των χρόνων. Πίσω του ήταν ο Gasly, ενώ ο Hartley στον επόμενο γρήγορο γύρο του βρήκε κίνηση, όμως κατάφερε λίγο αργότερα να ανέβει και πάλι στην 2η θέση.

Οι δύο Renault είχαν ανέβει στις θέσεις 5 και 6, με τον Alonso να είναι στην 7η θέση και να δυσκολεύεται πολύ να βρει τον ρυθμό που θέλει, παλεύοντας στην MCL-33. Και ήταν η ώρα για τις Red Bull και Mercedes.

O Verstappen ανέβηκε αμέσως στη κορυφή με τρία γρήγορα περάσματα και χρόνο στο 1:12.071 και την hyper-soft γόμα. Ο χρόνος αυτός ήταν για την ώρα το νέο ρεκόρ πίστας. Η διαφορά από τον Vettel ήταν στο 1 δευτερόλεπτο, ενώ και οι δύο Mercedes δεν μπορούσαν να βρεθούν κάτω από το 1:13. Ο Bottas ήταν στη 4η θέση και ο Hamilton στην 7η έχοντας την super-soft, πίσω από τις δύο Toro Rosso.

Λίγο πριν τη συμπλήρωση 30 λεπτών, η κόκκινη σημαία βγήκε από τον Charlie Whiting, καθώς στην έξοδο του casino, η διαδρομή έπρεπε να δεχθεί επισκευές.

Μετά από 15 λεπτά περίπου, το πράσινο φως βγήκε και πάλι, με τη διαδικασία να συνεχίζεται με κανονικούς ρυθμούς. Οι ομάδες ήθελαν να ολοκληρώσουν το πρόγραμμα δοκιμών με λίγα καύσιμα και φρέσκα σετ ελαστικών, ώστε οι προσομοιώσεις αγώνα να ξεκινήσουν το συντομότερο δυνατό.

Ο Raikkonen με την hyper-soft ανέβηκε στην 2η θέση πριν τον εκτοπίσει ο Ricciardo, ενώ οι δύο Renault είχαν ανέβει στις θέσεις 5 και 6. Η κίνηση ήταν το χειρότερο που μπορούσε να συμβεί σε κάποιον οδηγό, με πολλούς γύρους να καταστρέφονται λόγω αυτού του φαινομένου.

Ο Vettel βρήκε ελεύθερο πεδίο και ανέβηκε στην 2η θέση, όμως ήταν 0.387s πιο αργός από τον Verstappen. Οι δύο Mercedes δεν είχαν κάνει εκ νέου γρήγορη προσπάθεια, με τον Bottas να είναι στην 8η θέση και τον Hamilton στην 14η. Ο Verstappen βελτίωσε και πάλι στο 1:12.035, με τον Ricciardo να σκαρφαλώνει στην 2η θέση, όμως ήταν 0.3s πιο αργός.

Ο Hamilton έγραψε επιτέλους γρήγορο χρόνο με την hyper-soft, αλλά έμεινε στην 4η θέση χάνοντας 0.4s στο τελευταίο κομμάτι, ενώ ο Vettel ανέβηκε και πάλι στην 2η θέση.

Όλοι οι οδηγοί μέχρι την 6η θέση ήταν στο ίδιο δευτερόλεπτο, ενώ στη συνέχεια τα πράγματα ήταν πιο περίπλοκα. Ο Sainz από την 7η θέση ήταν ακριβώς 0.500s (μισό δευτερόλεπτο) ταχύτερος από τον Sirotkin που ήταν στην 15η θέση, με τη διαφορά αυτή να είναι πολύ πολύ μικρή.

Μπαίνοντας στο τελευταίο ημίωρο, είδαμε τα τελευταία γρήγορα περάσματα από ορισμένους οδηγούς. Οι δύο McLaren μπήκαν ανάμεσα στις δύο Renault, με τον Vandoorne στην 8η θέση και τον Alonso στην 9η, ενώ και ο Ricciardo βελτίωσε κατά πολύ. Ο Αυστραλός με το ταχύτερο τελευταίο κομμάτι ανέβηκε 2ος και 0.018s πίσω από τον teammate του. Όμως δεν σταμάτησε εκεί.

Λίγα λεπτά αργότερα, ο Honey Badger έβαλε τα καλά του και με το 1:11.841 και έσπασε τα χρονόμετρα για να ανέβει στην 1η θέση και να στείλει και πάλι το δικό του μήνυμα. Από την άλλη, ο teammate του και οι περισσότερες ομάδες είχαν ξεκινήσει το πρόγραμμα προσομοίωσης αγώνα.

Πλέον στα τελευταία λεπτά, οι ομάδες έβλεπαν τον ρυθμό αγώνα και με πολλά καύσιμα πήραν τα δείγματα για τον ρυθμό αγώνα της Κυριακής. Ο Ricciardo δεν απειλήθηκε και έκανε το 2 στα 2 στις ελεύθερες δοκιμές της Παρασκευής.

Αποτελέσματα FP2

Related Articles

Stay Connected

5,762ΥποστηρικτέςΚάντε Like
52ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
- Advertisement -spot_img

Latest Articles